Dontnod går inte alls i konkurs

Robot
Medlem
Dontnod går inte alls i konkurs

känner på mig att det är ubisoft, Kan iofs vara activision med.


signatur

God is dead

Medlem

Det näst mest nedladdade? Det var ju gratis på PSN+ under en månad, kanske därför det laddas ner mycket, jag gjorde det, men har spelat typ 20 minuter

Medlem

Låter som bullshit i mina öron

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Det näst mest nedladdade? Det var ju gratis på PSN+ under en månad, kanske därför det laddas ner mycket, jag gjorde det, men har spelat typ 20 minuter

Jag laddar ner allt som kommer på PSN+, spelar kanske 10% av det dock

/ LordDaimos

Medlem

Inte för vara sån, men old. Även när ni skrev att dom kanske går i konkurs kollade jag upp det och såg att det redan var ett missförstånd från media.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Inte för vara sån, men old. Även när ni skrev att dom kanske går i konkurs kollade jag upp det och såg att det redan var ett missförstånd från media.

1: För folk som inte besöker andra sidor än fragzone är det en nyhet.
2: För folk som besöker andra sidor och även fragzone så är det inget man behöver bry sig om.
3: För sådana som skiter i om det stämmer eller inte, så är det lite som punk 2.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kul! Även om jag blev lite besviken på Remember Me så har jag sett mycket, MYCKET värre debuter och en del av besvikelsen låg nog i att jag hade så extremt höga förväntningar. Spelet hade jobbiga kontroller och var väldigt repetitivt men måste säga att det verkligen osade potential om det. Hoppas helt klart på att se mer från dontnod.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av DeFeCT:

Det näst mest nedladdade? Det var ju gratis på PSN+ under en månad, kanske därför det laddas ner mycket, jag gjorde det, men har spelat typ 20 minuter

Jag laddar ner allt som kommer på PSN+, spelar kanske 10% av det dock

/ LordDaimos

Samma här. Laddar mest ner utifall att man vill spela det någon gång

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Det näst mest nedladdade? Det var ju gratis på PSN+ under en månad, kanske därför det laddas ner mycket, jag gjorde det, men har spelat typ 20 minuter

Gjorde precis som du och tankade ner och spelade det en mindre stund. Lite längre än dig dock. Sen fick jag för mig att spela igenom lite gamla spel på ps3:an och återupptäckte då detta spel. Spelet växer väldigt bra och det skulle visa sig vara en mycket trevligt upplevelse. Skulle man ge spelet betyg skulle jag säga en 6:a i början för att sedan bli en 9:a. Spelet tappade lite på slutet så sammantaget är det en ganska stabil 8.

Medlem

En av de stora utgivarna? Alltså blir nästa spel sönderbombat med dlc och riskeras att släppas ofärdigt...ahopp :/


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Rakoon:

Inte för vara sån, men old. Även när ni skrev att dom kanske går i konkurs kollade jag upp det och såg att det redan var ett missförstånd från media.

1: För folk som inte besöker andra sidor än fragzone är det en nyhet.
2: För folk som besöker andra sidor och även fragzone så är det inget man behöver bry sig om.
3: För sådana som skiter i om det stämmer eller inte, så är det lite som punk 2.

Handlar mer om dåligt granskade från FZ, inte första gången man ser det.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av DeFeCT:

Det näst mest nedladdade? Det var ju gratis på PSN+ under en månad, kanske därför det laddas ner mycket, jag gjorde det, men har spelat typ 20 minuter

Jag laddar ner allt som kommer på PSN+, spelar kanske 10% av det dock

/ LordDaimos

Samma här. Laddar mest ner utifall att man vill spela det någon gång

Jag med, taggar titlarna, så att man kan hämta ned dem vid senare tillfälle. Men det börjar kännas lite som mitt Steam-bibliotek, kanske att det är 10% av spelen som spelas, resten finns där ifall att man någon gång skulle få tid över och då prioritera att spela ett spel som man inte är intresserad av. En form av digitalt hamstrande där jag känner att mina kindpåsar inom samma sfär snart inte kan bära mer.

1
Skriv svar