Battlefield 3 - ny trailer!

Moderator | Testpilot
Skrivet av 2infinity:

Edit: De som säger att snipern träffar dåligt. Vi säger att han istället är väldigt bra på att träffa och man dör hela tiden på taket, hade det varit roligt i spelet? Nej precis...

Väldigt bra story i spelet måste vara, vilka det nu var som anlitade denna snipern måste vara dumma som fixar snipers som inte ens kan utföra sitt jobb.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nice nice nice, personligen har jag alltid varit lite anti BF, bara helt enkelt inte gillat serien så mycket men dessa videos får mig på andra tankar helt klart.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Hoppas verkligen BF3 slår tar död på CoD. Men det känns väl för bra för att vara sant.

Medlem

Visst, singleplayer i all ära men Battlefield är ju multiplayer! Jag hoppas dom verkligen får till multiplayer så dom kan sopa banan med alla andra. Och så att man själv dessutom får ett spel att spela väldigt länge ^^

Medlem

Fifan va fint!


signatur

Meep!

Medlem

Kändes lite tråkigt att skotten kom när spelaren kom fram och inte random som jag tro snipern hade skjutit men ser ju äckligt snyggt ut

Medlem

Haha, "Hotel" byggnaden påminner mig om Road to Jalalabad från Battlefield 2.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag är verkligen inte imponerad.
Och varför är krypskytten så himla usel på att sikta?

Antar att smaken är delad, själv är jag oerhört imponerad, då det är det snyggaste och mest realistiska FPS jag sett hittills. Vad gäller krypskytten...om han haft svart bälte i krypskytte och ett gevär som matchar hans skill så hade det kanske blivit lite trist att spela, då han antagligen knäpp dig innan du varti medvetem om att han existerade. Kanske tom är valbara svårighetsgrader i spelet, vad vet jag. Inte är det något jag stör mig på iallafall

Medlem

@ bjosarn: Tror inte dom jobbar på med spelet för att impa på dig då det verkar direkt omöjligt..

För övrigt kan dom inte släppa det för tidigt, vill ha faktorn är större än någonsin..

MP clip is wanted, dock..

Medlem

Jag antar att vi helt enkelt får utgå från att snipern inte var den bästa. Det är ju ett krig i mellanöstern vi snackar om och då kanske inte utbildningen av nya krypskyttar är en treårig universitetsutbildning med tillhörande diplom. Snipern här är väl antagligen nån stackars taliban som nån satte ett krypskyttegevär i händerna på. Hade det varit en "professionell" sniper så hade han nog inte skjutit så många missar alls (10-talet var det väl). Hade han missat 2-3 gånger hade han nog sen istället låtit sikta in sig ordentligt för att vara helt säker att träffa nästa gång.

Men vad vet jag...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Det jag funderar över är vad för sikte det är på det P-skottet som inte går sönder när han rullar det till spelaren. Vid 1,42.

Medlem

DICE är jobbigt bra att göra trailers och få alla att längta till spelet släpps....

Medlem

I första trailern sköt skytten ett bra skott i alla fall

Medlem
Skrivet av Jensoid:

Hoppas verkligen BF3 slår tar död på CoD. Men det känns väl för bra för att vara sant.

Nja, Konkurans är alltid bra, pressar dice att göra det lilla extra istället för ett mediokert spel.

Inaktiv

@ Bjosarn är du verkligen imponerad över någonting alls är fråga?

Känns som varenda tråd jag läser så finns du med i och klagar... neee det är inte snyggt... neee varför e det så?.. neee det där är ju sjukt fult .. neee .. m.m m.m...

Visst varenda person har en fri åsikt.. men efter att ha läst 12 trådar varav att du skriver i 10 av dom och klagar alltid på nått? .. kanske dags att köpa en 360/ps3 eller varför inte en game boy?

Skämt och sido nu.. spelet ser sjukt bra ut, min burk kommer nog börja gråta om jag ska försöka maxa det här haha.
Underbar grafik, underbar destruction,, skönt att dom säger its a 50! no kidding its a 50!! 50 cal ftw (imoh)

Och för dom som undrar varför snipern suger så håt (bjosarn igen...) så isf svara mig på det här:
Skulle det vara roligare om snipern va "elit" och gjorde hs på dig så fort du lämnade skyddet?
Eller om nu han sitter men en 50cal... varför inte bara blåsa rakt igenom muren du ligger bakom och sätta HS?
SOM EN RIKTIG SNIPER SKULLE GÖRA? !

Jag lovar att skulle det vara så så skulle folk här inne klaga på att det va för svårt och gråta över det...
Så mycket wine inne på FZ nu förtiden tycker jag.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Här var vi gladare på forumet ^^ annars har ja bara sett alla som skriver skit om spelet tummen upp på humöret här

Medlem

Riktigt läckert verkar det bli i alla fall!

OffT: Bjosarn lider nog av syndromet "ingeting-imponerar-på-mig-för-jag-är-cool".

Medlem

Jag må vara petig men det störde mig att det skvätte jord från fötterna när de sprang på betong :F

Ish
Medlem

#27 Det har väl en drivladdning? Jag är mer förvånad över att de använder det mot folk. AT4 är mot pansar är genererar en RSV stråle som inte skulle spränga på det där viset.

För övrigt är 100m knappst svårt att träffa på ens med öppna riktmedel.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Mer störigt att dom verkar veta att sniper är så dålig så dom tar onödiga risker.
Som; han träffar nog inte.

Medlem

Helt sjukt najs grafik och hur dom rör sig dock jävligt ful när dom vänder sig upp eller ställer sig upp å knä från att ligga. Det lixom ser ut som dom hackar i 1 sec... Ingen fattar nog vad jag menar men om ni ser på videon och kollar noga när dom vänder sig om eller tar skydd så märker ni

Inaktiv
Skrivet av TruB:

Mer störigt att dom verkar veta att sniper är så dålig så dom tar onödiga risker.
Som; han träffar nog inte.

Jag vet inte men får en känsla av att om en sniper missar första skottet så...

1. Kan man gissa på att snipern inte är bra...?
2. Snipern är stressad och vid stress = Misstag? = mer missar? : )
3. Om man inte tar risker i krig så kan man ju stå på det där hustaket 1v? : )
4. Det tar 1-3sec (kanske?) för en sniper att ladda om? om det inte är automat dvs och 1-3 sek att springa från skydd till skydd (dom 2m det va i trailern aka 2steg typ)
så kanske man hinner? ...

men vad vet jag :)... Satt bara själv och tänkte på det : )


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

OH MY GOD!!!!!! Fyfan man kan ducka och det ser så jävla imba ut! yeaah fett med epic och lök!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Ish
Medlem

Jag önskar att folk kunde sluta använda 'sniper' som substitut.. Prickskytt heter det, ska det vara så jobbigt att tala sitt modersmål eller =/ ... Ja, jag är väl medveten om att ingen bryr sig om det. Skrämmande vad mycket Engelska som smugit sig in i det svenska språket de senaste tio åren..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Ish
Medlem
Skrivet av Jensoid:

Hoppas verkligen BF3 slår tar död på CoD. Men det känns väl för bra för att vara sant.

Förstår inte riktigt din logik här.. "Ta död på CoD" ?? Menar du att du hellre ser alla P12'or i BF3 eller?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Ser riktigt mumma ut, speciellt animationerna känns outstanding när man ser detta lilla klipp.

Personligen gillar jag hur den första soldaten sitter på huk men ändå sträcker överkroppen för att kika över kanten vid 1.30, för att sedan sjunka ihop för bättre skydd. Vore coolt om man själv kunde göra sånt, även i MP. Det skulle vara en riktigt cool funktion. Längtar efter lite MP videos.

Medlem
Skrivet av Ish:

#27 Det har väl en drivladdning? Jag är mer förvånad över att de använder det mot folk. AT4 är mot pansar är genererar en RSV stråle som inte skulle spränga på det där viset.

För övrigt är 100m knappst svårt att träffa på ens med öppna riktmedel.

De kanske anväder denna at4:an http://www.youtube.com/watch?v=Lm0azEG0CPY

Medlem

Måste ha varit en Bad Company 2 konsol-sniper...?

Otroligt snygga animationer, men hoppas på ännu bättre...

MEN VART ÄR MP?
Kommer ju inte ens att testa SP... helt bortkastade Dev-resurser enligt mig.

Medlem

jag tycker det ser ut som om frostbite är jävligt bra, snygg grafik, snygga animationer etc. men dom som gjort gameplay har inte lyckats för 5 öre. först skjuter snipern, sen väntar dom typ på att han ska ladda vapnet sen springer dom. och eftersom snipern kunde skjuta på dom när dom precis kom upp på taket kommer han också kunna se o skjuta en soldat som står på knäna vid kanten. gameplay teamet har alla tools för att göra ett verkligt spel så det e väl bara o göra det. alla 300 personer i dice-huset måste väl ha sett videon innan dom releasat den.

Medlem

Personligen känner jag att singleplayer i denna typen av spel är totalt ointressant. Storyn och allt som händer bygger oftast på rena tillfälligheter och att fienden är totalt värdelös (svårt att ha en story där fienden är jättebra dock av naturliga skäl) vilket även syntes tydligt i denna filmen. Ta det, lägg till västerländskt flaggviftande och sen har du har storyn.

Jag sätter mitt hopp till multiplayer

Skriv svar