Mass Effect som animefilm – se första trailern
Mass Effect: Paragon Lost fungerar som inspark till Mass Effect 3, där du får lära känna karaktären Vega.
Vet inte, såg inget vidare ut det där. Ser inte alls ut att vara Production I.G som står för animationen, men men, får se hur slutresultatet blir.
Edit: Kollade runt lite och hittade denna kommentar om när de premiärvisade trailern här om dan. Undrar skarpt om de fick se en annan trailer
Från ANN
A debut trailer then premiered, which showed off a handful of finished action shots, featuring Production I.G's animation operating at a high-budget level
Såg dåligt ut och lät ännu sämre. Istället för en välgjord animerad Mass Effect film, verkar det bli en kass mix av Aliens, Michael Bay och typisk usel anime skit. Har inte spelat 3:an än visserligen så det här tramset kanske dessvärre passar bättre in än vad jag inser. Suck, känns som att 2007 var ett tag sedan nu...
Inte lika bra som
Haha, så sjukt mycket bättre, skulle lätt följa den serien
Game long and prosper
Inte lika bra som
De borde ha gjort den till barnprogram, dagens är ju så sk*t
Tycker det ser lika intressant ut som det som de gjort till "Dead Space"-spelen.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Njae, känns ju sådär med amerikaner som försöker sig på anime...
Tja nu är det Project I.G. som ligger bakom tecknandet.......de har en STARK meritlista som toppas av Ghost in the shell och dess uppföljare....
Väldigt fult tecknat är väl min enda åsikt...
Precis.....vad fasen har Project I.G. sysslat med nu? *suck*
Tja nu är det Project I.G. som ligger bakom tecknandet.......de har en STARK meritlista som toppas av Ghost in the shell och dess uppföljare....
Ah, missade att studion var japansk, inte sett några av deras filmer dock så kan inte uttala mig om den saken :). Min reaktion berodde nog mest på att jag brukar förknippa Funimation med dåliga dubbar till engelska ^^
Ah, missade att studion var japansk, inte sett några av deras filmer dock så kan inte uttala mig om den saken :). Min reaktion berodde nog mest på att jag brukar förknippa Funimation med dåliga dubbar till engelska ^^
Project I.G. har historiskt sett gjort riktigt bra och ruskigt snygga grejer. Det här? Vetefasen vad det är för dynga de skapat....
Holy shit.. Va är det här för skräp? I och för sig är det de amerikanska röstskådespelarna som drar ner kvaliten på't. *Ryser*
Erhm.........kolla på allt som har med Ghost in the shell att göra så ändrar du uppfattning om den visuella stilen med
Project I.G. har historiskt sett gjort riktigt bra och ruskigt snygga grejer. Det här? Vetefasen vad det är för dynga de skapat....
Holy shit.. Va är det här för skräp? I och för sig är det de amerikanska röstskådespelarna som drar ner kvaliten på't. *Ryser*
Erhm.........kolla på allt som har med Ghost in the shell att göra så ändrar du uppfattning om den visuella stilen med
Jag har sett hela serien, men det var ett tag sedan så animationen är inte direkt uppdaterad. I vilket fall som helst så betyder det inte att detta är bra bara för att Ghost in the Shell är det. Förmodligen hade jag tyckt om denna bättre om jag hade mutat ljudet för att slippa höra de fruktansvärda amerikanska röstskådespelarna. Det får bara allt att låta och se corny..