Dice plåstrar om Medal of Honor

Robot
Medlem
Dice plåstrar om Medal of Honor

Nice, behövs.

Medlem

Plåstra om BC2 istället..

Inaktiv

Bra, hoppas dom fortsätter patcha på snabbt!

Saknar fortfarande att kunna köa in på en server som i BC2.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Plåstra om BC2 istället..

BC2 är ju redan klart, det är ju inga buggar osv. kvar.

MoH behöver verkligen ha flera uppdateringar atm!

Medlem

De skulle ju kunna skrota det...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av kebbe:

Plåstra om BC2 istället..

BC2 är ju redan klart, det är ju inga buggar osv. kvar.

MoH behöver verkligen ha flera uppdateringar atm!

Bullshit.

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av kebbe:

Plåstra om BC2 istället..

BC2 är ju redan klart, det är ju inga buggar osv. kvar.

MoH behöver verkligen ha flera uppdateringar atm!

Du har uppenbarligen inte spelat tillräckligt mycket bc2, tro mig det finns massa buggar kvar men det skiter väl Dice i. Spelet är släppt och har sålt mycket så nu kan de fokusera helhjärtat på Moh.

Medlem

Jag gillar MoH skarpt eftersom det är såhär jag ville ha infanteristriderna i BC2.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

cmd
Medlem

Såklart vi fortsätter patcha
Kommer en del godsaker snart!


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Medlem
Skrivet av LoA.:
Skrivet av kebbe:

Plåstra om BC2 istället..

BC2 är ju redan klart, det är ju inga buggar osv. kvar.

MoH behöver verkligen ha flera uppdateringar atm!

Haha, vilket skämt! BC2 är ju sämst!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

satans dåligt spel dehär, de e fint o kvallan är najs men de e så jävla oinspirerat. run-kill-die-spawn om o om igen. så jävla tröttsamt, gillar att de säger att detta är den perfekta kombinationen av taktisk shooter och arcadeshooter. en 02-98% kombo imho. äger man MW1,2 eller BC2 så finns det ingen anledning alls att skaffa detta. massproducerat sheit imho (satans snyggt dock, o bra stabila framerate

Medlem

Max level i MOH, är det verkligen bara 10 eller vad det var i betan, eller hade dom bara låst fast det på 10?

cmd
Medlem
Skrivet av Ballong:

Max level i MOH, är det verkligen bara 10 eller vad det var i betan, eller hade dom bara låst fast det på 10?

Var låst i betan.


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av LoA.:
Skrivet av kebbe:

Plåstra om BC2 istället..

BC2 är ju redan klart, det är ju inga buggar osv. kvar.

MoH behöver verkligen ha flera uppdateringar atm!

Bullshit.

Bullshit.

Medlem

Fixa PUNKBUSTER ISTÄLLET!

Medlem
Skrivet av cmd:
Skrivet av Ballong:

Max level i MOH, är det verkligen bara 10 eller vad det var i betan, eller hade dom bara låst fast det på 10?

Var låst i betan.

Ok så vad är max level då?

Och är det precis som i BC2 att man låser bara upp massa roliga saker dom första få levlarna sen är det bara ett nummer resten?

Medlem

Plåstra om BC2 istället säger jag! Finns mäktiga buggar!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Max leveln är väl 15 nu. Kan låsa upp 3 olika vapen i de 3 olika klasserna. Så 9 vapen totalt + lite ammuniton och andra grejer till vapnen.

Medlem

Varför har inte bc2 och moh prone? svar finns inte tillräckligt med knappar på xbox och ps3 dosan. Vanligaste sättet när man blir beskjuten är att lägga sig , inte särskilt realistik spel om ja får säga.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av swordfish:

Varför har inte bc2 och moh prone? svar finns inte tillräckligt med knappar på xbox och ps3 dosan. Vanligaste sättet när man blir beskjuten är att lägga sig , inte särskilt realistik spel om ja får säga.

Bullshit.
COD har den funktionen bland annat. Tror det är mer så inte man ska kunna få ett sånt stort övertag. I cod är det verkligen skjut och spring, och därför så kan man inte bara ligga ner, för då dör man till slut. I bland annat Bc1, bc2 och MoH (mest bc1..) så skulle man då kunna ha prone på hela matchen utan att dö.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av LoA.:
Skrivet av kebbe:

Plåstra om BC2 istället..

BC2 är ju redan klart, det är ju inga buggar osv. kvar.

MoH behöver verkligen ha flera uppdateringar atm!

Du har uppenbarligen inte spelat tillräckligt mycket bc2, tro mig det finns massa buggar kvar men det skiter väl Dice i. Spelet är släppt och har sålt mycket så nu kan de fokusera helhjärtat på Moh.

Eller så har de olika dedikerade utvecklingsteam som underhåller och vidareutvecklar titlarna separat. Core-uppdateringar till frostbite-motorn, som också har ett separat team, är även applicerbara på båda spelen.

Medlem

Vilka buggar är det ni talar om? Har lirat runt 50 timmar i multi och inte sett till en bugg som jag kan namnge på rak arm.

Ge exempel på dessa hemska buggar så jag vet vad jag ska leta efter, tack!

Medlem
Skrivet av Serkish:

Plåstra om BC2 istället säger jag! Finns mäktiga buggar!

Nu spelar jag det iofs på ps3an och inte på pc som du kanske menar?
Men jag kör ca 2h/dag och jag märker inte stora buggar iaf. Visst ibland kan man fundera lite över hitboxen och buggen att man förlorar en bana när man egentligen vinner är inte så allvarlig.
Tycker spelet är ganska buggfritt faktiskt,skall sätta tänderna i Moh i helgen och se hur det är.

Medlem
Skrivet av Nemezis:

Vilka buggar är det ni talar om? Har lirat runt 50 timmar i multi och inte sett till en bugg som jag kan namnge på rak arm.

Ge exempel på dessa hemska buggar så jag vet vad jag ska leta efter, tack!

360 buggar:
Står you team lost när man vann matchen, blev så efter senaste patchen vilket är ganska komiskt.

När man blir revivad och fastnar i kit selection-screen, kan inte röra på sig, måste begå suicide för att få bort den

Bli utkastad till dashboarden mitt under en match, händer en hel del.

Ibland får man inte poäng när man reparerar squad/teammates fordon eller ger dem ammo, händer dock ganska sällan

Fortfarande inte fått mina insignias för brons på alla vapnen/på allt, den är fortfarande buggad för vissa.

Använda c4 på uavn men det är ingen bug utan en spelmekanik som utvecklarna har godkänt av någon jävla anledning

Ibland när man dör i ett game hackar spelet till, sen är ljudet borta i spelet, det hänger kvar till de kommande rundorna. Enda botemedlet är att starta om spelet för att få tillbaka ljudet.

Smoke eller flares på helikoptrar får inte alltid bort tracer-darten även fast de inte har hunnit låst än

Kommer inte på fler buggar nu men finns säkert fler

Medlem

Plåster duger inte, skulle behöva ett stort bandage.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Du som skriver att de skulle skrota spelet behöver inte kommentera dags o göra något du gillar kanske tex skaffa dig ett liv "bjorsan" du är bara patetisk o verkar sakna kunskap om konstruktiv kritik. O tyvärr så är det ganska många här som ligger i din fjortis nivå när det gäller o tycka till.
Man gillar inte allt men det blir inte bättre av att idiotförklara det som man inte råkar gilla.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Hehe, 9 vapen lät fruktansvärt snålt.

efx
Medlem

måste bara säga detta var det sämsta spel dice har gjort.
spelat bf sen 1942 o måste säga att dom har inte har fixat ett bra spel sen bf2 så hoppas dom kan göra nått med bf3.
men har inga höga förhopningar längre

Medlem

Håller med efx är att inget är riktigt bra sen BF2. Visst har vissa saker blivit bättre men det mesta är faktiskt sämre tyvärr.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

12
Skriv svar