Sony släpper en film inför avtäckandet av PS4

Robot
Sony släpper en film inför avtäckandet av PS4

Vi vet inte ännu hur Playstation 4 faktiskt ser ut, men denna filmen kanske hjälper oss att få en liten bild av dess utseende.

#sony


Skribent
Sony släpper en film inför avtäckandet av PS4

Fläkt och kanter confirmed!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

svart fyrkantig låda. perfekt.


signatur

🐖💨💩

Skribent
Skrivet av Tronic:

svart fyrkantig låda. perfekt.

Ja, det var rätt otippat. Känns som Sony har tänkt till och verkligen brutit alla som helst design-normer.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Nu är det krig. Hoppas Xboxen imponerar mer än vad PS4:an gjorde, jag vill bli överväldigad för i helvete. En löjlig dedikerad share-knapp behövs inte heller.

Medlem

"Sluta teasa mig sony!". Sony är som ett paket. Du ser lådan men inte vad som finns i.... :(.

Inaktiv
Skrivet av slarron:

"Sluta teasa mig sony!". Sony är som ett paket. Du ser lådan men inte vad som finns i.... :(.

Det är väl snarare tvärtom. Vi vet vad som finns i lådan, men inte hur den ser ut.

Medlem

Kan dom sluta larva sig och visa konsolen! Förstår inte vad deras PR-trupp sysslar med


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av slarron:

"Sluta teasa mig sony!". Sony är som ett paket. Du ser lådan men inte vad som finns i.... :(.

Det är väl snarare tvärtom. Vi vet vad som finns i lådan, men inte hur den ser ut.

HAHA, det har du fan rätt i! Nu gjorde jag bort mig hehe :). MEN jag bjuder på den grabbar/tjejer :)!

Medlem

Blir nog lik PS3.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

dom borde ta lite inspiration från moderna bilar, med sköna,jämna kanter och linjer :dddd

Medlem
Medlem

aha, Sony har köpt in penna och linjal och sen ritat ps4an


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Bättre än denna iaf. riktigt jäkla bisarr


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Alltså.....

Vad har världen kommit till?

VISA SPEL DJÄVLUEN REDAN OCH VAD KONSOLEN KAN / INTE KAN.

Vad är detta för retarded katt och mus cp marknadsföring?

HYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPE

Skiter i hur den ser ut, jag ska inte klä den på mig och sedan dra ut till Stureplan på helgen, sedan impar det INGEN att man har en spel konsol i vardagsrummet, även om den är gjord av diamanter.

Kom igen nu, släp gameplay videos, alla detaljer , priset och när det släpps.

Helt fucking löjligt vad denna industri har blivit.

Releases and announcements med all ära, det har vi alltid haft men nu börjar det bli riktigt retarded.

Samma med BF4.

Släpp redan MP info, vad fan håller alla på med.
Säkrar att deras skit blir köpt för att alla impuls köpte när det släpptes för att ingen orkade vänta på informationen längre och bara glömde skiten tills den släpptes?

jisös....

vilken rage.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

https://www.youtube.com/embed/gqkNPcUMffU

Bättre än denna iaf. riktigt jäkla bisarr

Nej.

Denna reklam serie samt PS3 reklamen, PSP reklamen var 100000x bättre än allt skit vi sett hittills.

Dessa väckte känslor, diverse känslor. Nyfikenhet. Det är också en typ av konst.

Dessa PS4 teasers är inget än CGI hype skit.

Skribent

Dags för Sony att komma in i matchen och anspela på att deras konsol är en livsstil. Vi vet redan att den kan spela spel och är kraftfull. Nu vill vi känna oss tuffa som har en.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Skithårdvara från ett skitföretag. Sluta köpa hårdvara som det står Sony på, desto snabbare de konkursar destro bättre för mänskligheten. Därefter sänker vi Nintendo också... usch och fy.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Fläkt och kanter confirmed!

Volvo 740 lives again!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av pelorat:

Skithårdvara från ett skitföretag. Sluta köpa hårdvara som det står Sony på, desto snabbare de konkursar destro bättre för mänskligheten. Därefter sänker vi Nintendo också... usch och fy.

Intressant resonemang, kan du vara vänlig och utveckla det hela lite mer?

Medlem

min första tanke: Playstation 4 gamecube...

Medlem

Den ser ju nästan likadan ut som gamla PS3. Hoppas grafiken är något bättre. Blev inte så impad av denna:


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av PsyX:

Alltså.....

Vad har världen kommit till?

VISA SPEL DJÄVLUEN REDAN OCH VAD KONSOLEN KAN / INTE KAN.

Vad är detta för retarded katt och mus cp marknadsföring?

HYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPEHYPE HYPE HUYPE

Skiter i hur den ser ut, jag ska inte klä den på mig och sedan dra ut till Stureplan på helgen, sedan impar det INGEN att man har en spel konsol i vardagsrummet, även om den är gjord av diamanter.

Kom igen nu, släp gameplay videos, alla detaljer , priset och när det släpps.

Helt fucking löjligt vad denna industri har blivit.

Releases and announcements med all ära, det har vi alltid haft men nu börjar det bli riktigt retarded.

Samma med BF4.

Släpp redan MP info, vad fan håller alla på med.
Säkrar att deras skit blir köpt för att alla impuls köpte när det släpptes för att ingen orkade vänta på informationen längre och bara glömde skiten tills den släpptes?

jisös....

vilken rage.

Förvisso håller jag med dig om att detta är löjligt MEN den stora massan sväljer det med hull och hår och bygger hype kring det hela, och det säljer konsoller.

Jag tror dock att detta generationshopp blir mycket litet jämfört med tidigare, tekniken rasar framåt så fort att dedikerade konsoller idag får svårt att hänga med övrig teknik.
De flesta som hunnit med en eller två generationer av konsoller har nog redan bestämt sig för vilken eller vilka de kommer köpa.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av pelorat:

Skithårdvara från ett skitföretag. Sluta köpa hårdvara som det står Sony på, desto snabbare de konkursar destro bättre för mänskligheten. Därefter sänker vi Nintendo också... usch och fy.

Och microsoft också då?
För ingen av dessa aktörer är fri från lurendrejeri och ouppfyllda löften.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Den kanske är så suddig i verkligheten?

Medlem
Skrivet av nils45:

Den kanske är så suddig i verkligheten?

Man kanske måste kisa för att se den


signatur

Nämen!

Medlem

Hur den ser ut avgör hur bra den är, det vi ju alla vi det här laget, enligt Sonys marknadsföring.

ZF
Medlem
Skrivet av TexN:

dom borde ta lite inspiration från moderna bilar, med sköna,jämna kanter och linjer :dddd

eller ett par häftiga luftintag till motorn?

jag hoppas på neonbelysning under också för PS4, kommer se extremt ut.

Skrivet av nils45:

http://www.enlagomdosgront.se/wp-content/uploads/electrolux.j...

Hur den ser ut avgör hur bra den är, det vi ju alla vi det här laget, enligt Sonys marknadsföring.

ah, den är iaf portabel.

fortfarande ingen neon dock..

1
Skriv svar