Void – gratis spel åt alla

Medlem

Ett väldigt bra alternativ när man får ett spelsug på ett gammalt spel som inte är värt att köpa. Kommer verkligen att testa!

Medlem

Potential har det iallafall...

Medlem

låter för bra för att va sant!

Medlem

Det här kan bli kul att testa, ska bara spela klart några Steam spel först innan jag prövar det här!

Kul att man får lite valuta genom att sitta och pyssla med programmet, sånt gillar jag riktigt mycket


signatur

Game long and prosper

Medlem

mycket intressant

Medlem
Skrivet av Game Ove(r):

Grumbledock: Ingen reklam i spelen (utöver eventuellt sånt som utvecklaren har lagt dit). Spelen är orörda och omfattas inte av reklamen.

Jag såg det, men jag menade bara att om de i framtiden ville öka sina intäkter eller liknande så skulle jag inte ha några problem med att se några minuters reklam då och då, exempelvis under laddningssekvenser eller liknande.

Medlem

Jag ogillar detta koncept enormt. Jag hoppas verkligen inte detta är framtiden.

Medlem

Jag ogillar detta koncept enormt. Jag hoppas verkligen inte detta är framtiden.

Medlem

Nu har de launchat, men inte var det mycket till spel att ha. Fövisso gratis, men ändå

Medlem
Skrivet av TomTrick:

Nu har de launchat, men inte var det mycket till spel att ha. Fövisso gratis, men ändå

Håller med, fick min inbjudan i natt och utbudet var verkligen inte mycket att ha. 2-3 spel som är värda min tid men det har dom redan fått för år sen..

/ LordDaimos

Medlem

kommer ju lätt testa när första adblock-patchen kommer!

Inaktiv
Skrivet av najtrows:

kommer ju lätt testa när första adblock-patchen kommer!

Det där lät verkligen sniket.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av najtrows:

kommer ju lätt testa när första adblock-patchen kommer!

Det där lät verkligen sniket.

det var menat så också jag är väldigt sniken!

Inaktiv
Skrivet av najtrows:

det var menat så också jag är väldigt sniken!

Från Småland?

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av najtrows:

det var menat så också jag är väldigt sniken!

Från Småland?

Nä, men uppvuxen på LAN.. har aldrig direkt köpt varken spel, musik eller film. Sen att det mesta spel, musik och film som trycks ner i våra halser är skit som ändå inte är värt pengarna är ju också ett plus.

(nä jag piratar inte BARA.. men jag köper inget spel jag inte testat innan)

p.s. jag bodde i skottland ett tag också och dom ska ju vara britternas smålänningar d.s.

Inaktiv

Då kan man använda det för att sålla bort skitspelen sen köpa dom för halva priset på cdon eller webhallen.

12
Skriv svar