Sonic Generations även till pc

Robot
Sonic Generations även till pc

Dubbelgenerations-kotten springer omkring på din skärm med allt vad stereoskopisk 3D och Steamworks heter.

#sonic-generations, #sega


Medlem
Sonic Generations även till pc

Positivt, men det här nog ett spel som lämpar sig på konsol. Även om jag inte äger en krysslåda eller en spelstation 3. Kul att de orkar porta det.

Medlem

Givet köp detta, såg det fanns på Greengaming innan och blev lite chockad, fanns inte på steam dock så var inte helt hoppfull.

SONNIIIIC to a PC near me.
3d vision och HK så ska vi nog rulla på du o ja sonic!

Moderator | Testpilot

Kung!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Detta är nog det enda Sonic spelet på väldigt länge som jag faktiskt vill testa.

Medlem

Spel som man vill ha till PC: lol no
Spel som man inte kunde bry sig mindre om oavsett plattform: yup yup

Sonic som franchise har blivit så utmjölkat, plus att det aldrig var en passande stil för PC efter år 1999. Bara ett till exempel att spelindustrin är rätt så idiotisk och fattar inte.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Touhatsu:

Spel som man vill ha till PC: lol no
Spel som man inte kunde bry sig mindre om oavsett plattform: yup yup

Sonic som franchise har blivit så utmjölkat, plus att det aldrig var en passande stil för PC efter år 1999. Bara ett till exempel att spelindustrin är rätt så idiotisk och fattar inte.

Detta verkar ju på alla plan faktiskt bli ett av dem få Sonic spelen som kommer bli bra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Håller mig till Sonic 1 & 2 på Mega Driven även om detta faktiskt ser helt ok ut.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Jaaaaaaaaaaa! Varit grymt taggad på detta. Kommer ju kännas lite fel att lira på PC men har ju iallafall gamepad

1
Skriv svar