Massivt GTA V-avslöjande i eftermiddag
"Mer bilder och info än i något annat av våra tidigare Rockstar-avslöjanden", säger Game Informers chefredaktör.
#grand-theft-auto-v, #rockstar-games
Shortlist publicerade nyligen den här: http://i.imgur.com/j7V0h.jpg
Men bytte efter ett tag ut artikeln mot http://www.shortlist.com/win/win-a-gta-v-collectors-item efter att Rockstar fått nys om det. (Om jag inte missförstått situationen)
En liten aptitretare inför kvällens läsning hursom.
GameInformers fullständiga digitala utgåva släpps f.ö. mellan 21:00-22:00 ikväll.
Retro <--- Lurade mamma att köpa gta 2 åt mig, var väll 10 år eller liknande =D Satt och rå cheata hela spelet igenom =D
Kommer fortfarande ihåg trailen som man tyckte var skit läskig när dom klubbar ner någon kille ;P
Lyssnade på Liquido - Narcotic och tyckte att det var jätte förbjudet same time ;P
GTA V släpps i vår till Playstation 3 och Xbox 360. En ny trailer får vi se den 14 november.
Så ni ljuger om att det kommer till PC?! *smått förbannad* Här sitter jag och försöker lugna ner mitt pekfinger inför förköpet av spelet, och så kommer det inte till PC, trots att ni säger på spelets informations-sida, att det kommer att komma ut till PC, Xbox 360 och Playstation 3!
GTA V släpps i vår till Playstation 3 och Xbox 360. En ny trailer får vi se den 14 november.
Så ni ljuger om att det kommer till PC?! *smått förbannad* Här sitter jag och försöker lugna ner mitt pekfinger inför förköpet av spelet, och så kommer det inte till PC, trots att ni säger på spelets informations-sida, att det kommer att komma ut till PC, Xbox 360 och Playstation 3!
Fast det kommer ju självklart till PC, bara det att det dröjer, tyvärr...
Fast det kommer ju självklart till PC, bara det att det dröjer, tyvärr...
Ursäkta om jag låter irriterad, men hur länge då - 2 år efter konsoll-lanseringen?!