Januaris hetaste spel

Robot
Januaris hetaste spel

Nytt år, nya möjligheter, nya spel. FZ har stött och blött 2011 års första spelsläpp och berättar om de hetaste titlarna du bör hålla ögonen på.

#ico, #dc-universe-online, #littlebigplanet, #mass-effect-2


Medlem
Januaris hetaste spel

Nice, fortsätt gärna med liknande artiklar i början på varje månad !

Medlem

Så Kirby är med i bilden men inte i listan...

Lite att vänta på...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ut som en riktigt dålig månad. Tur att man har en stor backlogg efter alla weekend deals och reor på Steam.

Medlem

Kommer Breach denna månad?

Medlem

Vad är detta, Breach? Helt missat, låter ju aningen intressant!

Medlem

Den enda videon jag hittar är lite snabba ingame klipp från gamespots nyhetstjänst daterat 27:e mars. Dessutom varjerar release datumet från sida till sida.

Medlem

LBP2, Lost in Shadow och Kirbys Epic Yarn är måsten för mig iaf (även om inte Kirby var med i denna månaden, trots bilden)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ja det var inte mkt att komma med. Tur man mest nöter Bad Company 2 Vietnam.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

blir inte Breach arcade spel

Medlem
Skrivet av FPS100:

Nice, fortsätt gärna med liknande artiklar i början på varje månad !

Håller med! Fortsätt gärna att tipsa om månadens spel, så att vi får lite koll. Trevlig läsning!

Medlem

Nån som känner för att förklara Isaac Clarke "skämtet"?
Lost in Shadow såg intressant ut

Skrivet av DarkZide8:

Nån som känner för att förklara Isaac Clarke "skämtet"?
Lost in Shadow såg intressant ut

The player takes the role of Isaac Clarke (named after science fiction writers Isaac Asimov and Arthur C. Clarke)

Wikipedia.

Medlem

True Crime: Hong Kong på måsten?:) (Förhoppningsvis)

Medlem

Trailern vid mindjack är binary domain:/

Medlem

Dead space2 yeha! Inte så många pc bara klagare en

Medlem

mer sånt här! kör en för feb med

Medlem

Kommer Lost in Shadow på Wii Ware? Hittar den inte på webhallen eller discshop. Någon som vet?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kirby släpps inte i Europa förrän februari. Men det är värt väntan, även om det inte är det mest utmanande spelets som gjorts.

Medlem

var det minecraft man såg i bakgrunden? :>

Medlem

Det sista har blivit lite fel tror jag. Spelet som visas är Binary Domain och inte MindJack. Binary Domain har inte fått något släppdatum ännu.

Medlem

Ehm, ja det låter ju bra, men Brink då? Definitivt en av dom titlar jag ser fram emot mest det här året (och Diablo 3 om det nu kommer ut i år).

1
Skriv svar