Förladda Diablo 3!

Medlem

Jag har beställt ett Collectors Edition! MUMMA!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Fan så det betyder alltså att jag måste ladda ner Diablo 3 igen? :/
Gjorde det för 2-3 dagar sen.

Medlem

Mitt skickades i onsdags från spelbutiken

Inaktiv

Jag undrar hur det blir när jag valde att hämta spelet i butik
Men jag får gå ned och kolla läget på release antar jag

Hm, på webhallen borde jag kanske tillägga

Medlem

Jamen om folk är dumsnåla och tvunget ska spara 50 spänn på ett spel så får man fan skylla sig själv om det inte kommer vid release. Heja Posten! lol...


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

De får i lager samma dag som release, skickar på tisdag.

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Jamen om folk är dumsnåla och tvunget ska spara 50 spänn på ett spel så får man fan skylla sig själv om det inte kommer vid release. Heja Posten! lol...

Tror inte folk köper det fysiskt för att spara pengar, borde nog vara för att dom vill ha sina spela i hyllan. Dock är det lite weird att spel är dyrare digitalt, makes no sense.

Spanade på Sniper Elite V2 kostar 449 kr på Steam och 279 kr hos Webhallen fysiskt... madness I tell you!

Inaktiv
Skrivet av daskedennis:

Jamen om folk är dumsnåla och tvunget ska spara 50 spänn på ett spel så får man fan skylla sig själv om det inte kommer vid release. Heja Posten! lol...

Nu funkar det ju inte med Diablo3, men annars har de spel jag förbokat på t.ex. webhallen alltid dykt upp 1-2 dagar innan release och då har det bara varit att börja spela

Jag skulle inte kalla det dumsnålt heller då det är hela 20% billigare att köpa en fysisk kopia istället för den digitala blizzard säljer

Medlem
Skrivet av apanbajs:
Skrivet av daskedennis:

Jamen om folk är dumsnåla och tvunget ska spara 50 spänn på ett spel så får man fan skylla sig själv om det inte kommer vid release. Heja Posten! lol...

Tror inte folk köper det fysiskt för att spara pengar, borde nog vara för att dom vill ha sina spela i hyllan. Dock är det lite weird att spel är dyrare digitalt, makes no sense.

Spanade på Sniper Elite V2 kostar 449 kr på Steam och 279 kr hos Webhallen fysiskt... madness I tell you!

Tyvärr så vill många butiker inte ha spelen om de är billigare digitalt, då hade de knappt fått någon försäljning i butik alls. Kapitalismen visar sitt ansikte. Därför Valves egna spel t.ex. är billigare på Steam.

Medlem

Imponerande nedladdningshastighet måste jag säga.

Hade i och för sig inte väntat mig någonting annat...

Medlem

[quote=ToRcH]

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Jozher:

Kanske vore ett alternativ då CDON inte ens skickat sina spel än ...

Har någon fått sin fysiska än? Jag som köpt digitalt får inte min nyckel förrens måndag iaf.

Min(a) skickades också i torsdags från webhallen så im gamepå tis, eller snarare på ons from 16:00 tom mån 22:00.

Najs med klämmisdagar och studiedagar för kidsen

Hatar att göra dig / er besviken, de förberedes bara för att skickas imorgon (måndag). Har mailat och frågat dem. Har ett exemplar som jag kommer skicka tillbaks för att jag köpt digitalt då jag vill spela vid 12-slaget.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av daskedennis:

Jamen om folk är dumsnåla och tvunget ska spara 50 spänn på ett spel så får man fan skylla sig själv om det inte kommer vid release. Heja Posten! lol...

Nu funkar det ju inte med Diablo3, men annars har de spel jag förbokat på t.ex. webhallen alltid dykt upp 1-2 dagar innan release och då har det bara varit att börja spela

Jag skulle inte kalla det dumsnålt heller då det är hela 20% billigare att köpa en fysisk kopia istället för den digitala blizzard säljer

De skickas på måndag. Detta gäller Activision Blizzards spel för de har fått tillsägelse av dem.

Medlem

mitt spel skickades i torsdags från spelbutiken, så jag kommer då ha det i brevlådan måndag 12:00 tiden, undrar när det går att installera, hoppas mitt på dagen så man bara behöver loggain kl 00:01 istället för å börja installera den tiden

Medlem
Skrivet av Vioche:

mitt spel skickades i torsdags från spelbutiken, så jag kommer då ha det i brevlådan måndag 12:00 tiden, undrar när det går att installera, hoppas mitt på dagen så man bara behöver loggain kl 00:01 istället för å börja installera den tiden

Tror det är 08:01 vi kommer få lira på måndag, stod något om att det är pacific day time 00:01 som det öppnas för allihopa

Medlem
Skrivet av Djuriic:
Skrivet av Vioche:

mitt spel skickades i torsdags från spelbutiken, så jag kommer då ha det i brevlådan måndag 12:00 tiden, undrar när det går att installera, hoppas mitt på dagen så man bara behöver loggain kl 00:01 istället för å börja installera den tiden

Tror det är 08:01 vi kommer få lira på måndag, stod något om att det är pacific day time 00:01 som det öppnas för allihopa

det står iofs på blizzards hemsida : Regional Launch Times
As previously mentioned in the announcement of our midnight launch events, the launch time of the game is broken down by region.
For the European region, the game servers will go live at 00:01 CEST on May 15.

stod också om att installern kommer funka kl 17:01 måndag

Early Install
We will be unlocking the game's installer at 17:01 CEST on May 14. This will allow you to begin installing the game, troubleshoot any issues you run into, download and install the launch day 1.0.1 patch, and be ready to play as soon as the servers come online.

source: http://eu.battle.net/d3/en/blog/4371302/Launch_Day_Preparatio...

Medlem

Om jag förstått det hela rätt så är den första filen man laddar ner en startfil för själva installations-nedladdningen.

Sedan efter man laddat ner 7.6GB så kan man installera spelet var man vill. Någon som läst sig till eller hittat info på om det är så?

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Om jag förstått det hela rätt så är den första filen man laddar ner en startfil för själva installations-nedladdningen.

Sedan efter man laddat ner 7.6GB så kan man installera spelet var man vill. Någon som läst sig till eller hittat info på om det är så?

Först tankas en torrentklient (blizzards egna) som i sin tur tankar ner en installer samt datafiler.

Den installern kan du sedan köra kl. 17.01 ikväll för att installera spelet på valfri plats på din dator.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av wibbe44:

Om jag förstått det hela rätt så är den första filen man laddar ner en startfil för själva installations-nedladdningen.

Sedan efter man laddat ner 7.6GB så kan man installera spelet var man vill. Någon som läst sig till eller hittat info på om det är så?

Först tankas en torrentklient (blizzards egna) som i sin tur tankar ner en installer samt datafiler.

Den installern kan du sedan köra kl. 17.01 ikväll för att installera spelet på valfri plats på din dator.

Tack för ditt svar!

Medlem

Jag har då inte fått mitt ex idag även om det skickades i onsdags utan såg på spelbutiken att dom skrivit såhär.

Tyvärr kan vi inte svara på chat just nu. Men här är svar på lite frågor om Diablo 3

Alla fysiska exemplar bör dyka upp imorgon
Code by email - skickas ut ikväll/natt

Medlem
Skrivet av Dicez:

Jag har då inte fått mitt ex idag även om det skickades i onsdags utan såg på spelbutiken att dom skrivit såhär.

Tyvärr kan vi inte svara på chat just nu. Men här är svar på lite frågor om Diablo 3

Alla fysiska exemplar bör dyka upp imorgon
Code by email - skickas ut ikväll/natt

Hoppas det är samma hos Webhallen. Sjuk nära på att köpa en digital kopia bara för att kunna börja spela i natt... synd bara att digital kopia är dyrare än fysisk

Medlem

Istallerat o klart..

Fan o Cdon har inte uppdaterat statusen från "packar varor" ännu, hoppas verkligen den gick iväg med posten idag. :/


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Har förbeställt av cdon ett antal gånger. Har ALDRIG fått mitt spel innan eller på releasedagen. Har alltid fått avbeställa och sen knallat ner till ica maxi på morgonen istället.

12
Skriv svar