SC2: Heart of the Swarm släpps 2013
Hoppet om nästa del i Starcraft-sagan innan nyåret släckt.
#starcraft-ii-heart-of-the-swarm, #blizzard, #starcarft-wings-of-liberty
Om nån av er är insatta i multiplayer betan så bör ni veta att det inte är redo för släpp. Låt de fixa till det så bra de kan innan släpp, så kan ni få whina då istället!
Men vi tycker det är tufft och kul o gnälla på Blizzard just nu, var inte en sån party pooper nu Puerten.
Om nån av er är insatta i multiplayer betan så bör ni veta att det inte är redo för släpp. Låt de fixa till det så bra de kan innan släpp, så kan ni få whina då istället!
Men vi tycker det är tufft och kul o gnälla på Blizzard just nu, var inte en sån party pooper nu Puerten.
Ja det är ju trenden nu ^^
Det enda som tar sån tid är multiplayer. De nya enheterna har balanserats jättemycket, en eller två har gjorts om nästan helt, en har tagits bort och carrier som dom tänkte ta bort har lagts in igen.
Jag tror Blizzard tar SC2:HotS som e-sport väldigt seriöst. Dessutom vet man aldrig om dom har andra planer som dom vill hinna lansera innan eller samtidigt.
Blizzard är inkompetenta och har visat om och om igen att de inte förstår vad som gör ett bra spel och hur det ska balanseras.
Ge ett exempel på hur de varit inkompetenta när det gäller SC2-balans.
WoW säkerligen, men det är ju för helvete ett helt annat team som jobbar med det.
Blizzard är inkompetenta och har visat om och om igen att de inte förstår vad som gör ett bra spel och hur det ska balanseras.
Ge ett exempel på hur de varit inkompetenta när det gäller SC2-balans.
Warpgates, Fungal Growth, bunkerändringarna, colossus, BL/infestor, snipe-nerf, ingen highground advantage, forcefield, protoss early mid och lategame.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
3 år för en expansion..
Storyn i SC2 var inte ens särskilt bra jämfört med SC imho.
Vet att det visserligen först e ett multiplayer spel men uppskattade ettan lika mycket för storyn och inte kört 2an alls i multi
Synd att jag inte kan gilla ditt inlägg fler gånger.