Devil May Cry 4 släpps 31 januari

Medlem
Devil May Cry 4 släpps 31 januari

Bara import på detta då, har för mig att min japanska version av devil may cry hade engelsk snack. Bara ett helvete att hitta i menyerna om man inte spelat dessa förut ;p

Inaktiv
emp
Medlem

Givet köp. Kommer det till 360 samtidigt?

Medlem

^- Antar det, inte hört något annat direkt, dock låter det som på nyheten att det är en ps3 exklusiv titel haha så jävla synd är det inte om folk med ps3 ;p Vi med 360 längtar också efter detta ;p

Medlem

För dom som undrar så kommer det även till 360. Det blev ett jävla liv ifrån PS3-fanboys när Capcom sa det


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

hehe ja och så lär det väll vara bättre på 360 ocskå som många andra crossplattform spel.

det skulle vara ironiskt om det var så


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem

^-- Vem vill helt ärligt spela dessa spel på pc? ;p Visst, har man typ en bra gamepad som 360 visst, men annars?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Vem vill helt ärligt spela dessa spel på pc? ;p Visst, har man typ en bra gamepad som 360 visst, men annars?

Precis, o lika fånigt är det med fps lir till konsoller ;P
Fördumning av denna sköna genre! 8)

Har både Ps3 och 360, blir klart versionen till ps3an som köps. Ms känns som värsta utsugarna och kass kvalitet, och dessutom missbrukar de sin position. Måste vara bra mycket lättare att konvetera lir till 360n från mircrosoft egna os windows. Inte konstigt att tillverkarna säger att det är jobbigare att jobba med ps3an.. eller har jag fel?


signatur

"No pit would be complete without the Freeman climbing out of it."

Medlem

Hahaha! Jag kommer köpa detta till PC och varva det! Jag kommer antingen köpa en handkontroll eller köra med tangentbordet.

Har spelat igenom Devil May Cry 3 ett flertal ggr med tangentbordet och nu Resident Evil 4! Haha! Underbart att det kommer till PC!

MUMS! Längtar som satan!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

1
Skriv svar