Gears of war 3 beta fråga

Medlem
Gears of war 3 beta fråga

Hejsan!

Nu när gears of war 3-betan drar igång så har jag en fråga, väldigt simpel egentligen:

Om jag väljer att beställa spelet EFTER betan drar igång, kan jag fortfarande vara med och spela tills betan tar slut? Eller måste jag vara med från första dag.

Dum fråga, men jag är inte riktigt säker. Tack på förhand!

Medlem

Det går väl hoppa in i betan så länge det erbjuds.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ja det går men Bulletstorm betan slutar idag... Men för dem som har bokat GoW 3 så börjar betan imorgon

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Ja det går men Bulletstorm betan slutar idag... Men för dem som har bokat GoW 3 så börjar betan imorgon

bulletstorm betan slutar inte haha

Medlem

Hur går det? Har ni spelat GOW3 ännu eller har det inte startat än? Vill veta hur det är.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Den har startat och jag spelar för fullt! Den slutar 15 maj. Riktigt kul är det


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Tycker att MP i Gears är så tråkig, har bara kört ettan och tvåan. Tänker inte ens prova MP i trean.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av WaltX:

Den har startat och jag spelar för fullt! Den slutar 15 maj. Riktigt kul är det

Kul är de som vanligt så att säga men jag tycker det är väldigt mycket som vanligt.....
Samma MP som 2an, med bättre graffik ett par nya gubbar/brudar och lite nya vapen.. De var de ungefär..

Helt klart kul är de men man kräver nästan fortfarande att vara ett shotgun proffs för att klara sej i liret..

Hoppas de blir lite mer än så här när de riktiga liret släpps.

Vad säger ni andra?

Ride On!

Taptoo101


signatur

*Taptoo101*

Medlem
Skrivet av Rockafella:
Skrivet av WaltX:

Den har startat och jag spelar för fullt! Den slutar 15 maj. Riktigt kul är det

Kul är de som vanligt så att säga men jag tycker det är väldigt mycket som vanligt.....
Samma MP som 2an, med bättre graffik ett par nya gubbar/brudar och lite nya vapen.. De var de ungefär..

Helt klart kul är de men man kräver nästan fortfarande att vara ett shotgun proffs för att klara sej i liret..

Hoppas de blir lite mer än så här när de riktiga liret släpps.

Vad säger ni andra?

Ride On!

Taptoo101

Man måste inte vara shotgun proffs, dom flesta vapen i Gears 3 är faktiskt bra, speciellt Retro Lancer som kan downa folk på 3 skott.

Medlem
Skrivet av GayFish:
Skrivet av Rockafella:
Skrivet av WaltX:

Den har startat och jag spelar för fullt! Den slutar 15 maj. Riktigt kul är det

Kul är de som vanligt så att säga men jag tycker det är väldigt mycket som vanligt.....
Samma MP som 2an, med bättre graffik ett par nya gubbar/brudar och lite nya vapen.. De var de ungefär..

Helt klart kul är de men man kräver nästan fortfarande att vara ett shotgun proffs för att klara sej i liret..

Hoppas de blir lite mer än så här när de riktiga liret släpps.

Vad säger ni andra?

Ride On!

Taptoo101

Man måste inte vara shotgun proffs, dom flesta vapen i Gears 3 är faktiskt bra, speciellt Retro Lancer som kan downa folk på 3 skott.

Sant, men vad man skulle kunna göra är att göra träffytan på sawed-off shotgun lite mindre, som de är nu så spelar de ingen roll om man kastar sej långt åt helvete i sidled sawed off spänger ändå en i bitar och utan att behöva sikta alls..
Lite av ett nubevapen kan jag tycka.. Kul att använda men ganska överlägset.

Märker också att gears folket exprementerar lite med vilka super vapen dom ska ha på dom olika mapsen, har varit en hygglig balans på de till nu för några dagar sen när dom placerade ut hammer of dawn på Trenches. Jävligt irriterande!
Om man är lite kvick och tar en polare med sej och kontrollerar the hammer uppe på kullen så har man sikt över så gott som hela banan och då är de är bara att hammra på.. Framför allt i King of the Hill..

Vad säger ni?

Taptoo101


signatur

*Taptoo101*

1
Skriv svar