Svenska CryEngine-skidspelet Snow tillkännagivet

Robot
Svenska CryEngine-skidspelet Snow tillkännagivet

Poppermost Productions visar upp läckra skidliret Snow som influerat av 1080, SSX och Skate får se världens ljus i gratis testform innan året är över.

#poppermost-productions, #snow-the-game, #stoked, #ssx-1, #skate


Medlem
Svenska CryEngine-skidspelet Snow tillkännagivet

Hmmm... Föredrar att stänga av och och ut med riktiga skidor
(om det bara kunde bli vinter i det här landet).


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

SSX släng dig i väggen!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ooh, kan bli najs

Medlem

Hoppas, hoppas på ett bra skidspel! Själv har jag nött Freak Out: Extreme Freeride i jag vet inte hur många timmar, så något i den stilen vore guld

Medlem

men skidor? bläh, palla en "sällskapsresan 2 : snowrollers" simulator

Grymt kul att någon plockar upp den här nischen, har verkligen saknat ett mer realistiskt utförsåkningsspel!
Kommer behövas mycket slit med animationer, om det ska komma upp i samma känsla som EA skate.

Kul att de nämner snowboard, och så åker snubben skidor :=


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Animationerna såg rätt stela ut.

Medlem
Skrivet av MiLeS:

SSX släng dig i väggen!

Vad har du emot SSX serien? Jag tycker att dom är de bästa när det gäller skidor/snöbräds spel.

Medlem

Early alpha hoppas jag är vad vi såg, ingenting såg vidare bra ut.

Medlem

Med tanke på att det ska vara gratis ser det ju väldigt lovande ut!

Hoppas dom lever upp till sina löften också, då kan det inte bli annat än bra!


signatur

I want to play a game.

Medlem

Ser ju ut some en liten uppgradering från Freak Out - Extreme Freeride i alla fall. Ser fram emot mer info innan man uppgraderar sig dock.

Medlem

Tycker inte att det såg så värst bra ut ändå, särskilt inte animationerna ihop med världen. (när skidåkaren landade t.ex.)


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Ser mycket roligare ut än det nya SSX.

Medlem
Skrivet av Blomman1337:

Tycker inte att det såg så värst bra ut ändå, särskilt inte animationerna ihop med världen. (när skidåkaren landade t.ex.)

Vad förväntar du dig? Det som visades är nog inte ens betat eller alphat.

Medlem
Skrivet av Siken:

Ser mycket roligare ut än det nya SSX.

Jag förstår fortfarande inte varför man INTE gillar SSX:en. Kan du ge några exempel? Som @MiLeS sa: ''SSX släng dig i väggen''. (Andra kommentaren)

Medlem
Skrivet av shadoozle:
Skrivet av Siken:

Ser mycket roligare ut än det nya SSX.

Jag förstår fortfarande inte varför man INTE gillar SSX:en. Kan du ge några exempel? Som @MiLeS sa: ''SSX släng dig i väggen''. (Andra kommentaren)

För varje SSX kommer blir det ju overkligare, känns det som.

Medlem

Såg riktigt dassigt ut imo.

Medlem
Skrivet av shadoozle:
Skrivet av Blomman1337:

Tycker inte att det såg så värst bra ut ändå, särskilt inte animationerna ihop med världen. (när skidåkaren landade t.ex.)

Vad förväntar du dig? Det som visades är nog inte ens betat eller alphat.

Förväntar mig ingenting då jag inte vet så mycket om spelet, men min första tanke var just det.

Kan mycket väl bli ett roligt spel i slutändan.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av shadoozle:
Skrivet av Blomman1337:

Tycker inte att det såg så värst bra ut ändå, särskilt inte animationerna ihop med världen. (när skidåkaren landade t.ex.)

Vad förväntar du dig? Det som visades är nog inte ens betat eller alphat.

Förväntar mig ingenting då jag inte vet så mycket om spelet, men min första tanke var just det.

Kan mycket väl bli ett roligt spel i slutändan.

Mja, att det stod "comming soon" i slutet känns ju endå som att det i alla fall har nått det stadiet. tycker inte heller det såg så värst bra ut. Men vi får väll se

Medlem

Detta är då en liten filmsnutt från alpha(knappt) version 0.1, tro fan att det ser simpelt ut vadfan förväntar ni er igentligen?! Att sen jämföra detta med sxx känns ju inte så genomtänkt med tanke på att det enda gemensamma nämnaren verkar vara underlaget(än sålänge)

Medlem
Skrivet av thamupp:
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av shadoozle:
Skrivet av Blomman1337:

Tycker inte att det såg så värst bra ut ändå, särskilt inte animationerna ihop med världen. (när skidåkaren landade t.ex.)

Vad förväntar du dig? Det som visades är nog inte ens betat eller alphat.

Förväntar mig ingenting då jag inte vet så mycket om spelet, men min första tanke var just det.

Kan mycket väl bli ett roligt spel i slutändan.

Mja, att det stod "comming soon" i slutet känns ju endå som att det i alla fall har nått det stadiet. tycker inte heller det såg så värst bra ut. Men vi får väll se

Jag sa att det var inte ens var beta eller alpha eftersom det är första gången JAG hör om spelet, det är säkert så för er (de som såg nyheten) också. Vad tror ni (de som har kan ha lust att kommentera)?

1
Skriv svar