SC2: Heart of the Swarm släpps 2013

Robot
SC2: Heart of the Swarm släpps 2013

Hoppet om nästa del i Starcraft-sagan innan nyåret släckt.

#starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #blizzard, #starcarft-wings-of-liberty


Medlem
SC2: Heart of the Swarm släpps 2013

Blizzard jobbar väldigt långsamt med sina spel nuförtiden tycker jag. Förstår inte riktigt varför.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Och när det väl släpps kommer det finnas viss obalans mellan enheterna iaf
Men men, finns ju mycket annat gott att spela fram tills dess ändå.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Och när det väl släpps kommer det finnas viss obalans mellan enheterna iaf
Men men, finns ju mycket annat gott att spela fram tills dess ändå.

Ja, det lär hagla in patchar som fixar det som hållt på att fixas under snart ett halvår.

Medlem

3 år för en expansion..
Storyn i SC2 var inte ens särskilt bra jämfört med SC imho.
Vet att det visserligen först e ett multiplayer spel men uppskattade ettan lika mycket för storyn och inte kört 2an alls i multi

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Blizzard jobbar väldigt långsamt med sina spel nuförtiden tycker jag. Förstår inte riktigt varför.

I mina ögon så har Blizzard ALLTID jobbat långsamt, men slutresultatet blir oftast oerhört bra

Medlem

FAAAAAAAAAAAAN OCKSÅ! Fan! Fan! Fan! FAAAN! Jag var så jävla säker det skulle släppas innan året var slut!

Fan också!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Känns nästan som att det är det bästa, så har dom lite mer tid på sig. Jag är ändå inte lika taggad efter SC2 och D3.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Så mycket för fler och snabbare släpp, hade dom bara gjort bra spel nu också men dom har fan verkligen tappat grinstan och vem dom är. SC2 var en besvikelse och likaså D3, nä ni har nog era stora dager bakom er.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:

SC2 var en besvikelse

hahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahaha

snälla.... sluta.... ont.... i magen..... av.... skratt.....

Medlem

Om nån av er är insatta i multiplayer betan så bör ni veta att det inte är redo för släpp. Låt de fixa till det så bra de kan innan släpp, så kan ni få whina då istället!

Medlem
Skrivet av Puerten:

Om nån av er är insatta i multiplayer betan så bör ni veta att det inte är redo för släpp. Låt de fixa till det så bra de kan innan släpp, så kan ni få whina då istället!

Men vi tycker det är tufft och kul o gnälla på Blizzard just nu, var inte en sån party pooper nu Puerten.

Medlem
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av Puerten:

Om nån av er är insatta i multiplayer betan så bör ni veta att det inte är redo för släpp. Låt de fixa till det så bra de kan innan släpp, så kan ni få whina då istället!

Men vi tycker det är tufft och kul o gnälla på Blizzard just nu, var inte en sån party pooper nu Puerten.

Ja det är ju trenden nu ^^

Medlem

Blizzard är inkompetenta och har visat om och om igen att de inte förstår vad som gör ett bra spel och hur det ska balanseras.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det enda som tar sån tid är multiplayer. De nya enheterna har balanserats jättemycket, en eller två har gjorts om nästan helt, en har tagits bort och carrier som dom tänkte ta bort har lagts in igen.
Jag tror Blizzard tar SC2:HotS som e-sport väldigt seriöst. Dessutom vet man aldrig om dom har andra planer som dom vill hinna lansera innan eller samtidigt.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Blizzard är inkompetenta och har visat om och om igen att de inte förstår vad som gör ett bra spel och hur det ska balanseras.

Ge ett exempel på hur de varit inkompetenta när det gäller SC2-balans.

WoW säkerligen, men det är ju för helvete ett helt annat team som jobbar med det.

Medlem

Bara unit-design och balans blir bra är det mindre viktigt om det tar tid för mig.

Inaktiv

3 år för en expansion? Hahaha Ja att jobba på Blizzard är nog rätt slappt...

Hursomhelst, Sc2 multiplayer är ju i världsklass, single player däremot, not so much

Fattar inte hur Jim raynor kunde gå från en rolig intressant karaktär till en identitetslös tråkmåns....

Medlem
Skrivet av Nomz:
Skrivet av Zelaxe:

Blizzard är inkompetenta och har visat om och om igen att de inte förstår vad som gör ett bra spel och hur det ska balanseras.

Ge ett exempel på hur de varit inkompetenta när det gäller SC2-balans.

Warpgates, Fungal Growth, bunkerändringarna, colossus, BL/infestor, snipe-nerf, ingen highground advantage, forcefield, protoss early mid och lategame.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av UOme:

3 år för en expansion..
Storyn i SC2 var inte ens särskilt bra jämfört med SC imho.
Vet att det visserligen först e ett multiplayer spel men uppskattade ettan lika mycket för storyn och inte kört 2an alls i multi

Synd att jag inte kan gilla ditt inlägg fler gånger.

1
Skriv svar