Vanquish säljer sämre än Bayonetta

Robot
Vanquish säljer sämre än Bayonetta

Försäljningen av titlar som Vanquish, Football Manager 2011 och Sonic Colours har varit "långsam", uppger Sega.

#sega, #vanquish, #football-manager-2011, #sonic-colours, #bayonetta


Medlem
Vanquish säljer sämre än Bayonetta

Inte så otippat.. gillade inget av spelen. Bayonetta = ripoff på Devil May Cry och Vanquish = Ripoff på Gears of War.

Medlem

Vanquish=Ripoff på Gears of War? ._______. Vilken planet kommer du fran?
Bayonetta är väl ändå skapat av han som gjorde DMC so... err... jag... never mind. -__-'


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Trist, Vanquish är det bästa actionspelet som släppts på flera år. Länge sedan det kom ett arkadaktigt actionspel där det krävs lite spelfärdigheter av spelaren.

Medlem

Har inte hunnit lira mer än demot av bayonetta men tycker det var sjukt mycket bättre än DMC.
DMC/GoW funka inte alls för mig....

Bayonetta ligger nu framför tv:n och min nyinköpta hdd som jag snart ska koppla in
Har Alan wake +exp och splinter cell med :D.

btw GoW är God of War för mig.

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Inte så otippat.. gillade inget av spelen. Bayonetta = ripoff på Devil May Cry och Vanquish = Ripoff på Gears of War.

Bayonetta är ju BÄTTRE än Devil May Cry och Vanquish var riktigt kul, du vet, precis som Gears of War fast med Bullet Time + Turbo Slide.

Skrivet av Proximately:

Vanquish=Ripoff på Gears of War? ._______. Vilken planet kommer du fran?
Bayonetta är väl ändå skapat av han som gjorde DMC so... err... jag... never mind. -__-'

Alltså, jo Vanquish spelas typ exakt som Gears of War, bara det att de la till Bullet Time som de ville man skulle trigga varje gång de sköt missiler mot en.
Jag ser inget fel med det, ett Gears of War i japansk stil är fortfarande AWESOME.

Jag tror Vanquish kommer sälja mer sen, jag tycker både spelen är värda att köpas (även om Bayonetta är sådär ultra-sexistiskt)

Nästan 1.000.000 sålda är mycket bra, varför försöka säga något annat?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av DraxXus:

Inte så otippat.. gillade inget av spelen. Bayonetta = ripoff på Devil May Cry och Vanquish = Ripoff på Gears of War.

Bayonetta är ju BÄTTRE än Devil May Cry och Vanquish var riktigt kul, du vet, precis som Gears of War fast med Bullet Time + Turbo Slide.

Skrivet av Proximately:

Vanquish=Ripoff på Gears of War? ._______. Vilken planet kommer du fran?
Bayonetta är väl ändå skapat av han som gjorde DMC so... err... jag... never mind. -__-'

Alltså, jo Vanquish spelas typ exakt som Gears of War, bara det att de la till Bullet Time som de ville man skulle trigga varje gång de sköt missiler mot en.
Jag ser inget fel med det, ett Gears of War i japansk stil är fortfarande AWESOME.

Jag tror Vanquish kommer sälja mer sen, jag tycker både spelen är värda att köpas (även om Bayonetta är sådär ultra-sexistiskt)

Glöm inte att vanquish har snabbare action. Det går verkligen inte o plöja GoW i samma takt som vanquish.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

ptjaa, kan ju bero på segas affärs ide.

Släpp spel, berätta inte om det och gör ingen reklam.

Medlem

Tja, då Bayonetta är en bildskön kvinna och Vanquish tyvärr inte erbjuder samma saker, kan jag förstå att det sålde sämre, speciellt i japan
I övrigt kändes det som om Bayonetta fick mer reklam/genomslag. För en eventuell uppföljare till Vanquish så skulle jag rekommendera dem att slänga in någon form av multiplayer och gärna co-op

Medlem

Säga vad man vill om Bayonetta, klarade fan inte av att spela det, spelet är bara så fruktansvärt dåligt portat till PS3:an att jag inte står ut, vartenda scen, vartenda fajt blir jag bombaderad av uppenbarliga nedbantningar av grafiken, precis som om dem portat rakt av och sen tagit bort saker tills frameraten fått en acceptabel nivå, var jag än tittar så ser jag bara ful grafik som jag vet skulle kunna ha varit mycket bättre om dem lagt tid på det, nej tack säger jag bara, vill ni ha mina pengar får ni fan arbeta för dem.

Dem säger att grafiken inte är allt men när det är en enda grå sörja får jag svårt att hålla med om det.

Vanquish har jag inte testat men den genren är inget som intresserar mig, inte på en konsol iaf.

Sonic Colors till Wii var helt okej men... även om det kändes som ett Sonic Adventures med påklistrade powerup gimmicks när man spelade så har SA ändå några år på nacken, been there done that.

Inaktiv

Baynottea är tusan så mycke bättre och kul än vad allt annat i den genren erbjuder.


signatur

Knower of the unknown

1
Skriv svar