Zelda: Skyward Sword kunde ha släppts förra julen

Robot
Zelda: Skyward Sword kunde ha släppts förra julen

Nintendo föredrog att finputsa ett år extra istället för att skeppa ut en halvfärdig produkt i förtid.

#nintendo, #the-legend-of-zelda-skyward-sword


Medlem
Zelda: Skyward Sword kunde ha släppts förra julen

Grymt spel, ett Zelda-spel ska inte hastas, kommer att sätta pricken över ina i Wii. Men lite besviken på bossarna hittills, Windwaker har fortfarande bästa mekaniken med svärdsstriderna.
Har just kommit tillbaka till Skyloft efter att ha träffat Zelda och "goddessagenten"...
Helt klart det snyggaste spelet i år och Wii´s snyggaste totalt sett. Vem behöver HD?
Men tycker nog att spelet är svårare än tidigare i serien, Ocarina och Windwaker kunde man ju klara igenom flera gånger utan att använda continue men nu har jag gjort det flera gånger, men kan ju förvisso vara mig de e fel på...

Har inte spelat det själv än, men låter ju lovande ifall det är lite svårare än tidigare spel i serien. För mig personligen så är nog Zelda den spelserie som ligger mig allra varmast om hjärtat.

Medlem

Helt klart bästa spelet till wii, Riktigt underhållande och mysigt tycker jag! skönt när man kommer in i det och verkligen tar sig tid att utforska som förr Zelda och Metroid är 2 spel jag hoppas de fortsätter att göra

Inaktiv

Tyvärr så är det också allt WII har att erbjuda, Mario och Zelda. :/

Medlem

Jag har spelat en 15-20 timmar av spelet och tycker det är riktigt bra. Känns som ett riktigt Wii-spel där kontrollen utnyttjas till fullo till skillnad av många tidigare spel. Grafiken har ju såklart lite mer att önska, men jag tycker de lyckats få det bra mycket snyggare än Twiligt Princess. Längtar till nästa generations konsoller..

Något jag alltid imponerats av med Zelda-spelen är att buggar inte existerar, varken grafiskt eller gameplay-mässigt.

Medlem

Spelet är riktigt bra! Men jag kan ändå inte sluta tycka att Twilight Princess var bättre :-/


signatur

Nämen!

Medlem

Helt otroligt skönt att höra att det finns utvecklare som tänker på sina fans så här pass mycket
Credits till NIntendo, hade jag haft kvar min Wii så hade jag kunnat önska mig det här till julen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Oj! Trevligt trevligt!
"Hitta bästa priserna"?!

Jag köpte mitt för fyrahundra på Elgiganten


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Hade varit nice om fler kunde följa detta exempel, *host* dag ett spelpatchar på xbox360 och ps3. *host*


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

1
Skriv svar