Age of Conans grafikeffekter fångade på film

Medlem
Skrivet av liath:

Vilken dator kommer att krävas för att spela med de där effekterna samtidigt som man slåss i en storskalig strid kan man undra? Onekligen bra effekter men som sagt hur mycket datorkraft krävs?

Inte mycket enligt vad jag har hört.

Inaktiv

Här kan du testa om dina dator klarar av Age of conan.. Själv måste jag ta o köpa en ny burk

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Så snyggt var det väl inte? (Ja, jag laddade ned filmen)

För att vara ett MMO tycker iallafall jag att det var jävligt snyggt. (DREGEL DERGEL):D


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

häpnandsväckande hur dålig grafiken var jämfört med hur jag trodde att den skulle vara.. ser ju lika plottrigt och äckligt ut som i oblivion
trodde det skulle bli nånting i crysis-väg (kanske inte crysis då, men nått som iaf lever upp till dagens grafikstandard), men icke..

fan vad livlöst och platt det såg ut.. shaders damnit, shaders!

Medlem

Tror du verkligen att ett MMO (obs!) skulle fungera väl med Crysis grafik?


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Inaktiv

Bra grejer


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Tycker inte det ser speciellt snyggt ut, men givetvist bra för ett MMORPG

Medlem
Skrivet av Slont2006:

Tror du verkligen att ett MMO (obs!) skulle fungera väl med Crysis grafik?

"(kanske inte crysis då, men nått som iaf lever upp till dagens grafikstandard)"

Medlem

Jojo, förstod att du kanske överdrev lite med Crysis.

Men jag tror nästan gränsen ligger ungefär där Conan grafiken befinner sig i just nu. Med det där stora slagen som de påstår kommer uppstå så känns det knappt möjligt med bättre grafik.

Bara WoW i en storstad är jobbigt.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Hade varit fett med Crysis-motorn i ett MMO. Synd att det inte ens stödjer bottar i multiplayer, annars hade det varit fint.

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:
Skrivet av liath:

Vilken dator kommer att krävas för att spela med de där effekterna samtidigt som man slåss i en storskalig strid kan man undra? Onekligen bra effekter men som sagt hur mycket datorkraft krävs?

Inte mycket enligt vad jag har hört.

FunCom har sagt att det kommer vara ungefär som till Oblivion.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Verkar lika B som EQ2.

Inaktiv

kommer nog å kräva lite hårdvara ser de ut som..

Medlem

Som någon sade så måste jag tillägga att jag hoppas att världen är rätt fri att gå runt i.. är det för mycket tunnelsyndrom så försvann detta spel från min radar

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Hade varit fett med Crysis-motorn i ett MMO. Synd att det inte ens stödjer bottar i multiplayer, annars hade det varit fint.

Hade inte sony köpt en licens av cryengine2 som de skulle använda i nån planetside-remake, eller är det något jag drömt fram?

Inaktiv

Jao snyggt ser det ju ut att bli. Men kommer det att bli ett bra spel? Något som är kul att spela?

Skrivet av ReZnoR2K6:

Jao snyggt ser det ju ut att bli. Men kommer det att bli ett bra spel? Något som är kul att spela?

Bara lugn det kommer utan tvekan bli ett toppen spel. Det kommer garanterat peta WoW från sin pedestal.


signatur
mis
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Bara lugn det kommer utan tvekan bli ett toppen spel. Det kommer garanterat peta WoW från sin pedestal.

var inte så säker på det ;>


signatur

etqw?

12
Skriv svar