Killzone 2 filmat

Inaktiv

Ser ut som ett verkligt revolutionerande spel. FPS i krigsmiljö med massa gråa texturer. Känner att jag verkligen måste springa iväg och köpa en PS3:a nu...

Inaktiv

inte ett skit snyggare än gears of war.

Är som att vissa här verkligen försöker pusha det till att vara nåt spec.

Sen var det fpsdrops.

Medlem

Ser riktigt riktigt imponerande ut.

Inaktiv

Verkar ju vackert och dystert med massa action. Kommer säkert folk ha kul med

Inaktiv

Jag är definitivt inte imponerad. Explosionerna ser ut som de hör hemma på ett SNES. Det är inte samma bolmande rök som i första demot osv osv. Skulle vilja säga att de hypade rejält innan ps3:an kom ut. För övrigt ser spelmiljön ganska trist ut som det poängterats ut innan mig.

Medlem

Va nog som skrev på GT att ps3 kommer börja sälja som smör när detta släpps. Det kvitta om spelet va bra eller inte. Bara att det va snyggt så va allt guld å gröna skogar.
En del är ju rätt puckade ja.

Medlem

cod har bra storys det är de som är bra med cod

Medlem

Han som gjort explosionerna borde nog ta sig en funderare på sitt karriär val då det var bland det fulaste jag sett, annars ser det väl likvärdigt ut med det snart 1 år gamla GOW....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Trailern är en gammal pre-pre-alpha. Hälften av alla animationer, en massa texturer, effekter m.m. var inte färdiga när den trailern gjordes.

Spelet kommer med största sannolikhet att överglänsa 2005 trailern när det släpps.

Förhoppningsvis får vi se nyare material nu på sonys stora visning.

Men hursomhelst håller denna trailer hög klass och visar att GG inte alls var ute och cyklade med sin 2005 års e3 trailer.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Häftig trailer men... vem fan designade de luftburna trupp transporterna? De sitter för bövelen på UTSIDAN av skeppet, samtidigt som de är bombarderade underifrån med inte mer än en simpel reling att hålla sig i. Måste varit det sämsta exemplet på framtidens uppfinningar. Ska sanningen fram så skrattade jag rätt ut över hur dumt det såg ut, och osäkert.

Medlem
Skrivet av bleak:

inte ett skit snyggare än gears of war.

Är som att vissa här verkligen försöker pusha det till att vara nåt spec.

Sen var det fpsdrops.

fps drops i en filmtrailer....pleeeaasseee...:P

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Häftig trailer men... vem fan designade de luftburna trupp transporterna? De sitter för bövelen på UTSIDAN av skeppet, samtidigt som de är bombarderade underifrån med inte mer än en simpel reling att hålla sig i. Måste varit det sämsta exemplet på framtidens uppfinningar. Ska sanningen fram så skrattade jag rätt ut över hur dumt det såg ut, och osäkert.

haha, jag var på väg att skriva exakt samma sak..
Har de inte råd med att bygga skydd runt sina gubbar på transporterna. En luftgrop och ett helt team hade varit blåbärssylt på marken nedanför.

För övrigt ser det ok ut, men känns inte super revolutionerande. Man har sett det innan liksom, påminner för mycket om andra spel.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Det ser helt ok ut, men nu får ju de som hävdade att 05-trailern var in-game verkligen äta upp sina ord.

Ingen annan som reagerade på att karaktärerna inte kastar några skuggor när de sitter landningsfarkosten? Ser fan ut som vertex lighting. Lite väl Quake2 över det.

Flakmonkey

Tycker den här är lite intressant:
http://generationdreamteam.free.fr/afrika/killzone2/KillZone2...

Sen att det här inte imponerar lika mycket som trailern 2005 är ju inte så konstigt, men jag tror inte att det beror på att Killzone 2 ser sämre ut nu än då utan snarare att man har helt andra referenser nu. Tycker för övrigt att det ser riktigt kul ut, fick en del #Black-vibbar av själva actionen och Black var förbannat roligt så

Inaktiv

När släpps speler i sverige da?


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

12
Skriv svar