Red Orchestra 2 får gratis GOTY-uppdatering

Medlem

Är RO2 lika skumt/segt i rörelserna som RO1 var? Kändes som om det var ett krig sengångare emellan..

Inaktiv

Tripwire, det är ett företag man kan gilla. De släpper så mycket bra GRATIS dlc till sina grejer att man storknar, även flera år efter release. Tummen upp.

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av sgt_lol:

Riktigt kul spel, lugna och mysiga strider fast ibland kan det dra på lite

Lugna? Tycker det är mer intensivt än de flesta andra FPS idag.

Inte mer intensivt än BF3 och cod? för det var dom jag tänkte på i förstahand

Tänkte mest att på att man kan dö vilken sekund som helst, det sitter alltid någon som är så förbaskat bra med sniper och plockar en direkt om man reser sig!

Medlem
Skrivet av baggso:

Är RO2 lika skumt/segt i rörelserna som RO1 var? Kändes som om det var ett krig sengångare emellan..

Dom ökade på flytet rätt rejält i RO2.
Det ska bli kul att testa spelet igen, hoppas att optimeringarna har gjort det lite mer spelbart på min gamla dator.

Medlem

Gillar att det här spelet hypades så mycket innan släpp, och sen nu när det har det (för ett bra tag sen), så har jag inte hört ett skit om det.

Medlem
Skrivet av baggso:

Är RO2 lika skumt/segt i rörelserna som RO1 var? Kändes som om det var ett krig sengångare emellan..

Kommer inte ihåg hur RO1 var exakt men jag tror det är det ifall vi tänker på samma sak, men jag tycker det är bättre så då man får vara försiktigare och ta sig lite mer tid med att aima än som i cod då varenda kotte verkar kunna "360 no scope double headshot" typ

Medlem

Har själv spelet men inte kört sen vintras. Jävligt bra lir faktiskt inte direkt som cod eller bf3. Det är inte bara springa o panga hej vilt. Du måste vara mer vaksam ta skydd bakom olika föremål läsa av stället.

För du vet aldrig om en sniper ligger där i nån grop eller sitter i nåt hus som är färdig att rasa. Dem kan vara vart som helst till o med bakom dig. Du måste även ställa in siktet på vapnet så du träffar rätt tex du ställer in siktet för 350m om en är 350m ifrån.

Medlem

Älskar RO2. har lirat det konstant sen det släpptes. Det finns alltid några bra fulla 64 spelares servrar och lira på. Synd att det släpptes så oklart bara så att många spelare försvann.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Ingen aning.. Men gillar inte genre av dessa krigsspel.. Kanske är roligt dock vad vet jag? xD

Ja det är roligt.

Skrivet av TigerToaster:

hur fan kan ett opopulärt spel få göra en "goty" verision?

Nej, det är inte "opopulärt" och GOTY betyder inte ett skit.

Skrivet av raefzm88:

Spelar någon fortfarande detta? Inget nedlåtande uttalande, utan endast en fråga, är nyfiken.

Det brukar alltid finnas ett antal servar som är packade med folk och då finns det oftast 64 platser på servern.

Skrivet av Javas:

Värdelöst spel med andra ord

Nej, det är inte värdelöst.

Skrivet av baggso:

Är RO2 lika skumt/segt i rörelserna som RO1 var? Kändes som om det var ett krig sengångare emellan..

Jag förstår inte hur du har fått den uppfattningen.

Medlem

Grymt spel med ambition som aldrig slog stort, synd Gillade spelet...

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av raefzm88:

Spelar någon fortfarande detta? Inget nedlåtande uttalande, utan endast en fråga, är nyfiken.

Jag spelar det 2-3ggr/månaden. Riktigt trevligt spel för folk som tröttnat på mainstream shooters a lá Call of Duty.

Ok. Sist jag var inne och kollade, någon månad sedan, fanns endast bottar på servrarna.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Brain:
Skrivet av raefzm88:

Spelar någon fortfarande detta? Inget nedlåtande uttalande, utan endast en fråga, är nyfiken.

Jag spelar det 2-3ggr/månaden. Riktigt trevligt spel för folk som tröttnat på mainstream shooters a lá Call of Duty.

Ok. Sist jag var inne och kollade, någon månad sedan, fanns endast bottar på servrarna.

Det finns en server med spelare som jag brukar lira på.


signatur

Have a good time!

Medlem

Nice med en patch, jag slutade spela RO2 pågrund av dålig performance, buggar och brist på spelare, vill testa igen med denna patch.

Medlem

bajdewäjj, varför syns inte den här nyheten när man filtrerar på PC?

Medlem

Är ett stort fan av RO 1 och DH, och köpte tvåan med stor entusiasm, klart man blev besviken men samtidigt så vet man att Tripwire är genuina, försöker och vill allas bästa. Man kan inte annat än gilla dem som utvecklare då de bryr sig om sin spelarbas långt efter release och försöker göra något annat än generiska Cod kloner. Det är dessa spel man bör stödja och köpa, då inte i rea lådan för 30:- .. det hjälper ju mycket..

Ja de misslyckades vid launch, de ville för mycket för snabbt helt enkelt och de är en liten studio. Men precis som RO1 vilket var skapligt buggigt vid release.. så växte spelet och blev förmodligen det bästa "semi-realistiska" krigsspel som någonsin gjorts. (Inget annat som slår det i känsla , atmosfär, nätkod m.m)

Medlem

Fantastiskt spel, ett av de bästa FPSen på senare år enligt mig. Dock så ska det upplevas med mänskliga motståndare, bottarna är allt för dumma för att göra något intressant.

Förhoppningsvis kan de få upp lite intresse för spelet så här i efterhand.

Medlem
Skrivet av Hjelmern:
Skrivet av SkullJoke:

Ingen aning.. Men gillar inte genre av dessa krigsspel.. Kanske är roligt dock vad vet jag? xD

-

du lirar som ruski va?

Medlem
Skrivet av raefzm88:

du lirar som ruski va?

Givetvis.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Hjelmern:
Skrivet av SkullJoke:

Ingen aning.. Men gillar inte genre av dessa krigsspel.. Kanske är roligt dock vad vet jag? xD

-

Eeeeeh va?

du lirar som ruski va?


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av Hjelmern:
Skrivet av raefzm88:

du lirar som ruski va?

Givetvis.

Fail quote!

Jag spelar naturligtvis som tysken när tillfället ges.

Treudeutsch im Herzen, im Kampfe fest und zäh!

Medlem

Innebär detta att man kan testa det gratis nu då, även om man inte köpt det innan? Har fan inte vågat köpt det efter alla turer om buggar, strul m.m...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Innebär detta att man kan testa det gratis nu då, även om man inte köpt det innan? Har fan inte vågat köpt det efter alla turer om buggar, strul m.m...

Från artikeln ovanför:" Därtill kommer spelet vara fritt att spela under helgen, via Steam."


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av JohnnyGreed:

Innebär detta att man kan testa det gratis nu då, även om man inte köpt det innan? Har fan inte vågat köpt det efter alla turer om buggar, strul m.m...

Från artikeln ovanför:" Därtill kommer spelet vara fritt att spela under helgen, via Steam."

Tackar. Blev lite osäker där! Lite lätt trög ibland tydligen?!?


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Vilken dynga... Startade spelet 4 ggr varav 2 ggr så hängde sig hela spelet.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Bara jag som inte ser en enda server?

Skrääääp

Medlem

Håller med om att det är ett jäkligt bra FPS. Måste spelas

Medlem

Ni som klagar på hängningar och server problem, Jag har en medium bra dator och har inga hängningar, server problemen var pga min egen dator, dvs fixa brandväggsinställningar osv. för övrigt ett underbart roligt spel.


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

12
Skriv svar