Film - Kingdom Under Fire II visar upp hjältemod

Robot
Medlem
Film - Kingdom Under Fire II visar upp hjältemod

ok, bla bla bla, japanskt kvasi-episkt snack, blabla WTF!? DARTH VADER!?

Medlem

Japansk skit med bouncing boobs och stilen dom använder när dom slåss....blää... kan ingen göra mer realistiska spel som Mount & Blade ? DET är ett epic spel.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Snyggt att outright stjäla darth vader andning.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Japanerna verkar använda fysikmotorer främst för att skapa jiggly boobs. Men å andra sidan så är ju fan service deras tecken.

Det var väl rätt snyggt på vissa sätt men det där fucking asfula japanska talet i början om Ages och dimensioner och en massa jidder... Snacka om att totalt sabba immersionen. Japanerna verkar inkapabla att skapa seriös dialog i något spel sen FF7.

Two Worlds har en rikare storyline än det där spelet, det syntes redan en minut in i videon - ungefär när Darth Vader dök upp.

Alltid dessa metrosexuella necromancers man ska möta. Så jävla lamt, det såg ut som att han Orc-arméns ledare var med i team rocket eller något.

2/10

Sluta göra flum-RPG'n Japan!

Medlem

Har sett fram emot det här spelet rätt länge, men insåg direkt när brösten guppade förbi att jag inte skulle få vad jag ville...

Det blir ett spell med en massa kombos och area-attacker istället för cool fäktning med blockar och kontringar.
När magin bränner på och skickar flammor över flera meter så är marken helt oskadd, inte ett enda dött grässtrå finns att se.

När nästa tjej dyker upp i trailern så har hon i alla fall rustning... men inte på magen och armarna och.... efter att ha spelat nya Adventure-delen i senaste Dwarf fortress och skurit upp magen på folk så att tarmarna ramlar ut så förstår man att man måste ha skydd på magen, även om man är tjej...

Hoppas att det är någon mer än jag som kommer ihåg Severance: Blade of Darkness (första spelet jag såg med realtidsljus, blod som rann ner för trappor etc.) Det hade ett jättebra slagsmålssystem och AI: var riktigt bra.

Visst inte 200 gubbar på skärmen samtidigt men...

Medlem

Det lär väl bli som Kingdom Under Fire 1 på originala Xboxen... förstår inte riktigt varför folk här verkar vänta sig något RPG eller liknande.

Det var ett hack'n'slash spel i stil med Dynasty Warriors, skillnaden från det låg i att man hade kontroll över sina armèr i real-tid också. Kunde flankera fienderna med sina ryttare eller fixera dom med sina bågskyttar.

Uppföljaren lär väl bli mer av samma...

Medlem

Är det jag som minns fel eller har inte detta redan släppts till xbox för ett par år sen?

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Det lär väl bli som Kingdom Under Fire 1 på originala Xboxen... förstår inte riktigt varför folk här verkar vänta sig något RPG eller liknande.

Det var ett hack'n'slash spel i stil med Dynasty Warriors, skillnaden från det låg i att man hade kontroll över sina armèr i real-tid också. Kunde flankera fienderna med sina ryttare eller fixera dom med sina bågskyttar.

Uppföljaren lär väl bli mer av samma...

Det spelet var faktiskt helt okej, men jag tror dock att detta är uppföljaren till den otroligt sunkiga rpg titeln Kingdom under Fire till xbox360 som släpptes för några år sedan. Och sen att man springer runt i städer eller vad fan det är spär på trolighetsfaktorn att det handlar om ett rpg.

1
Skriv svar