Dungeon Keeper 2, Wing Commander tillbaka

Robot
Dungeon Keeper 2, Wing Commander tillbaka

Tre klassiska pc-spel får nytt liv via Good Old Games.

#dungeon-keeper-2, #wing-commander-12, #electronic-arts


Medlem
Dungeon Keeper 2, Wing Commander tillbaka

ooooh ja!!! Dungeon keeper, förhoppningsvis slår det här domino på franchisen hos EA

Medlem
Medlem

Dungeon keeper 2!!! Så jäkla skönt lir! Blir sugen att plocka upp såklart.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

*Faint*


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Niiice, hoppas dom slänger upp Dungeon Keeper 1 också


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hell yes. Det ska inhandlas direkt!

Medlem

Känns lite fel att behöva köpa spel som man redan har ståendes i hyllan bara. Men köper man det via GoG kan man alltså vara säker på att det funkar på Windows 7? Eller?

Medlem
Skrivet av Wartex:

Känns lite fel att behöva köpa spel som man redan har ståendes i hyllan bara. Men köper man det via GoG kan man alltså vara säker på att det funkar på Windows 7? Eller?

Ska inte vara några problem.

Medlem
Skrivet av Javas:

Niiice, hoppas dom slänger upp Dungeon Keeper 1 också

Finns redan sen ett bra tag tillbaks

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Javas:

Niiice, hoppas dom slänger upp Dungeon Keeper 1 också

Finns redan sen ett bra tag tillbaks

Excellent! Bra att veta ifall jag inte hittar skivan


signatur

Game long and prosper

Medlem

Dungeon Keeper 2 finns oxå o köpa här för 49kr(+frakt): http://www.webhallen.com/spel/pc/7101-dungeon_keeper_2-sold_o...

Och den versionen vet jag funkar på Win7 för det är den jag har.

Hjälp att få igång spelet mm hittar du här: http://digiex.net/downloads/download-cen...1-7-a.html
Där hittar du oxå hjälp hur man får igång Hardware mode(aka så du får snyggaste grafiken!)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Appropå Dungeon Keeper, titta vad jag snubblade över: http://warfortheoverworld.com/


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Äntligen! sjukt bra spel! Är det ngn som vet om man kan fixa så man får svenskt tal? Älskar den svenska berättarrösten.


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Äh! ettan är tokmycket fränare än tvåan!

Medlem

Är det samma version som originalet? Jag menar, om man installerar från origiinalskivan, fungerar det på W7 64?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Installerar Dungeon Keeper 2 as we speak. Aldrig spelat det tidigare... skamligt. Jag vet.

Medlem

System Shock 2 får vi hoppas på snart.

Medlem

Var det inte någon som häll på att garage koda en hd version av DK 1&2? Jag har för mig att jag har läst det

Medlem

jao, är nog väldans massa år sedan jag förlade min dk skivor....sista instalen blev för mycket....man har ju en aningens större skärm idag än när det begav sig, men men bullfrog ännu ett avsnitt i ea kanibalistiska historia....

Medlem

Wing Commander 1 och 2 ska genast inhandlas! DK2 berörde mig inte nämnvärt.

Medlem

Vampyrerna är bäst. "Ahh! Ahhaa!"
[ia=29221]


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kort varning att DK2 versionen som finns på GOG är samma gamla ostabila som finns på era skivor. "fungerar" på W7 men många som klagar på GOG forumet.

Medlem
Skrivet av Kajzer:

Kort varning att DK2 versionen som finns på GOG är samma gamla ostabila som finns på era skivor. "fungerar" på W7 men många som klagar på GOG forumet.

Som jag misstänkte. Tack för varningen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ni vet väl att GoG använder sig av crackade spelfiler? De verkar komma undan med detta av nån anledning...

Medlem

Två HELT fantastiska spel!

Medlem

Trist att DK2 fungerar så sjukt dåligt på dagens operativsystem :S Random crash, särskilt om man kör multiplayer

Medlem
Skrivet av shelter:

Ni vet väl att GoG använder sig av crackade spelfiler? De verkar komma undan med detta av nån anledning...

haha aa detta påpekas på många olika subdelar av deras forum, finns flertal spel där dem också slängt in mods och unofficiella uppdateringar som privat personer gjort utan att meddela den specifika tillverkaren vilket gjort att dem inte blivit så glada

Men helt ärligt så bryr jag mig inte, spelversionerna dem har har funkat utmärkt på min data med ett fåtal undantag såklart ,

jag älskar gog.com,


signatur

Suup homie

Medlem

Haha dungeon keeper 1. Ja vem gillade inte gallgas demoner och att det kunde spelas på svenska!

12
Skriv svar