The Forest – Kuslig skräck i förstaperson

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av edgren:

Det ser ut att bli något bra Jag vill dock se en trailer där de använder en datormus, istället för en äcklig handkontroll som gör så att huvudpersonen blir en robot i rörelserna -.- Så fult!

De ville förmodligen ha mjuka rörelser vilket är att föredra för trailers

Inter för oss som hatar handkontroller. Jag uppriktigt avskyr hur det ser ut. Han rör sig som en stelopererad 80-åring.

Jag ogillar också handkontroller men man kan inte demoa en snygg trailer med twitch-rörelser, det säger ju sig självt.

Vem har sagt att man måste rycka med datormusen, när man visar en demonstration, som till exempel i en trailer? Man får mer mänskliga rörelser, om man använder en datormus, då det man har mer kontroll över huvudpersonen i spelet.

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av anon_276063:

Det ser ut att bli något bra Jag vill dock se en trailer där de använder en datormus, istället för en äcklig handkontroll som gör så att huvudpersonen blir en robot i rörelserna -.- Så fult!

De ville förmodligen ha mjuka rörelser vilket är att föredra för trailers

Inter för oss som hatar handkontroller. Jag uppriktigt avskyr hur det ser ut. Han rör sig som en stelopererad 80-åring.

Jag ogillar också handkontroller men man kan inte demoa en snygg trailer med twitch-rörelser, det säger ju sig självt.

Vem har sagt att man måste rycka med datormusen, när man visar en demonstration, som till exempel i en trailer? Man får mer mänskliga rörelser, om man använder en datormus, då det man har mer kontroll över huvudpersonen i spelet.

Fast nu pratar vi trailer, inte en demonstration av någon som gör quake-frags.
Makes no sense alls med jagged pc-movement, du kan inte få det smooth utan editering , mjukvara eller analoga kontroller.

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av edgren:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av edgren:

Det ser ut att bli något bra Jag vill dock se en trailer där de använder en datormus, istället för en äcklig handkontroll som gör så att huvudpersonen blir en robot i rörelserna -.- Så fult!

De ville förmodligen ha mjuka rörelser vilket är att föredra för trailers

Inter för oss som hatar handkontroller. Jag uppriktigt avskyr hur det ser ut. Han rör sig som en stelopererad 80-åring.

Jag ogillar också handkontroller men man kan inte demoa en snygg trailer med twitch-rörelser, det säger ju sig självt.

Vem har sagt att man måste rycka med datormusen, när man visar en demonstration, som till exempel i en trailer? Man får mer mänskliga rörelser, om man använder en datormus, då det man har mer kontroll över huvudpersonen i spelet.

Fast nu pratar vi trailer, inte en demonstration av någon som gör quake-frags.
Makes no sense alls med jagged pc-movement, du kan inte få det smooth utan editering , mjukvara eller analoga kontroller.

En trailer är en typ av demonstration - man visar upp hur något är som folk kan köpa när det är klart. Jag trodde du redan visste om det, men tydligen inte -.-

12
Skriv svar