THQ-chefens öppna brev till fansen

Robot
THQ-chefens öppna brev till fansen

"Strunta i de klickgiriga rubrikerna" säger THQ-chefen Jason Rubin, och bekräftar att all spelutveckling fortgår som vanligt trots konkursansökan.

#metro-last-light, #south-park-the-stick-of-truth


Medlem
THQ-chefens öppna brev till fansen

:')

Medlem

Lycklig!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Medlem

Tycker vi alla ska stötta THQ och köpa COH 2 på realese-dagen till fullpris!

Medlem

FZ blev schtekta

Medlem

Det var det jag ville höra!

Medlem
Skrivet av luftman:

Tycker vi alla ska stötta THQ och köpa COH 2 på realese-dagen till fullpris!

Tycker vi kan köpa COH2 deluxe edition redan nu
Finns på steam, och jag är säker på att det kommer ge minst lika mycket glädje som första spelet.

Så får ni beta i januari \o/

Inte ofta man få spela ryss i andra värdskriget!


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Kunde de inte gått ut med detta själva innan, så hade vi sluppit dessa meningslösa rubriker?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

YEEES!! Fy fan vilka bra nyheter!

Medlem
Citat:

the Homefront sequel

Var tvungen att läsa den meningen tre gånger för jag fick för mig att det stog Homeworld..

Skrivet av Bojkott:

"It's not unusual to be loved by anyone!"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Har redan förhandsbokat Warhammer 40.000 Dark Millenium och Dawn of War 3!

Medlem
Skrivet av Skyler:
Skrivet av luftman:

Tycker vi alla ska stötta THQ och köpa COH 2 på realese-dagen till fullpris!

Tycker vi kan köpa COH2 deluxe edition redan nu
Finns på steam, och jag är säker på att det kommer ge minst lika mycket glädje som första spelet.

Så får ni beta i januari \o/

Inte ofta man få spela ryss i andra värdskriget!

Jag kan ha råkat köpa Deluxe versionen på THQs hemsida
Mitt konto kommer bli tomt

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Har redan förhandsbokat Warhammer 40.000 Dark Millenium och Dawn of War 3!

du borde nog läsa det här angående dark Millenium

http://kotaku.com/5970219/what-the-hell-is-going-on-with-warh...


signatur

God is dead

Inaktiv
Skrivet av Angust:
Skrivet av Raklödder:

Har redan förhandsbokat Warhammer 40.000 Dark Millenium och Dawn of War 3!

du borde nog läsa det här angående dark Millenium

http://kotaku.com/5970219/what-the-hell-is-going-on-with-warh...

Tack så mycket för länken, men jag är sedan tidigare medveten om att spelet med stor sannolikhet blir ett single player baserat spel i klass med Space Marines.

Medlem
Skrivet av luftman:

Tycker vi alla ska stötta THQ och köpa COH 2 på realese-dagen till fullpris!

Goes without saying


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Raklödder:

Har redan förhandsbokat Warhammer 40.000 Dark Millenium och Dawn of War 3!

du borde nog läsa det här angående dark Millenium

http://kotaku.com/5970219/what-the-hell-is-going-on-with-warh...

Tack så mycket för länken, men jag är sedan tidigare medveten om att spelet med stor sannolikhet blir ett single player baserat spel i klass med Space Marines.

Spelet verkar snarare inte bli av alls, om man ska tro THQ's PR-folk. De förtydligar ett par gånger med att development has ceased (upphört).

Medlem

Nej tror inte att jag ska köpa Company of Heroes 2 för fullpris.
Tar dom bort mikrotransaktionerna från spelet så kommer jag att kanske köpa för fullpris, men så länge det finns mikrotransaktioner tänker jag inte stödja dom.
Vill inte uppmuntra sådant.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Låter som motsvarigheten till våran svenska "rekonstruktion", eller iaf nåt liknande. ca 25% av företagen som genomgår en sån lyckas bli vinstdrivande igen hörde jag på radion igår, önskar dem lycka till iaf


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Heggis:
Citat:

the Homefront sequel

Var tvungen att läsa den meningen tre gånger för jag fick för mig att det stog Homeworld..

Ja en uppföljare på den serien skulle vara guld! Satt och klura på den meningen ett par sekunder jag med.

Medlem
Skrivet av kill455:

Nej tror inte att jag ska köpa Company of Heroes 2 för fullpris.
Tar dom bort mikrotransaktionerna från spelet så kommer jag att kanske köpa för fullpris, men så länge det finns mikrotransaktioner tänker jag inte stödja dom.
Vill inte uppmuntra sådant.

Say what? Microtransactions? Vad har jag nu missat? Någon länk om att de kommer ha det? Väldigt trist i så fall!

Medlem

gief darksiders 3 med coop och ni kmr slå alla säljar siffror

Inaktiv

Good news everyone!

Riktigt bra att han går ut och förklarar, nu finns det alltså en stor möjlighet för att allt rullar på som vanligt (mer eller mindre).

Blev ledsen på riktigt när man först hörde om konkursen.

Medlem
Skrivet av Tamazin:
Skrivet av kill455:

Nej tror inte att jag ska köpa Company of Heroes 2 för fullpris.
Tar dom bort mikrotransaktionerna från spelet så kommer jag att kanske köpa för fullpris, men så länge det finns mikrotransaktioner tänker jag inte stödja dom.
Vill inte uppmuntra sådant.

Say what? Microtransactions? Vad har jag nu missat? Någon länk om att de kommer ha det? Väldigt trist i så fall!

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=294312...
Sitter och läser här just nu, skrev en liten kludd på deras FB men får troligtvis inget svar!
Det här är ju för jävligt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av dotque:
Skrivet av Tamazin:
Skrivet av kill455:

Nej tror inte att jag ska köpa Company of Heroes 2 för fullpris.
Tar dom bort mikrotransaktionerna från spelet så kommer jag att kanske köpa för fullpris, men så länge det finns mikrotransaktioner tänker jag inte stödja dom.
Vill inte uppmuntra sådant.

Say what? Microtransactions? Vad har jag nu missat? Någon länk om att de kommer ha det? Väldigt trist i så fall!

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=294312...
Sitter och läser här just nu, skrev en liten kludd på deras FB men får troligtvis inget svar!
Det här är ju för jävligt!

Sammanfatta gärna sen om du har tid, gäller det multiplayer eller endast singelplayer? Får man orättvisa fördelar om man betalar, alltså pay 2 win? Eller är det rent kosmetiska grejer?

Tro inte att dom är så dumma så att dom förstör multiplayer med mikrotransaktioner, gör dom det så köper man såklart inte spelet. Dvs pay2win + 3-400sek för själva spelet...knappast troligt.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Kunde de inte gått ut med detta själva innan, så hade vi sluppit dessa meningslösa rubriker?

Jo, det känns nästan som om dom ville att många skulle reagera på följande sätt:

Skrivet av luftman:

Tycker vi alla ska stötta THQ och köpa COH 2 på realese-dagen till fullpris!

För att på så sätt boosta deras försäljninge (lite).

// edit

Sedan är det givetsvis jättebra att det inte är någon fara för utveckligen av spelen, det finns många bra spel på G och det vore synd att missa dom.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ni ska ju strunta i den här rtubriken, de står ju där, GAH META ISSUE! :S

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Har redan förhandsbokat Warhammer 40.000 Dark Millenium och Dawn of War 3!

Offtopic, Spelar du War Z? ;o

Medlem

Man kan säga mycket ont om utgivare, men THQ har min respekt . Jag hoppas för all del att THQ klarar sig, jag gillar Dawn Of War, Darksiders och Company Of Heroes skarpt och dem har inte betett sig som giriga EA eller Activision med att pumpa ut samma skit om och om igen.

THQ, ni får mina slantar så fort närmaste spel kommer från er <3


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

12
Skriv svar