Film och bilder från Red Orchestra 2

Robot
Medlem
Film och bilder från Red Orchestra 2

Ser ju bara underbart ut haha ^^,
Gillade i början när ryssarna rushade och man såg ett ben flyga ... var ganska lol.. xD


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag är väldigt sugen, Tripwire kan sina grejer.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Första spelet ägde så det här lär nog bli bättre!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

mer mer mer mer mer mer mer mer


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Blir nog jävligt bra!

Medlem

Blod blod blod! Fan va bra!!

Medlem

Detta har jag sett framemot tok länge nu, modden och sen det första spelet har tagit många timmar av mitt liv och jag ger gärna några till


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem
Medlem

Häftigt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

AW8
Medlem

Cool trailer!

EDIT: Helvete, varför skulle jag trycka så många gånger för? Jag borde ha förstått att det bara laddade.


signatur

PC gamer 'til I die.

AW8
Medlem

Cool trailer!


signatur

PC gamer 'til I die.

AW8
Medlem

Cool trailer!


signatur

PC gamer 'til I die.

AW8
Medlem

Cool trailer!


signatur

PC gamer 'til I die.

AW8
Medlem

Cool trailer!


signatur

PC gamer 'til I die.

AW8
Medlem

Cool trailer!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Rätt så ball trailer. Kan man spela som Ryssar och Tyskar?

Medlem
Skrivet av AW8:

Cool trailer!

Haha

Medlem
Skrivet av DU238:

Rätt så ball trailer. Kan man spela som Ryssar och Tyskar?

Nej, det är bara amerikaner vs tyskar på västfronten.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av DU238:

Rätt så ball trailer. Kan man spela som Ryssar och Tyskar?

Det finns en anledning till varför spelet heter Heroes of Stalingrad

Medlem
Skrivet av DU238:

Rätt så ball trailer. Kan man spela som Ryssar och Tyskar?

Nej, att spelet utspelar sig i Stalingrad 1942 är egentligen bara en distraktion. Egentligen är det fråga om en schackturnering mellan somalier och grönländare.

AG
Medlem
Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av DU238:

Rätt så ball trailer. Kan man spela som Ryssar och Tyskar?

Nej, att spelet utspelar sig i Stalingrad 1942 är egentligen bara en distraktion. Egentligen är det fråga om en schackturnering mellan somalier och grönländare.

Whoa :O. Nu när jag tänker på det så låter frågan lite fel, men ändå, jag har hittils inte sett en WW2 FPS där man kan spela som Tyskar. Finns gott om utvecklare som slänger på ett namn som Heroes of Stalingrad och skiter i Tyskarna. Eran sarkasm hjälper inte.

Medlem
Skrivet av DU238:
Skrivet av Forcie:
Skrivet av DU238:

Rätt så ball trailer. Kan man spela som Ryssar och Tyskar?

Nej, att spelet utspelar sig i Stalingrad 1942 är egentligen bara en distraktion. Egentligen är det fråga om en schackturnering mellan somalier och grönländare.

Whoa :O. Nu när jag tänker på det så låter frågan lite fel, men ändå, jag har hittils inte sett en WW2 FPS där man kan spela som Tyskar. Finns gott om utvecklare som slänger på ett namn som Heroes of Stalingrad och skiter i Tyskarna. Eran sarkasm hjälper inte.

Nu skämtar du?

Medlem

Vill bara ha mera videos och bilder. Den här trailern var så himla häftig och verklig exempel när man får se tysken kikar om det är grönt.

Medlem
Skrivet av DU238:

Whoa :O. Nu när jag tänker på det så låter frågan lite fel, men ändå, jag har hittils inte sett en WW2 FPS där man kan spela som Tyskar. Finns gott om utvecklare som slänger på ett namn som Heroes of Stalingrad och skiter i Tyskarna. Eran sarkasm hjälper inte.

Eh..

Vad sägs om Battlefield 1942, Day of Defeat, Day of Defeat: Source, Red Orchestra: Combined arms, Red Orchestra: Ostfront, Resistance and Liberation.

Glömde jag något?

Inaktiv

Kommer inte vara några unlocks och dylikt eller?


signatur

War never changes.

Inaktiv

Kommer inte vara några unlocks och dylikt eller?


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av DU238:
Skrivet av Forcie:
Skrivet av DU238:

Rätt så ball trailer. Kan man spela som Ryssar och Tyskar?

Nej, att spelet utspelar sig i Stalingrad 1942 är egentligen bara en distraktion. Egentligen är det fråga om en schackturnering mellan somalier och grönländare.

Whoa :O. Nu när jag tänker på det så låter frågan lite fel, men ändå, jag har hittils inte sett en WW2 FPS där man kan spela som Tyskar. Finns gott om utvecklare som slänger på ett namn som Heroes of Stalingrad och skiter i Tyskarna. Eran sarkasm hjälper inte.

Övriga tjockskallar inser inte att du menar singleplayer.

För att svara på frågan så ja, man kommer att få spela även som tyskar i singleplayer-kampanj. Inga detaljer är dock kända om den delen av spelet och jag tvivlar på att vi kommer att få någon vidare stor cinematisk kampanj á la CoD. Tror inte att Tripwire har resurser till det. Blir mer nog mer ett glorifierat skirmish-läge med bottar.

Klagar dock inte, ser grymt mycket fram emot detta spel.

@zaphiren

Jo, det kommer att finnas ett ranksystem där du i slutändan blir en 'Hero'.

Unlocksen kommer att bestå i att du får tillgång till vissa speciella vapen samt första tjing på sniper-klassen osv. Säkert en del kosmetiska saker också.

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av DU238:

Whoa :O. Nu när jag tänker på det så låter frågan lite fel, men ändå, jag har hittils inte sett en WW2 FPS där man kan spela som Tyskar. Finns gott om utvecklare som slänger på ett namn som Heroes of Stalingrad och skiter i Tyskarna. Eran sarkasm hjälper inte.

Eh..

Vad sägs om Battlefield 1942, Day of Defeat, Day of Defeat: Source, Red Orchestra: Combined arms, Red Orchestra: Ostfront, Resistance and Liberation.

Glömde jag något?

Vad sägs om att spela som Tyskar i Kampanjläge? Heroes of Stalingrad har väl ett?

12
Skriv svar