Prova Rift: Storm Legion gratis

Robot
Prova Rift: Storm Legion gratis

Under fyra dagar kan ägare av Rift prova dess expansion helt gratis. Samtidigt släpps spelets nästa patch.

#rift-storm-legion


Medlem
Prova Rift: Storm Legion gratis

Är nästan lite sugen på att testa detta igen, under betan tyckte jag det verkade ganska intressant, men spelade fortfarande WoW, vad tycker FZ, är Rift nåt att ha, och är Storm Legion en bra expansion?

Medlem
Skrivet av chimo:

Är nästan lite sugen på att testa detta igen, under betan tyckte jag det verkade ganska intressant, men spelade fortfarande WoW, vad tycker FZ, är Rift nåt att ha, och är Storm Legion en bra expansion?

Jag tycker att Rift är ett bra spel. Expansionen ingår i grundpriset om du vill börja spela nu. Kostade mig 380 kronor eller nåt sånt för Original+SL Digital Deluxe (eller vad det kallas) och 30 dagars speltid på det.

Alla är ju olika, men som sagt så tycker jag det är värt det.

Medlem

Sekunden Rift blir free-to-play så får dom den uppmärksamhet dom förtjänar.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Inaktiv
Skrivet av Mellansalt:

Sekunden Rift blir free-to-play så får dom den uppmärksamhet dom förtjänar.

Är inte spelet free-to-play, bara det att man betalar för expansionen?

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av Mellansalt:

Sekunden Rift blir free-to-play så får dom den uppmärksamhet dom förtjänar.

Är inte spelet free-to-play, bara det att man betalar för expansionen?

Nix fortfarande månads avgift dock finns en unlimited trial up till level 20 eller något sådant.

Inaktiv
Skrivet av Exim:
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av Mellansalt:

Sekunden Rift blir free-to-play så får dom den uppmärksamhet dom förtjänar.

Är inte spelet free-to-play, bara det att man betalar för expansionen?

Nix fortfarande månads avgift dock finns en unlimited trial up till level 20 eller något sådant.

Där ser man, då var det inte mycket att hurra för!

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Sekunden Rift blir free-to-play så får dom den uppmärksamhet dom förtjänar.

tror inte spelet skulle passa som free to play.

Skrivet av Raklödder:

Är inte spelet free-to-play, bara det att man betalar för expansionen?

Nix men det finns en unlimited trial till level 20 eller något sådant.

Medlem
Skrivet av chimo:

Är nästan lite sugen på att testa detta igen, under betan tyckte jag det verkade ganska intressant, men spelade fortfarande WoW, vad tycker FZ, är Rift nåt att ha, och är Storm Legion en bra expansion?

Jag spelade WoW i ca. fem år och tröttnade sedan på det, spelat lite MoP men lyckades tyvärr inte att "kickstarta MMORPG suget".

En kompis övertalade mig att pröva deras "trial grej" och det är faktiskt riktigt kul, är inte max level än så jag kan inte säga så mycket om end gamet.

Tycker dock att du ska testa trialen, jag tycker att det känns som en wow klon fast med tillräckligt mycket nytt för att faktiskt vara intressant men man känner ändå igen sig och känner sig inte som en total noob de första timmarna


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

1
Skriv svar