"Den riktige Kratos" behöver dina pengar

Medlem

Det bästa är ju ändå att om man donerar maxsumman $400 får man ändå lägga till $9 för frakten av sina gåvor utanför USA.

Medlem

Vadå, han är ja as-lik Kratos... då måste det ju bli bra.

Medlem
Skrivet av Propy:

varför rapporteras detta på fz över huvud taget? Det är ju ren skit så varför ge dem gratis reklam?

Så trött på alla meningslösa projekt på kickstarter och liknande ställen. Visst det funkade bra i början, men tillslut kommer folk inte orka backa 500 olika projekt som verkar bra och verkligen inte alla dessa meningslösa projekt.

295k seriöst?! skänk pengar till cancerforskning eller liknande istället.

Det kanske inte är alla som ser detta som skit.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Tror nog Dave Bautista kommer vara rätt lik Kratos i rollen som Drax the Destroyer i kommande Guardians of the Galaxy. (Som för övrigt verkar hur jävla lovande som helst) Dave har en och annan muskel på sin kropp.
En Marvel sci-fifilm med en skjutgalen tvättbjörn, en entwannabe, Glen Close, John C Reilly, Benico del Toro och en fd wrestler bara måste ses...


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Haha bästa skådisen!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

KoP
Medlem
Skrivet av Javas:

Nepp, för att få till en riktigt bra God of War rulle behövs nog Hollywood och ett gäng bra manusförfattare (som dock är lite svårare att hitta i Hollywood hähä) och Jason Mamoa i huvudrollen!

Vänta lite nu.. jag trodde Bulgarien var det nya Hollywood? Stora actionstjärnor såsom Van Damme och Dolph Lungren spelar ju regelbundet in "tunga" filmer där.

http://arbetarbladet.se/noje/kronikor/filmkronika/1.1076414-h...

Medlem

Eh? Han förväntar sig att han ska få 2 miljoner kr på 15 dagar? Optimistiskt.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Javas:

Nepp, för att få till en riktigt bra God of War rulle behövs nog Hollywood och ett gäng bra manusförfattare (som dock är lite svårare att hitta i Hollywood hähä) och Jason Mamoa i huvudrollen!

Vänta lite nu.. jag trodde Bulgarien var det nya Hollywood? Stora actionstjärnor såsom Van Damme och Dolph Lungren spelar ju regelbundet in "tunga" filmer där.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Han var snuskigt lik Kratos. Synd bara att han sög på att skådespela.

ZF
Medlem

295 000 dollar till . . . silikonimplantat?

Patrick Stewart borde förresten spela Kratos.

tänk bara hur den där monologen låtit då.

Medlem

Med den budgeten blir den väl i klass med Sharknado

Medlem
Medlem
Skrivet av AmiZ:

Kommer den vara på engelska

kommer förmodligen dubbas till engelska ^_^

Medlem

Nej tack.
Jag backar gärna hans engelska lektioner dock!

Medlem

samtidigt som hela hjärtat skriker NEJ till att backa detta, så hade det ju fan vart kul att se resultatet

Medlem
Citat:

A film that will prove my skill as an actor.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar