En dag på slottet i Stronghold 3

Robot
En dag på slottet i Stronghold 3

Vad är väl en bal på slottet? Den kan ju vara tråkig, tråkig och... ja, alldeles för jävlig om den äger rum i Stronghold 3!

#stronghold-3


Medlem
En dag på slottet i Stronghold 3

Awesome:)

Medlem

Ojj vad jag längtar efter detta! De tidigare titlarna har roat mig i timtal!

Medlem

Ser fram emot detta!

Medlem

Nice! Trodde sådana här spel inte gjordes längre... Det första Stronghold var ju awesome

Medlem

Hoppas det blir likt ettan

Medlem

en serie som jag tyvärr inte äger pga att jag inte är gjord av pengar...men sen jag slutade med wow så kanske man skulle köpa ettan och 2an och testa, har tyckte att det verka vara mitt typ av spel...men men

Medlem

Coolt..
Dock! Trailern var ju sämst

Medlem

Längtar galet mycket efter det här spelet
Jag hoppas att det är mer likt ettan och crusader än vad tvåan var och att de får med den härliga känslan som fanns i första spelen. Blir det så kommer nog SH3 på min topp tre lista över årets bästa spel.

Medlem

Hur mycket förkunskaper behöver man för att ens ana vad spelet handlar om?
Denna trailern hjälpte ju verkligen inte till.

Det är ju PC så det intresserar inte mig egentligen, men vad tänker dom.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Hur mycket förkunskaper behöver man för att ens ana vad spelet handlar om?
Denna trailern hjälpte ju verkligen inte till.

Det är ju PC så det intresserar inte mig egentligen, men vad tänker dom.

Det verkar som om de satsar mer på att få tillbaka tidigare fans som blev besvikna utav tvåan än vad de satsar på att locka nya spelare.

Medlem

Längtar otroligt efter detta
Det var typ första stronghold tillsammans med star wars galactic battleground (tänk AoE II med star wars skin) som fick mig börja med RTS eller spel överhuvud taget... tack kusin

Medlem

Sämre trailer får man leta efter.

Medlem

trist sommar,, mycket få intressanta spel som släpps till min semester börjar, men sen mot hösten ska visst ALLT släppas

Medlem

Ettan mysig.
Crusader fantastisk.
Stronghold 2 en stor flopp (rushat släpp av spelet, buggigt och noll support från företaget, enheter avbildade på kartongen som inte alls fungerade i spelet).

Legends eller vad det nu heter bojkottade jag pg av ovanstående skandal.

Jag lär avvakta och se reaktionerna på Stronghold 3 innan det blir ett köp.

Det är ett spel jag verkligen vill älska men med tvåan tappade de mycket förtroendekapital.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

trist sommar,, mycket få intressanta spel som släpps till min semester börjar, men sen mot hösten ska visst ALLT släppas

Sitta inne på sommaren?

Medlem
Skrivet av Jilted:
Skrivet av ForrestFox:

trist sommar,, mycket få intressanta spel som släpps till min semester börjar, men sen mot hösten ska visst ALLT släppas

Sitta inne på sommaren?

SVENSK sommar...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ettan var en höjdare och klassiker.

Denna trailer var 90 sec av skräp.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar