Nya Modern Warfare 3-rullen friskar upp minnet

Medlem

Rust är Mw2.. bara säger det så du vet

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

@ totte1015

Spot on dickwad, how the fuck did you figure that out, what gave me away?, my swedish typing maybe.
As iam actually a 16 year redhead nerd without a life, time or friends

Hahah grow up for fuck sake!

/DT

Jag menade inte riktigt att du var det, men att du tänkte lika dumt som han

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

@ totte1015

Spot on dickwad, how the fuck did you figure that out, what gave me away?, my swedish typing maybe.
As iam actually a 16 year redhead nerd without a life, time or friends

Hahah grow up for fuck sake!

/DT

med det nicket.. seriöst... undra vem som borde växa upp...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

@ a10388

Och det uttalandet kommer förmodligen från P15 hahah

Jo jag har spelat igenom båda spelen på samtliga svårighetsgrader, om man nu kan kalla detta svårt, A.I är ju ganska rudimentär.

Faktum är att Mw3 lever kvar, p.g.a möjligheten att jaga och låsa upp färdigheter, vapen och annan utrustning

Anl till varför jag valde att ta upp hurpass bra MW3 är för att vissa av er samt IW själva inte hade förstånd nog att att lägga fram bra argument.

Timeline, my ass=hjärndött

Finns mkt bättre filmer man kunnat visa i så fall

BF3 bjuder inte på tillnärmelsevis lika många överaskningar eller wow ögonblick
MW3 släpper inte storyn eller spelaren en enda sek, vad händer om jag går upp för den här trappan?, sprängs den under mina fötter, eller står någon tjomme upp och lobbar granater.

Allt är möjligt

Ang grafiken och uttalandet att jag skulle vara blind

Har någon observerat eldflammor och byggnader i BF3, fan minecraft har bättre grafik

Att man hetsar upp sig så förbannat över ett spel, läs SPEL är både underhållande och löjligt på samma gång.
Något som dock inte är larv är att företag tjänar stooora pengar på den här skiten.

Den dagen producenterna ger oss det vi betalar för samt inte anser oss vara dumma i huvudet med alla dessa hints, manualer, autoaim and shit, då kommer jag knipa käft!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Kung333n:
Skrivet av El Presidente:
Skrivet av Saftnisse:
Skrivet av Deep Throat:

Då ni tycker det här är crap samt att IW inte har brains nog att släppa en rättvis video, så får jag ta bladet från munnen.då jag har haft möjligheten att studera detta någon vecka nu.

Bf3 sålde 5 miljoner ex på rekordtid, well MW3 kommer sälja 10 miljoner första dagen, så bra är det.

1. Grymt bra action, rappare strider och följetong på SP kampanjen som är bra mkt mer långvarig och utmanande.
2. Roligare vapen som får vilken vapentok som helst att komma i brallan
3. Högt återspelarvärde, då man som i MW2 samt Blops har andra saker att lösa färdigheter, låsa upp vapen och utrustning, UTAN att behöva ligga online på MS Larv, flåt live
4. Grafiken är jämbördig med BF3 om inte vassare i vissa sekvenser.

Det man kan enkelt fastslå är att dessa grafiktunga spel skall upplevas med hårddisk, dvdskiva blir långa laddtider och ständiga hack.

Jag korar MW3 vinnare i kampen om konsumenterna, dels för intressantare story, action och teknik.
BF3 blir vinnare för sitt spännande multiplayer!

Crap eller inte, you decide!

/Deepthroat

Antagligen säljer dom mest för att dom gled in på en räkmacka med namnet COD?

Grymt bra action och rappare strider + återspelarvärde passar inte ihop..
Spelar du samma bana om och om igen så kommer det att bli upprepande och tråkigt

Tror nog du får mest variation i BF3 med alla tanks,båtar,Helikoptrar,flyg,antiair,militärfordon
helt enkelt.. gillar du inte fordon så kan du bara springa omkring som infanteri. man låser även här upp olika små saker som hjälper dig

Du tycker vapnen är snygga, Vissa bryr sig faktiskt om att dom ska funka på riktigt med.
När man skjuter beter dom sig äckligt fult i alla fall, typ åker fram och tillbaks, jag tycker den ska hacka upp och ner tills du inte har någon kontroll över siktandet i stället. men då kan inte inte alla småpojkar spela bra längre

BF3 vinner grafik fighten mot MW3 vilken dag som helst. testa flyga 1000 meter upp som i BF3 fast i MW3 och se hur snygg grafiken blir. vem som hellst kan göra snygg grafik på en pytteliten tight bana. till ock med B spel gör bra grafik nu

Hur kan du säga att MW3 är bättre fast BF3 vinner på spännande multiplayer? är inte multiplayer menat att vara bra och spännande? trodde MW3 var ett multiplayerspel faktiskt ^^

MW3 vinner med att spelet inte kommer att spruta buggar över alla som ska köpa det...

Kan ju bero på att dom haft möjlighet att fixa buggarna ända sedan 2007 då MW kom!

Bra försökt där. BF3 har haft det möjlighet sen 2005

Då får du nog ta och tänka om lite va..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

"4. Grafiken är jämbördig med BF3 om inte vassare i vissa sekvenser."

????????? VAR?

Medlem
Skrivet av Satakarnak:

"4. Grafiken är jämbördig med BF3 om inte vassare i vissa sekvenser."

????????? VAR?

Kan man ju undra med tanke på att det ligger en grå lapp över hela CoD och BF3 har den absolut snyggaste grafiken i spel någonsin? Ja jämfört med Crysis tycker jag den är snyggare, Crysis är snyggt på ett "flashigt" sätt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

ALLA vet ju att det spel som är "bäst" är det som tar minst hårddiskutrymme


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag skrattade lite när jag läste att Mw3's grafik går att jämföras med BF3´s.

Medlem

Seg trailer.

P.S.Unlocks och virtuella guldstjärnor har gått för långt. Gör gameplay roligt istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Asså detta är som att diskutera religion. Vilken religion är bäst? MW eller BF?
Dom som tror på MW kommer inte att gå över till BF bara för någon säger att det e bättre (trots att detta e sant ).

Medlem

Roliga är att ingen har prövat MW3 än? Lite svårt att jämföra med BF3, enda vi fått är ljudexemplar samt grafik från trailers MEN av vad historien säger om mw1 och mw2 vet vi att mw3 inte kommer bli varken snyggare eller bättre ljud pga samma grafikmotor i alla år.

PS: recap trailern var rätt patetisk men men fanboisen dreglar antar jag.

Medlem

har spelat alla call of duty spel som släppts och älskat dom, men nu har dom förstört serien totalt, finns inte en trailer från MW3 som gör att man blir intresserad alls, tråkig grafik, tråkiga banor och tråkiga spelsätt gör att det mest ser ut som ett skämt. synd, då föregångarna har vart bra.

Medlem

Har spelat Call of duty sedan MW2 . Slutade nu efter black ops för dom fixar fortfarande inte sin världelösa multiplayer. Call of duty = Bättre singelplayer . Battlefield 3 = bättre multiplayer . BF3 singelplayer blev ialla fall jag sjukt besviken på . Alla ni som inte sett alla felen på COD online borde öppna ögonen . Spawn kills. Killcam som inte funkar . Akimbo där man kan hoppa in och skjuta vilt om kring sig . Föredrar ett verkligt krigsspel

12
Skriv svar