Grand Theft Auto IV

Robot
Grand Theft Auto IV

Det är nog inte för djärvt att kalla Grand Theft Auto IV för en storsäljare redan nu. Detta trots bråk med borgmästaren i New York och dubbla förseningar. Vad är egentligen grejen med GTA IV? Vad är det vi vet - och inte vet?


Medlem
Genomgång - Grand Theft Auto IV

Bara det är roligt så litar jag på Rockstar.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

KICKASS GAME! Förhandsbokat typ 1 år tillbaka lr mer..

Medlem

Detta spel kommer bli mäktigt bra, någon mer som kommer vara 'sjuk' den 29e April? :>


signatur

NinjaSkitz.

Medlem
Skrivet av Skitz:

Detta spel kommer bli mäktigt bra, någon mer som kommer vara 'sjuk' den 29e April? :>

Sjukskriva sig en månad minst

Avstängd

Haha mjo, blir att vara "sjuk" så man kan lira lite, har också förhandsbokat det på webhallen ett rejält tag...

Någon annan som också får en pirrande känsla i magen av att läsa detta? Det låter ju bara grymmare o grymmare för varje nyhet man läser

Inaktiv

Hmmm.. Undrar verkligen ifall det blir bra.. GTA SA blev misslyckat, och VC blev sådär.
Hit tills är GTA III det bästa spelet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

har dock inte råd och tid att vara sjuk men det får bli mindre fru o barn nån helger framöver efter den 29:e


signatur

Konsol is tha shite, pc naah crap

Avstängd
Skrivet av Tpiom:

Hmmm.. Undrar verkligen ifall det blir bra.. GTA SA blev misslyckat, och VC blev sådär.
Hit tills är GTA III det bästa spelet.

Jag tyckte iaf att det var riktigt roligt att spela GTA SA, storyn var väl inte den bästa men många uppdrag och roligt att spela.

Medlem

vice city var tokbra, och detta får man hoppas blir minst lika bra.

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Hmmm.. Undrar verkligen ifall det blir bra.. GTA SA blev misslyckat, och VC blev sådär.
Hit tills är GTA III det bästa spelet.

Personligen tyckte jag att GTA SA är den bästa delen i serien då man i det spelet har mest frihet

Medlem

En nyhet som jag tycker är ganska viktig. Är väl att man kan ta skydd (tänk Gears of war) o skjuta.

Medlem

Vice city var det roligaste Gta hittills! Blir nog tvungen att köpa en konsoll snart i och med alla titlar som har kommit ut eller kommer snart...

Medlem

Eh, 2007 var ett dåligt år.

Inaktiv

Hoppas att deras fokus på storyn inte gör att de minskar friheten man hade i de tidigare spelen i serien.

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Hmmm.. Undrar verkligen ifall det blir bra.. GTA SA blev misslyckat, och VC blev sådär.
Hit tills är GTA III det bästa spelet.

varför var VC sådär och SA misslyckat?
GTA3 var ett bra spel helt klart men serien blev ju bara bättre med VC och sen med SA, storre spel mer frihet mer story.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Hmmm.. Undrar verkligen ifall det blir bra.. GTA SA blev misslyckat, och VC blev sådär.
Hit tills är GTA III det bästa spelet.

Han vill bara få uppmärksamhet.. Starta debatt om vilket som är bäst.. suck.

Medlem
Skrivet av Cypress-h:

En nyhet som jag tycker är ganska viktig. Är väl att man kan ta skydd (tänk Gears of war) o skjuta.

kommer bli skit bra! ... Kommer skaffa ps3 i april!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Nu blev man lite mer sugen på GTA IV. Var måttligt sugen förut.

Medlem
Skrivet av Rave:
Skrivet av Tpiom:

Hmmm.. Undrar verkligen ifall det blir bra.. GTA SA blev misslyckat, och VC blev sådär.
Hit tills är GTA III det bästa spelet.

Personligen tyckte jag att GTA SA är den bästa delen i serien då man i det spelet har mest frihet

+1

VC på andra plats.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

När jag läser den här nyheten tvivlar jag på att jag komma gilla det här, auto aim. Jobbig polis, och mindre rockstar humor? Det är ju i pincip deras humor jag ser fram emot!

Som i GTA 3 "Marc Bistro's, eat till you explode" någon?

VC var enligt mej roligast då jag älskar 80-tal


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

automatiskt sikte? nu hajjar jag inte riktigt... har det inte vart automatiskt sikte på alla... du kan ju inte sitta o gemföra PC versionen med konsol versionen..


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Skrivet av Tommy_h:

När jag läser den här nyheten tvivlar jag på att jag komma gilla det här, auto aim. Jobbig polis, och mindre rockstar humor? Det är ju i pincip deras humor jag ser fram emot!

Som i GTA 3 "Marc Bistro's, eat till you explode" någon?

VC var enligt mej roligast då jag älskar 80-tal

Samma här. Ser tråkigt ut


signatur
Medlem
Skrivet av melachi:

automatiskt sikte? nu hajjar jag inte riktigt... har det inte vart automatiskt sikte på alla... du kan ju inte sitta o gemföra PC versionen med konsol versionen..

Utgår ifrån att skribenten skriver om alla plattformar då han skriver de _infört_ automatisk sikte, eftersom att automatiskt sikte på konsol och inte automatiskt sikte på dator


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Favoritlir, nja, långt ifrån.
De är kul för att reta upp polisen så mkt som möjligt med fusk, men jag har aldrig orkat spela storyn...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Om IV kommer överträffa VC tror jag inte, dock har den precis som SA en bra chans till att bli ett bra spel.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Gillar att dom satsar mer på realism :). Låter fint. Kanske detta kommer kännas mindre arkadigt än föregångarna. Missuppfatta mig inte nu jag gillar gta, men det är alltid bra med förändringar.

Medlem

Ser fram emot GTA IV. Men imho VC var bäst tack vare 80-talet. Miami Vice stil och 80-tals musik, vad mer kan man önska sig?

Inaktiv
Skrivet av n0llk0ll0:
Skrivet av Tpiom:

Hmmm.. Undrar verkligen ifall det blir bra.. GTA SA blev misslyckat, och VC blev sådär.
Hit tills är GTA III det bästa spelet.

Han vill bara få uppmärksamhet.. Starta debatt om vilket som är bäst.. suck.

Ehh, nej..?

GTA III var bäst för att miljön, och städerna var så coola - bäst uppbyggt. Hade också en bra story!

VC blev sådär för att det var liten stad, och jobbiga små uppdrag som man var tvungen att göra. Att äga massa byggnader för att Sonny Forelli (boss) kunde ta det senare.

SA blev misslyckat, för att storyn sög men också för att det var för många byar och små ställen över allt, och att städerna var för små jämfört med allting. Hade inga bra övergångar till staden och landet..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Vad är det för bråk med New York's borgmästare som jag uppenbarligen lyckats missa?

123
Skriv svar