Spela Battlefield 3 i 3D

Robot
Spela Battlefield 3 i 3D

Dice smög med en extra dimension i den senaste patchen.

#dice, #battlefield-3


Medlem
Spela Battlefield 3 i 3D

Testade en 3D dator på DH, det fanns en med 3 skärmar och " Extremt bra 3D " vid montrana.. och man såg fan inte ett skit, eller så är det jag det är fel på. Såg ingen 3D iaf

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Testade en 3D dator på DH, det fanns en med 3 skärmar och " Extremt bra 3D " vid montrana.. och man såg fan inte ett skit, eller så är det jag det är fel på. Såg ingen 3D iaf

Jag ser inte 3D så bra heller, men det har nog inte med tekniken att göra Donner.

Medlem

Kan man inte se på dagens 3D-teknik så beror det på att man har fel på synen, och oftast brytningsfel. Dagens 3D kanske inte är framtiden direkt, det är i alla fall inte den mest optimala lösningen, men 3D generellt är ju en självklarhet i framtiden.

Medlem

Har varit på 3D bio en gång, går aldrig mer på det.

Hade ont i huvudet/ögonen hela kvällen... Helt sjukt hur jobbigt jag hade det och koncentrera mig på bilden....
Hoppas inte 3D slår igenom och tar över marknaden

Medlem

Kanske skulle ha lagt tre av de minuterna utvecklingstid att fixa (ta bort) IR-siktet istället?

Medlem

-Tveksamt och Tveklöst, kom igen..

Medlem

Är mycket tveksam till 3D. Tycker att det är enormt överskattat.

Medlem

3dn i battlefield var intressant, kände jag kunde använda sniper geväret effektivare då jag hade lättare att bedömma avstånd till målet.

Annars tycker jag 3d i spel ger ganska mycket, om inte annat gör spelen snyggare då modellerna ser rundare ut. Köra Witcher 2 i 3d var en riktig njutning. 3d i film däremot är ganska tråkigt däremot.

3D är lite som vin,kaffe och mögelost.
Man får lära sig att uppskatta det helt enkelt


signatur

Nothing is like caffein, Drink and get fast
Then your ustoppable

Medlem

3D effekten är skitbra. Tekniken finns inte riktigt riktigt där än, men det kommer garanterat.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Jag kollade Avatar som 3D, inget klår den filmen i 3d effekter.

Sen dess har jag kollat massa andra filmer, men inget klår Avatar ännu.

Menmen, vore skoj om spel verkligen funkade bra med 3d

Medlem

Tveksam på denna teknik, känns mer som en fluga. Avstår.

Medlem

När dom kommer med tekniken så att man kan spela i 3D utan glasögon så kommer jag att köra med de! Inte innan dess.


signatur
Medlem

3D på film är iallafall överskattat. Dock var Transformers Dark of the Moon i 3D på bio riktigt grymt.

Enstaka fall, inget märkvärdigt. Finns säkert andra områden man borde avancera på istället.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag älskar 3d både i spel och i film. Har en ny 3d-projektor som jag gärna spelar 3d på om valet finns. Men det står inget om 3d i Xbox-versionen.

En film som är ännu bättre än Avatar i 3d är Bilar 2... grymt snygg 3d!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Bara att ha med 3D i rubriken så säljer det som smör?
Annars kan man ju alltid skriva 4D i slutet på senaste spykids filmen. Kul när den mänskliga hjärnan är begränsad till att uppfatta den 3:e dimensionen.

Mer ontopic: Väntar tills 3d tekniken är tillräckligt mogen så man slipper köpa 3d-glasögon. Tänk om man ska bjuda över släkten... det blir ett dyrt "kalas"...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Är mycket tveksam till 3D. Tycker att det är enormt överskattat.

Överskattat? tycker alla gnäller på 3d så fort det pratas om det snarare än att det uppskattas. Känns lite som det är branschen som vill att vi ska tycka om 3d än att vi vill göra det. Själv är jag halvkluven.. om det görs bra är det coolt men annars kan det verkligen kvitta.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Om man ens kunde spela BF3 efter update så

Medlem
Skrivet av totte1015:

Har varit på 3D bio en gång, går aldrig mer på det.

Hade ont i huvudet/ögonen hela kvällen... Helt sjukt hur jobbigt jag hade det och koncentrera mig på bilden....
Hoppas inte 3D slår igenom och tar över marknaden

Tror att det största problemet i det ligger i att undertexten är placerad på samma 3D lager som fokusen på filmen, om du förstår vad jag menar. Det blir helt fel när man ska läsa...

Dock gillar jag inte undertexter, men man är ju illa tvungen att ha den på bion

Medlem

Bra att dice verkligen vet vad som är viktigt. Så istället för att fixa alla hundratals saker som är åt helvete med detta spel lägger man till en ny feature. Många journalister som gillar detta förstås.

Redaktör
Skrivet av Conditioned:

Bra att dice verkligen vet vad som är viktigt. Så istället för att fixa alla hundratals saker som är åt helvete med detta spel lägger man till en ny feature. Många journalister som gillar detta förstås.

Det är ju inte omöjligt att det faktiskt sitter folk och kodar patchar till andra problem också, och att de som kodat 3D-stödet inte kan hjälpa till med de andra buggarna.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Conditioned:

Bra att dice verkligen vet vad som är viktigt. Så istället för att fixa alla hundratals saker som är åt helvete med detta spel lägger man till en ny feature. Många journalister som gillar detta förstås.

Det är ju inte omöjligt att det faktiskt sitter folk och kodar patchar till andra problem också, och att de som kodat 3D-stödet inte kan hjälpa till med de andra buggarna.

Jo tompa!! alla gör allt på sånadär ställen!! så är det!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Conditioned:

Bra att dice verkligen vet vad som är viktigt. Så istället för att fixa alla hundratals saker som är åt helvete med detta spel lägger man till en ny feature. Många journalister som gillar detta förstås.

Det är ju inte omöjligt att det faktiskt sitter folk och kodar patchar till andra problem också, och att de som kodat 3D-stödet inte kan hjälpa till med de andra buggarna.

Exakt. Fan va jag hatar folk som inte kan förstå att alla inte kan göra allting enskilt. Sitter som IT-support här på jobbet, men inte betyder det att jag kan sitta hos HR och jobba inte...

Och vad ska man ha för burk för att driva bf3 i 3d och inte dumma ner sig på low?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Lycka till att köra det maxat...

Inaktiv

Kört 3D, I bio filmer är 3D awesome fast näää inte på pc spel..

Medlem
Skrivet av huledule:

Lycka till att köra det maxat...

Funkar fint med ett nvidia 560 faktiskt. Kör på allt maxxat 1920x1080.

Medlem

Nån som testat lirat BF3 med 3 monitorer med nya patchen? Testade innan patchen och allt funka bra utom att den röda tomteluvan ovanför fienden inte syntes.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Och vad ska man ha för burk för att driva bf3 i 3d och inte dumma ner sig på low?

GTX580 borde klara det på medium.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

12
Skriv svar