Jurassic Arma – Dinosaurier i din soldatsimulator

Robot
Jurassic Arma – Dinosaurier i din soldatsimulator

Vad har tusentals zombies att sätta emot en T-rex?

#bohemia-interactive, #dayz


Medlem
Jurassic Arma – Dinosaurier i din soldatsimulator

Haha musiken! Underbart


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Tänk om man hade haft full moddstöd i Frostbite motorn. Så snyggt detta hade varit då.

Men man kan inte få allt! Kan nog bli spännande överlevnadsmod om det blir välgjort!


signatur
Medlem
Skrivet av sam_s:

Haha musiken! Underbart

Dinosaurier är alltid välkomna i spel. Har börja sett fler och fler dinosauriespel på sistone (ex Orion: Dino Horde, Dino D-Day, Primal Carnage, The Stomping Land), vilket är på tiden när allt har handlat om zombies de senaste 5 åren.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av sam_s:

Haha musiken! Underbart

https://www.youtube.com/embed/Y9AVTlvbhKM

Dinosaurier är alltid välkomna i spel. Har börja sett fler och fler dinosauriespel på sistone (ex Orion: Dino Horde, Dino D-Day, Primal Carnage, The Stomping Land), vilket är på tiden när allt har handlat om zombies de senaste 5 åren.

Dino d-day är riktigt underbart. Dock tror jag det skulle vara roligare med ett gäng polare och några pilsner en helg och bara kötta varandra

Medlem
Medlem

Aww, nu tänker man tillbaka på Trespasser. Good times.

Medlem

Hoppas att fler dinosauriespel eller dino-gamemodes släpps. (En remake på Dino Crisis vore inte helt fel)

Medlem

Här sitter jag och väntar på fler fordonsmoddar, så utvecklar folk dinosaurie mods

ZF
Medlem
Citat:

visst vore det minst lika skräckinjagande att bli jagad av ruttnande lik som en flock velicoraptors?

särskilt om de hållit samma optimistiska hastighetsuppskattining relativt zombierna. alltså i det fallet ungefär 685km/t.

ZF
Medlem

inga kompromisser.

Medlem

Short 'n' sweet.

Medlem
Skrivet av Sabel1:

Aww, nu tänker man tillbaka på Trespasser. Good times.

Så länge jag väntat på en uppföljare som aldrig kommer att göras :'(

1
Skriv svar