Mer Fallout: New Vegas i juli

Robot
Mer Fallout: New Vegas i juli

DLC-paketet Old World Blues har fått släppdatum. Strax innan nämnda släppdatum kan du vänta dig buggfixar och annat godis.

#fallout-new-vegas


Mer Fallout: New Vegas i juli

Aha, tänkte väl det var dags för lite Frankenstein...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har köpt de andra DLC'erna men inte hunnit spela ännu. Måste leta upp lite coola moddar igen. Speciellt något som gör AMR lite "tyngre" utan att göra ett gudomligt vapen.

Medlem

så är fallout new vegas spelbart än? planerat att köpa det medans det är billigt och jag hoppas det har inte spel förstörande buggen kvar


signatur

ID software, FPS gudarna!

Nu är det säkert spelbart...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Gurra300:

så är fallout new vegas spelbart än? planerat att köpa det medans det är billigt och jag hoppas det har inte spel förstörande buggen kvar

Inga spelbrytande buggar längre, men lite o-optimerat efter 60 fps. Annars är det väl som alla andra Bethesdautvecklade spel, lite små buggar här och var men inget som man inte kan springa runt.

Medlem

Hoppas det här blir lite bättre än de två senaste DLC som IMO vart riktigt sunkiga

Medlem

Jag började spela New Vegas innan det släppts och har spelat en 30 timmar. Har aldrig stött på en bugg förutom ett quest som jag inte kunde avsluta på rätt sätt och några kor som går på bakbenen.
Jag vet inte om jag har haft ovanligt tur eller om det är alla andra som gnäller mer än nödvändigt. Misstänker det andra.
Sen spelade jag på pc också. Kanske är konsolversionerna som alla gnäller om.

Medlem

I princip enda problemet jag hade med New Vegas innan DLC'erna kom ut var att det kunde krascha till desktop. Annars har jag inte upplevt något som buggat, fast jag har inte heller kollat hela "världen" eller gjort alla quests så jag kan ha missat Q som folk har haft problem med. Några drag-racing kor (går på bakbenen) har jag inte heller stött på.
Spelat 150+ timmar än så länge.
Tror det berodde på en minnesläcka när mitt spel CTD'ade för mitt windows hade ändrat till windows basic och mina ati drivers startade om sig.

yes. more please!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Sugen på att spela igenom spelet igen, men väntar tills dessa DLC som skulle komma nu i sommar är ute

De som varit hittills har ju känts väldigt fattiga(och korta). Mer som små instanser, saknar de med magnitud, som Shivering isles och Brotherhood of steel.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar