Nya filmer på Men of War: Assault Squad och Vietnam

Robot
Medlem
Nya filmer på Men of War: Assault Squad och Vietnam

hmm är men of war något att ha eller? lite nyfiken på den spelserien ändå... det är strategispel va?

Medlem

Ja det är ett strategi spel, lite segt dock då det innehåller RP element som att byta enskilda saker från andra döda så som levande.
Väldigt bra spel men som sagt väldigt segt

Btw, jag har för mig att det var det spelet jag tänkte på men kan ha fel ^^

Medlem

Väldigt underhållande strategilir faktiskt. Skademodellen är rätt skön också när man ger sig på fordon och liknande.

Medlem

Grymma trailers!
Men of War är det bästa strategilir jag spelat, även om jag inte är så mycket för genren.

Medlem

Lätt bästa strategi spelet

Medlem

Älskar låten i Men of War: Vietnam trailern. Någon som vet vad den heter?

Medlem

Men of War är ett fantastiskt spel. Sjukt bra multiplayer. Lite performance issues i nuläget men dom har fixats under betan och spelet har blivit stadigare och stadigare. Nu flyter det relativt bra på min Acer Aspire 5551G!
Spelar minst 3h om dagen.


signatur

Have a good time!

Medlem

"Nya filmer på Men of War: Assault Squad och Vietnam"
Knappast, de har båda varit ute i över en månad. Men men, FZ har ju inte alltid världens bästa koll

Scream112 ja det är ett strategispel.
Men of war i single player är helt okej, men förstörs av usel voice acting.
Men of war Assault squad kommer fokusera på Multiplayer främst, vilket är Klokt.

Testar Betan av MoW Assault squad och det jäkligt bra. Om man gillar taktik, andra världskriget och realism. Så är Assault squad som en våt dröm. Company of hereoes kan slänga sig i väggen.

Vet dock inte hur Vietnam blir, men tror de är mest fokus på Singleplayer. Får hoppas bara att de fixat bättre röstskådespelare bara...

Medlem

Intressant med tids epok byte för den här serien, Nice!

Medlem

En definitivt köp för mig!

Medlem

Liknar det faces of war & Soldiers - Heroes of World War II?
Ser ganska kul ut.

1
Skriv svar