Så blir multiplayer i Need for Speed: Most Wanted

Robot
Så blir multiplayer i Need for Speed: Most Wanted

En rykande färsk trailer med flerspelarfokus sladdar sig rätt in i ditt hjärta och bjuder den gamle slemklumpen på tequila.

#criterion-games, #need-for-speed-most-wanted


Inaktiv
Så blir multiplayer i Need for Speed: Most Wanted

Kommer störa mig på namnet i evigheter, varför slänga in exakt samma namn som till det som typ kom då jag gick 8-9:an i högstadiet?

Medlem

vad ska det annars heta? namnet är ju inte problemet, när fick vi senast ett bra NFS spel värt namnet???

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

vad ska det annars heta? namnet är ju inte problemet, när fick vi senast ett bra NFS spel värt namnet???

Jo problemet sitter ju i med att dom verkar ha idé torka vad spel ska heta och måste då ta tillbaka ett gammalt namn istället.

Ja, NFS: Hot Pursuit remaken är det då inget fel på, det är värt namnet. Men visst jag stör mig på namnet där med men gameplayet var riktigt bra. Varför jag reagerar just nu är för att dom verkar inte komma på några nya namn alls utan måste ta alla gamla som fanns förr. Blir smått förvirrad.

Medlem

Synd att EA inte ville ha flera biltitlar och rebrandar det här som Most wanted reboot, då det blir ganska tydligt ju mer man ser av spelet att det EGENTLIGEN är Burnout Paradise 2. (Good thing, ettan rockade)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ser fram emot detta, ska bli riktigt kul

Hoppas man inte blir för besviken


signatur

//Peace out

Medlem

Grymt som faan detta ser jag fram emot! Påminner om trackmania fast bättre!

Avstängd

Grymt besviken att dom aldrig försöker satsa lite mer på bilfysiken. Man ser direkt att det är som dom andra NFS spelen som släppts dom senaste åren, dvs ingen körkänsla överhuvudtaget. NFS + Forza fysik = Kung?

Tycker att alla spel sedan första Underground har varit skit, men vi har alla olika smak.

Medlem
Skrivet av j0rpi:

Grymt besviken att dom aldrig försöker satsa lite mer på bilfysiken. Man ser direkt att det är som dom andra NFS spelen som släppts dom senaste åren, dvs ingen körkänsla överhuvudtaget. NFS + Forza fysik = Kung?

Tycker att alla spel sedan första Underground har varit skit, men vi har alla olika smak.

Tyckte Shift 1 och 2 hade bra körkänsla och det var iallafall rätt steg i rikningen.

Medlem

Jag tror det blir kul. Efter Hot Pursuit 2 så var det just Most Wanted som jag tyckte var roligast:). Det kommer bli nice att köra mot kompisar i open world

Medlem
Skrivet av qun0:

Kommer störa mig på namnet i evigheter, varför slänga in exakt samma namn som till det som typ kom då jag gick 8-9:an i högstadiet?

Jag förstår inte nedröstningarna. Det qun0 säger stämmer helt och hållet. Varför återanvända ett namn från ett spel som endast är några år gammalt?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Herregud...är det där ett spel som är på väg ut? Får dom verkligen betalt för att utveckla detta?

Inaktiv
Skrivet av Boomer:
Skrivet av qun0:

Kommer störa mig på namnet i evigheter, varför slänga in exakt samma namn som till det som typ kom då jag gick 8-9:an i högstadiet?

Jag förstår inte nedröstningarna. Det qun0 säger stämmer helt och hållet. Varför återanvända ett namn från ett spel som endast är några år gammalt?

Det är dessa nfs fanboys som inte tål folk som är emot hela grejen, eller ca 13 år gamla pojkar som just kommit in i serien och inte vet vad bra nfs var.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av qun0:

Kommer störa mig på namnet i evigheter, varför slänga in exakt samma namn som till det som typ kom då jag gick 8-9:an i högstadiet?

Jag förstår inte nedröstningarna. Det qun0 säger stämmer helt och hållet. Varför återanvända ett namn från ett spel som endast är några år gammalt?

Det är dessa nfs fanboys som inte tål folk som är emot hela grejen, eller ca 13 år gamla pojkar som just kommit in i serien och inte vet vad bra nfs var.

True jag har tröttnat på NFS serien nu enda som var duglig att köra var Underground/Shift serien samt första Most Wanted var duglig att lira.

1
Skriv svar