Wake-up light
Jag och dottern försov oss till inskolningen till förskolan idag. Enligt min son var det dottern som stängde av alarmet på mobilen. Sen susa alla vidare för ”skolan börjar ju nästa vecka”.
Det fick mig att fundera på om jag inte skulle skaffa en separat väckarklocka? En sånn där wake-up light som sakta tänder upp hela rummet, spelar fågelkvitter och lagar kaffe.
Det sista vet jag inte, men jag blev sugen på en wake-up light iaf, men det finns ju hundratals olika. Vilka är bra? Vilka är skit?

Är det någon som har erfarenhet utav Wake-up lights?
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Frugan har en från Philips som hon har varit nöjd med i flera år, den gör sitt jobb men att den inte gör kaffe är ett stort minus
Vi testade att köpa en Andersson-klocka till sonen, helt värdelös. Dålig, plastig kvalitet som kändes som att den skulle gå sönder bara man tog på den, vilket den till slut oxå gjorde
Cause i need to watch things die
Det kanske får bli någon Philips wake-up light då?

Jag är också inne på en kaffekokande väckarklocka.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]