LOTRO trubbel

Medlem
LOTRO trubbel

Går enkelt in på lotro.com.
9,99 DOLLAR kostar spelet med expansionen inklusive en månads fritt spel.
Köper det och det råkar bli fel så jag fick 2 konton. Småpengar jämfört om man köper det i butik ändå.

1 timme senare kommer jag fortfarande inte in på samma server som min vän och han konstaterar då att jag köpt den amerikanska versionen av spelet.

Vilket helvetes jävla skitsystem!!

lotro.com är alltså USA versionen medan lotro-europe.com är för oss här i Europa.

Lurad? Nej, men jävligt töntigt att sidan inte känner av var man är och VARNAR mig för inte vill jag nöta spel med jänkare??!

Nu fick jag köpa LOTRO EUROPE för 400 kr och känner mig jävligt bitter.
Inte ens sugen på att spela det längre, vet inte ens om jag kommer logga in på skitkontot.

Vill någon köpa ett USA konto eller TVÅ för en billig peng så säg till ; )

#blogg

Medlem
LOTRO trubbel

Surt, går det inte att kontakta kundtjänst och förklara sin noobighet? De kanske är snela hestar...
Men jag tycker nog du ska ta och testa det i alla fall, annars är det bara pengar i sjön.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

400kr? vart fan köper du ditt LOTRO, på webhallen kostar orginalet 99kr + expansion 199kr. Du får skylla dig själv för att du inte tittar ordentligt. Fanns faktiskt en knapp på sidan där under där det står "EU CUSTOMERS"


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

SBT
5 Euros kostar det och vet inte var du fått ifrån att expansionen ska ingå?
http://www.lotro-europe.com/buynow.php

Medlem

Jo jag ska nog kontakta dem faktiskt.
400 kr kostade det med en månad gratis spel och lite andra godisar.

Hallå, tror ni jag orkar gå ner till en affär och handla? HALLÅ?!?!

Medlem
Skrivet av d-aniel:

Jo jag ska nog kontakta dem faktiskt.
400 kr kostade det med en månad gratis spel och lite andra godisar.

Hallå, tror ni jag orkar gå ner till en affär och handla? HALLÅ?!?!

Är du en amatör eller är det här ett skämt?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag tänkte köpa det därifrån också! Fick ett newsletter och var precis påväg att köpa skiten men så fick jag lov att hoppa in i en BF2 clanmatch så jag fick lov att vänta med att köpa.

En kompis till mig som skulle köpa samtidigt köpte spelet och fick reda på att det var US.

Vi blev inte lurade men som du sa så borde de VARNA att det är US versionen...

Kort sagt så blev han arg på mig.

Det värsta var att jag har kollat på videos och har blivit taggad som FAN på att spela. Fick värsta RP känslan och ville starta en Burglar... men nu har den känslan försvunnit på grund av detta skit.

1
Skriv svar