Nintendo bekräftar: Wii U till Europa i år
Finns det några som helst prisuppgifter på denna konsol än?
Med tanke på att bara själva handkontrollern är som en muterad portabel spelenhet så vågar man ju inte tro att den blir billig direkt.
“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”
Hitta bästa pris på Nintendo Wii U (Stationära konsoler)
inWarehouse 4499 kr
Komplett.se 4499 kr
Gamereplay 4895 kr
Detta är vad jag ser direkt under artikeln.
haha! det har du tamefan rätt i.. bra att man upptäcker det nu iaf.
“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”
Ursäkta att jag frågar men visst räknas Wii som en succé när det gäller antal sålda konsoller eller har jag fel? Är lite dålig på alla siffror men närmare 100 miljoner är väl ganska mycket?
100 miljoner är sjukt mycket. Dock så står nog hemmafruar, barnfamiljer och gamlingar för 75% av försäljningen
Jag är faktiskt lite sugen på Wii U. Wii tilltalade mig inte så jätte mycket, fast jag köpte Wii två gånger Wii U känns lika, och inte mer unikt som Wii kändes när det släpptes, och till skillnad från Wii så har Wii U ett större stöd från tredjepartstillverkare och vi kan förvänta oss lite mer våldsamma hardcore spel.
Jag undrar hur det kommer gå för Nintendo. Alla konsol gamers har ju redan 360, ps3 eller båda två, så frågan är ju om dom vill köpa ännu en konsol som egentligen inte klassas som next gen
Men varför vill någon ha en konsol när konsoler är fjolårets fjolårs gen om man jämför med en pc?