Nytt Soldier of Fortune på gång?

Robot
Inaktiv
Nytt Soldier of Fortune på gång?

ZOMG!både ettan och tvåan var riktigt gedigna bra fps, Hoppas verkligen på ett tredje kapitel i serien det skulle vara guld. Och blodigare än nånsin förstås


signatur

e=mc2

esn
Medlem

YEAH!!, något jag har väntat på, Jag har båda

Så jävligt najsa spel.


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Medlem

Hoppas de rycker upp sig efter allt sug i 2:an. Var ok på LAN med kompisarna, men inget som höll i SP efter vad jag (inte) kommer ihåg.


signatur
Medlem

Detta spel har jag hoppats på. Jag är nyfiken att se hur de tillämpar framstegen inom fysikmotorer som kanske möjliggör ännu intressantare sätt att mutilera fienderna på.

Med dagens moralpanik lär det dock antingen bli en strömlinjeformad shooter utan våldsammare inslag. Blir det som de tidigare spelen kommer det bli mediapanik à la Postal 2.

Medlem

Ett till spel med John Mullins, sweet. Så jäkla sjukt egentligen att dom tagit en riktig soldier of fortune och gjort ett über-actionspel av honom.. Minns hur man läste flera artiklar om Mullins

Medlem

Visste att de sysslade med det Fet-nice. 1an och 2an var ju så sköna, det senare var verkligen sjukt bra i MP.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

minns stunderna då man pepprade en stackars npc i huvet bara för att se effekterna

oan
Medlem

hoppas de gör det bättre än 2:an, som är långt ifrån lika skönt som 1:an.

Medlem
Skrivet av oan:

hoppas de gör det bättre än 2:an, som är långt ifrån lika skönt som 1:an.

Instämmer, tvåan var en besvikelse.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

1an va klart bättre, men tvåan hade också några roliga banor som man spelade flera gånger. Hoppas verkligen på en trea!

Inaktiv

1an va klart bättre, men tvåan hade också några roliga banor som man spelade flera gånger. Hoppas verkligen på en trea!

Inaktiv

OTROLIGT! Har väntat i 5 år på denna titel har skickat in massor av mail till Raven. SOF2 var ju alldeles underbart i multiplayer. Var med i klanen SmS Första klanen och första riktiga multiplayer fps'et för min del. . Blir nästan gråtfärdig ^^

Medlem

ooh niiiice! Shit va vidrigt de antagligen kommer blir ;D dom kan säga hejdå till föräljningen i Tyskland o UK redan nu


signatur

I'm the best around...

Medlem

Ettan var halv bra och tvåan hade en väldigt tråkig SP del och MP var inget vidare heller. Samnt att det var väldigt många buggar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ÄNTLIGEN! hoppas på ännu mer gore och ännu bättre banor, riktigt trevlig nyhet!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

som man har väntat. börjar dregla bara jag tänker på hur kroppsdeler kommer att flyga upp i luften efter en granat, hur armar och ben flyger iväg och blod som målar väggarna röda av... kärlek.

kanske kan bli nåt med crysismotorn också om dom frågar snällt. nu måste jag läsa om wii eller nåt så man lugnar ner sig.

Inaktiv
Medlem

zomg, awesome. Hoppas titeln inte är final dock, "Pay Back" låter väldigt barnsligt..

Inaktiv

Fan vad gott! Kommer ihåg hur jag ändrade i console så att allting gick i slow-motion bara för att kunna döda ännu coolare! En granat precis bredvid en snubbe i slowmo e gladeligen blodigt!!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

råare gibs?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Fy fan va kul. Hoppas på lite fler LAN och lite bättre support från tillverkaren. Raven sket ju i SOF2 direkt efter guldpatchen.

mvh trefaldig EuroCup-mästare i sof2

Inaktiv

Bra reklam för spelbranschen....inte


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

hoppas bara inte det blir ett konsoll exlusivt spel, risken finns ju, och SoF skall absolut inte ens komma i närheten av en konsol i mitt tycke.

Medlem

Verkar dock som att det inte är raven som gör det.
"developed in Minnesota by the publisher's Activision Value label."
Taget från Gamespot news
http://tinyurl.com/34j5te

Edit:
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=43954&mode=thread...
Hmm Caludron som gör det tydligen

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Bra reklam för spelbranschen....inte

Sjukt bra ju. Det kommer för mycket mes nuförtiden - för mycket fps med inget blod alls (för tydligen ser man ändå inget blod när man skjuter folk i ögonen, det säger ju "veteranerna", det kommer damm och sand i stället), för mycket iD spel utan själ, för mycket reklam för spel som aldrig håller eller som måste patchas till strax innan DNF släpps, för mycket eftersom det ens kommit något fps till konsol där de inte hör hemma, för många fps som fokuserar på laget och inte den enskilde, för mycket spel som skall fokusera på de målgruppen som ändå inte köper och spelar spelen.... listan kan bli lång. Suck.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av MB?:

hoppas bara inte det blir ett konsoll exlusivt spel, risken finns ju, och SoF skall absolut inte ens komma i närheten av en konsol i mitt tycke.

Det blir nog inte exklusivt, men att det kommer till Xbox och PS3 men inte Wii är ju nästan givet. Att det kommer påverka spelets kvalitet till det negativa är givet med. Troligen kommer väl spelet inte alls bli lika på punkten blodigt och precist.

Skrivet av Hoobler:

Tragiskt, lite som med "vad det nu hette igen Sim City"...

Usch.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

man ska inte vara så negativ till allt.
jag hoppas å tror på detta.

gilalde både 1an och 2an, fast 1an var bäst.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Äger också båda delarna och välkomnar en tredje, men i.o.m. att det var så länge sedan man spelade så minns jag inga större detaljer än att 2ans MP var generellt väldigt kul med djungelbanorna, någon nattbana med night -eller- thermalvision som kunde skrämma skiten när en fiender plötsligt dök upp.
Massvis med blood, snyggt blod dessutom och grafiken var förvånansvärt bra. Ja, t.o.m. rutorna gick sönder på ett coolt sätt. Kan inte komma på något ont att säga om SOFII

1
Skriv svar