Star Wars: The Old Republics 1.6-patch filmad

Robot
Star Wars: The Old Republics 1.6-patch filmad

Senaste uppdateringen till Biowares jättelika onlinerollspel bjuder på en ny PvP-warzone och nya uppdrag.

#bioware, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Star Wars: The Old Republics 1.6-patch filmad

Dags att återvända till galaxen långt långt borta snart kanske?

Medlem

Efter att bara haft mac i åratal ska jag äntligen få se vad det här är för spel egentligen!

Medlem

Testade det efter att det blev f2p, blev väldigt besviken. Var glad att jag inte köpte det eftersom jag har alltid varit skeptisk för swtor. Spelade ett bra tag men kände bara hur tråkigt det var, och nu vill jag inte att ett gäng swtor fans ska skriva något spydigt bara för jag själv blev besviken och ogillade spelet.

För jag kan bara skriva av egen erfarenhet vad jag tyckte och det ska folk respektera. För jag försöker inte dumförklara liret över huvudtaget

Medlem
Skrivet av Zlither:

Testade det efter att det blev f2p, blev väldigt besviken. Var glad att jag inte köpte det eftersom jag har alltid varit skeptisk för swtor. Spelade ett bra tag men kände bara hur tråkigt det var, och nu vill jag inte att ett gäng swtor fans ska skriva något spydigt bara för jag själv blev besviken och ogillade spelet.

För jag kan bara skriva av egen erfarenhet vad jag tyckte och det ska folk respektera. För jag försöker inte dumförklara liret över huvudtaget

Håller med, kändes väldigt tomt och grind'igt när man nådde högre level och maxlevel. Försökte att göra en ny karaktär men det var något som fick mig att tröttna, kan inte riktigt sätta fingret på vad.

Medlem

Beating the dead horse...

Medlem

Det jag känner att swtor bidrar med till mmo-scenen är ett sci fi mmorpg med både pve och pvp i snygg grafik, nästan buggfritt och kraschfritt (för mig iaf, har hemska minnen från tidiga mmo stenåldern). Det enda som egentligen fick mig att tröttna var auto targetting, hade spelet haft manuellt sikte med friendly fire enabled så hade jag fortsatt min 8 månaders prenumeration.

Medlem

Plockade upp spelet för ett par dagar sen och gillar det just nu men som alla MMO spelar ju spelet mindre roll i förhållande till vilka man spelar med.

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

Det enda som egentligen fick mig att tröttna var auto targetting, hade spelet haft manuellt sikte med friendly fire enabled så hade jag fortsatt min 8 månaders prenumeration.

Problemet är ju all trafik och beräkningar som tillkommer om inte det är autotargeting. Det skulle bli too much helt enkelt, även om jag håller med om att det skulle vara häftigt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Har det kommit någon ny spelbar ras?

Btw spelet är väl gratis att spela nu, men hur fungerar det?. ;D

Älskade storyn och allt sådant i spelet. När man spelade och betalade för månader.

Dock så tycker jag spelet skulle behöva piggas upp lite. Gillar inte ljus-effekterna får ont i ögonen av dem. Flera raser behövs så man kan få lite mer variation på karaktärer. Samt så tycker jag rymdstrids grejen behövs göras bättre plus att de borde göra så man kan skaffa nya skepp eller byta utseendet på det man har. Lite tråkigt när alla ska ha samma. ;D Finns nog en hel del småsaker att fixa.

Annars var det ett bra spel när man spelade.

Medlem

Jag vill påstå att SwTor har:
+ Den bästa storyn i ett MMO någonsin (förutsatt att man gillar Star Wars)
+ Roligare quests än wow
+ Fantastiskt PvP mellan 10-49(speciellt om du hittar en guild eller kör med lite vänner), då alla slåss på någorlunda lika villkor (pga. bolster som gör låg lvlade starkare)

- En bra förutsättning för PvP på lvl 50 men som inte realiseras pga. av att annat prioriteras (frågan är vad för inget är direkt prioriterat eller utvecklas snabbt). En ny "karta" visst, men vart är arena osv?
- Även PvE känns efter vad jag sett alldeles för enkelt och snarare grind än något annat.

Min summering:
Vill du ha rolig PvP mellan lvl 10-49 med fantastisk story och struntar i endgame och känner att du kan lägga spelet åt sidan efter att storyn är klar. För all del, då är detta ett spel för dig.

May the force be with you!

Medlem
Skrivet av Zlither:

Testade det efter att det blev f2p, blev väldigt besviken. Var glad att jag inte köpte det eftersom jag har alltid varit skeptisk för swtor. Spelade ett bra tag men kände bara hur tråkigt det var, och nu vill jag inte att ett gäng swtor fans ska skriva något spydigt bara för jag själv blev besviken och ogillade spelet.

För jag kan bara skriva av egen erfarenhet vad jag tyckte och det ska folk respektera. För jag försöker inte dumförklara liret över huvudtaget

personligen spelade jag 6 månader och lät sedan bli i 6 månader, Subbade nyligen igen, och har kul igen Jag gillar karaktärernas storyline.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar