Jag är en prylbög! Är du?

Medlem
Jag är en prylbög! Är du?

Ja, jag älskar hårda klappar!
Vilken pryl köpte du som läser här senast?
Själv köpte jag en Seagate FreeAgent 500gb extern HDD.

Tell me...I love it!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Jag är en prylbög! Är du?

Självklart, senaste blev systemkameran jag tjatat om. Problemet med den, precis med datorer, det går alltid att utöka prylen med tillbehörsprylar. Fasiken...


signatur
Inaktiv

Jo jag med, allt som kan uppgraderas måste uppgraderas och förbättras. Synd bara att det ofta krävs en massa cash för att genomföra det. Köpte idag en USB hårddisk på 400GB, alltid fint med lite extra plats för serier.

Medlem

Efter att ha köpt en ny dator så har det inte funnits mycket pengar, men jag fick en hårddisk av pappa nyligen, vet inte om det räknas

Annars så har jag köpt på tok för många spel.

Medlem

Ohh, det här med systemkameror ja. Jag köpte en ganska basic modell, en Nikon D40. Var nöjd osv, tills jag började kolla tillbehören. Så klart behövdes nytt objektiv, stativ, filter, väska, osv osv. Ja, budgeten för mat osv försvann rätt snabbt den månaden kan ju tilläggas

Klart prylar man får av andra räknas

Medlem

En Dell XPS1330, vilket nog egentligen ligger lite över min budget. Men är man prylnörd så är man


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

jo fan härligt att vara prylbög, köpte en lg 800chocolate senast, eller något sådant heter den iaf

_78
Medlem

älskar allt vad prylar heter, packar just upp en canon eos 400d systemkamera och en n95:a ligger bredvid och väntar på att se dagsljus för första gången.
kul tråd för övrigt! sköj att se vad som får folk här att ticka;)


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

Senaste prylinköpet, Denon reciver ARV-1707 Denon DVD-1730 5.1 Gale Senior Högtalare


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Galet grymma prylar alla köper!

Medlem

ja ni verkar som prylbögar hela bunten:P:up:


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Det senaste för mig var nog en dator. Ett ihopplock från komplett:)

Medlem

Köpte en handsfree för 300kr idag till min W810i, men bara för att min andra är traisig. Annars så var väll min Western Digital 500gb:are det senaste "stora" köpet.

Inaktiv

Senaste var en Ipod Touch, mycket trevlig sak

Medlem

shit senaste man köpte... *tänker*

beror väl på vad som räknas till "Prylar"... köpte nya Sportstolar och ny turbo till min Nissan 200sx.

Annars var d väl bilen (:P) och en Systemkamera (Canon 400D med Sigma 18-200mm objektiv)

dmn
Medlem

senaste prylarna - logitech z5500, sb x-fi extremegamer, canon eos 400d (värst vad populärt det var med såna nu då ).
och när nästa lön trillar in på kontot blir det en core quad och ett tjockt grafikkort (7950:t har gjort sitt nu) =p

Medlem

Senaste inköp för mig är en Sony walkman NW-A805. är så ruggigt nöjd med den!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Det senaste var ett Wacom-ritbord Fungerar fint, men inte haft tid att använda det så mycket ännu. Innan det var det en 22" syncmaster eller vad di' kallar't. Är sugen på en till, skulle sitta perfekt bredvid den nuvarande när jag skapar musik. Ser ut som du har ngt liknande?

Medlem

ahh, syncmaster 24" Mycket stabilt med många tum.

Medlem

Creative ZEN player m 30GB.
Mumsig på resor när man inte orkar ha med datorn.

Men jag kanske skulle väntat på 4000kr datorn istället :/

Annars var Wacom-tableten nysaste köpet. Mumma!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Well, en Sony Ericsson W580i nu i förraveckan blev det till. ^^.
Jag får juh bara in studiebidrag, vilket inte är speciellt mycket, så blir inte så mycket cash över till prylar, sorgligt nog.

1
Skriv svar