Spela World of Warcraft med FZ

Medlem

Säg till Sacires eller Xanyeth ingame för att få en invite!


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Lite sent och dra igång en WoW-guild eller?
Kanske borde ha satsat på en UO-guild istället.

lol skämtar bara....

Medlem
Skrivet av LiTo:

Lite sent och dra igång en WoW-guild eller?

Bättre sent än aldrig. Smaka på den hehe


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Inaktiv

erm Aldrig skapat en ny char på en ny server hur väljer man Kul-servern när man skapar ny char? Får inte upp den någonstans :S

Medlem

Om jag inte hade slutat med WoW, så hade jag gärna gått med i en FZ Guild.

Nästan lite synd att man inte fortfarande spelar. Men jag orkar inte betala för mer speltid, och jag orkar inte skaffa Burning Crusade. XD

Medlem

Ok, lvlade en Priest till 10.. sen insåg jag att de resterande 60 lvlarna kommer att ta förbannat lång tid.. Så jag la ner :). Lycka till med guildet! Jag kanske får upp hoppet och kommer in senare


signatur

living let die

Inaktiv

Så jäkla sugen på att starta igen och lira med FZ-nötterna alltså. ^^ Ni är ju jävligt trevliga på forumen så det vore kul att lira med er.

Skrivet av Zerpent:

Om jag inte hade slutat med WoW, så hade jag gärna gått med i en FZ Guild.

Nästan lite synd att man inte fortfarande spelar. Men jag orkar inte betala för mer speltid, och jag orkar inte skaffa Burning Crusade. XD

Det ironiska är att jag spenderar mycket mer pengar nu när jag slutat spela WoW än innan. Köper PS2 och PC spel hit och dit, och diverse tillbehör till datorn... saker som jag inte behövde för att vara "lycklig" förut.

Jag antar att det är som rökare som slutar röka, de köper mycket godis istället i början för att kompensera! ^^;

123
Skriv svar