Ni no Kuni försenas med en vecka

Robot
Ni no Kuni försenas med en vecka
Medlem
Ni no Kuni försenas med en vecka

Fan vad dåligt. Inte nog med att man väntat ett år sen japanerna fått spelet utan nu ska man vänta ytterligare, riktigt skamligt

Medlem
Medlem
Skrivet av Cane:

Fan vad dåligt. Inte nog med att man väntat ett år sen japanerna fått spelet utan nu ska man vänta ytterligare, riktigt skamligt

Vet faktiskt inte om du är seriös eller inte...men en vecka till överlever man nog Jag kommer definitivt skaffa Ni no Kuni

Medlem
Skrivet av Cortex:
Skrivet av Cane:

Fan vad dåligt. Inte nog med att man väntat ett år sen japanerna fått spelet utan nu ska man vänta ytterligare, riktigt skamligt

Vet faktiskt inte om du är seriös eller inte...men en vecka till överlever man nog Jag kommer definitivt skaffa Ni no Kuni

Inte om man har andra planer den 1:a. Sen handlar det inte om en vecka utan det handlar om att man gång på gång är så pass inkompetent att man inte lyckas översätta ett spel på mindre än ett år och då kommer sånna här extra förseningar när spelet redan är "försenat" flera månader som en käftsmäll

Medlem

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

Medlem

Själv har jag Uncharted 2 & 3 på klara listan innan det blir köp av detta, går inte ha massa spel som man inte spelar klart. Plus att man kan tjäna nån krona på att vänta


signatur
1
Skriv svar