Teaser på Prey 2!

Robot
Teaser på Prey 2!

Spelet tillkännagavs för några dagar sedan och nu har vi den första teasern. Vad väntar du på? Klicka in och kika!

#prey-2-2, #prey


Medlem
Teaser på Prey 2!

Sweet. Dessa live action trailers etc börjar bli allt mer välgjorda.

Förövrigt tyckte jag bra om Prey, hoppas uppföljaren bevarar känslan från ettan.


signatur

//Schmoo

Medlem

Jäkligt fräck teaser måste jag säga.

Medlem

Jag gillade konstigt nog 1an väldigt mycket, så detta ser jag fram emot!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

snyggt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Herre jääävlar! HYPAD!

Den "goa" pilbågen måste komma tillbaka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Men ettan var ju inte ens roligt.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Nicelibajs! kört igenom 1an så pass många gånger att det börjar bli dags för en tvåa. fan va soft. ser frammemot. hade varit kul med nån form av in game footage dock.. ngn som vet vad för motor det kommer vara???

Medlem

! mycket bra gjord video och jag längtar till vi får se gameplay :D:D

Medlem

faaaaan vad nice!
älskade ettan.

Medlem

Väldigt nice trailer.

Medlem

Tänkte på en gång om planet som krashade i ettan http://www.youtube.com/watch?v=-Onq_rY4TRs&t=0m40s

Medlem

Värdelöst och intetsägande. Pray 2 är väl ett kommande spel, inte en jäkla film!


signatur

Memento Mori

Medlem
Medlem

Öhhh vart ju helt tillintetsägande...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Tyckte 1an var sjukt underskattad, ser mycket fram emot detta.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Mordrana:

Nicelibajs! kört igenom 1an så pass många gånger att det börjar bli dags för en tvåa. fan va soft. ser frammemot. hade varit kul med nån form av in game footage dock.. ngn som vet vad för motor det kommer vara???

Trovärdiga rykten säger ID Tech 5. Eftersom det skall ges ut av Bethesda (som äger ID) och jag tror dom sagt att det kommer vara baserat på en ID motor. Anta ID Tech 5.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Medlem

Gillade också ettan! Tyckte handlingen var välgjord och gripande.
De verkar gå på samma linje även i tvåan.

Och planet måste vara det samma som du länkade till i ettan #Sapiens.

Ser fram emot detta.

Medlem

Av någon anledning så ser han som är på videorutan ut som Michael Scofield med skägg :3


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

AW8
Medlem

Inte världens bästa trailer, men jag känner på mig att Prey 2 blir grymt.


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv

Detta såg ju inte särskilt lockande ut.
Fattar inte varför utvecklarna vill att man ska se massor av skakiga bilder, istället för att visa hur spelet kommer se ut.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem
Skrivet av mangethegamer:

Fattar inte varför utvecklarna vill att man ska se massor av skakiga bilder, istället för att visa hur spelet kommer se ut.

Konstnärlig frihet.

Medlem

Kul att det blir en uppföljare på Prey! Gillade verkligen ettan för dess varierade och gravitationstrotsande singleplayerkampanj. Multiplayerdelen var väl OK men det blev inte så mycket med den.

Medlem

Äckligt grym teaser Hoppas det blir lika bra som ettan


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

riktigt episk, även om det var cgi

Medlem

Vart fan är Tommy ?
Toooooommy ?
Slutet på ettan var ju grymt, vill fortsätta på den, inte spela någon ny lirare som inte varit genom helvetet och tillbaka.

Medlem

Smutt teaser minst sagt! Älskade ettan


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ingen aning:

riktigt episk, även om det var cgi

Hahahahaha, fantastiskt.

12
Skriv svar