Guild Wars 2 stresstestas på måndag
Förhandsbokare kan gräva ner sig i Tyria i ytterligare sju timmar.
Inte så genomtänkt iom Diablo 3 kommer på natten där.
Det verkar ju vara ett mindre test så det spelar nog ingen roll, dessutom så hinner väl inte D3 släppas lös för alla innan testet är över?
Om jag inte missförstått det helt så är servrarna uppe 00.01 den 15e. Men citera mig inte på det =P
Det verkar ju vara ett mindre test så det spelar nog ingen roll, dessutom så hinner väl inte D3 släppas lös för alla innan testet är över?
Om jag inte missförstått det helt så är servrarna uppe 00.01 den 15e. Men citera mig inte på det =P
00:01 vart nånstans? ;p
Jo det stämmer väl, så för oss kommer det ju krocka, men jag tänker på amerikat osv, där så hinner ju gw2 testet klart innan d3 release.
hmm om gw2 går igång 20.00 å det blir som förra betan så lär jag komma in runt 01.00 xD
förra gången skulle det dra igång 21 men jag gjorde min första karaktär redan 19 på fredagskvällen!
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
PST = Pacific Standard Time (Vintertid på västkust i USA/Kanada, d v s GMT-8)
PDT = Pacific Daylight Time (Sommartid på västkust i USA/Kanada, d v s en timme framåt och GMT-7)
Den enda skillnaden mellan oss, d v s CET (Central European Time) eller GMT+2 (under sommar, GMT+1 vinter), är NÄR man går över till sommartid eller tillbaka till vintertid. Då både de på västkusten i USA/Kanada och vi nu har sommartid så ligger skillnaden, precis som under vintertid, på nio timmar i differens.
Därför är 11am PDT lika med 20:00 här just nu!
edit: Förbaskade auto-smileys.
Cptn BaseballBatBoy!
Who the fuck cares om d3 kommer den kvällen???
Min kväll ska spenderas av Gw2 samt massa caffe / Cola och en bra ursäkt att snirkla sig några timmar från jobbet dagen efter! =D
The spiders won,t find us here.
Who the fuck cares om d3 kommer den kvällen???
Min kväll ska spenderas av Gw2 samt massa caffe / Cola och en bra ursäkt att snirkla sig några timmar från jobbet dagen efter! =D
kan inte säga det bättre själv, host host chefen jag har fått lunginflammation igen, precis som förra betan xD
always use the nubs for cover
PDT = gmt-7 alltså 10 timmar efter oss som befinner oss i gmt+2 så 21:00 enligt mina kalkyler.
om dem är -7 och vi är +2 borde inte skillnaden bli 9?
-7 +7 = 0 från 0 till 2 är det 2. 7+2 = 9 ^^
Nu räknar vi timmar och då ska nollan inkluderas, enligt min teori. -7(1h) -6(2h) -5(3h) -4(4h) -3(5h) -2(6h) -1(7h) 0(8h) +1(9h) +2(10h)
Men då är jag van från entreprenadyrket att sno en timma hit eller dit. Och har jag mot förmodan fel så tänker jag uppriktigt skylla på att jag bara hade Matematik A kursen i gymnasiet som vi blev klara med första terminen
Chooch it
PDT = gmt-7 alltså 10 timmar efter oss som befinner oss i gmt+2 så 21:00 enligt mina kalkyler.
om dem är -7 och vi är +2 borde inte skillnaden bli 9?
-7 +7 = 0 från 0 till 2 är det 2. 7+2 = 9 ^^
Nu räknar vi timmar och då ska nollan inkluderas, enligt min teori. -7(1h) -6(2h) -5(3h) -4(4h) -3(5h) -2(6h) -1(7h) 0(8h) +1(9h) +2(10h)
Men då är jag van från entreprenadyrket att sno en timma hit eller dit. Och har jag mot förmodan fel så tänker jag uppriktigt skylla på att jag bara hade Matematik A kursen i gymnasiet som vi blev klara med första terminen
Själv har jag inte ens behövt plugga matte i 1:an ^^
Skryter som en baws
Rwa?