Red Orchestra 2 gratis några timmar till

Robot
Red Orchestra 2 gratis några timmar till

Stoppa in lite skoningslöst WW2-krigande i ditt Steam-bibliotek.

#red-orchestra-2, #red-orchestra-2-rising-storm


Medlem
Red Orchestra 2 gratis några timmar till

"I helgen kommer du kunna spela expansionspaketet Rising Storm gratis, och om det ger mersmak kommer du kunna köpa det till rabatterat pris. Men först bör du alltså skaffa originalet"

Fel Fel Fel

Man kan spela vanilla versionen (multiplayer) med endast Rising Storm så bästa köpet e helt enkelt att endast köpa Rising Storm. Singelplayer är spelet inte värt att köpa för.. det är bajs.. multiplayer är det som gäller.

För övrigt rekommenderar jag spelet, en av dom bästa FPS som finns... spelar lätt hellre RO2 än battlefield

Geeks Gaming
Skrivet av SpajN:

"I helgen kommer du kunna spela expansionspaketet Rising Storm gratis, och om det ger mersmak kommer du kunna köpa det till rabatterat pris. Men först bör du alltså skaffa originalet"

Fel Fel Fel

Man kan spela vanilla versionen (multiplayer) med endast Rising Storm så bästa köpet e helt enkelt att endast köpa Rising Storm. Singelplayer är spelet inte värt att köpa för.. det är bajs.. multiplayer är det som gäller.

För övrigt rekommenderar jag spelet, en av dom bästa FPS som finns... spelar lätt hellre RO2 än battlefield

Fel fel fel.
Båda är bra och man borde skaffa båda... man får ju Ro2 gratis så varför klaga?

Inaktiv

Det säger en del att första spelet jag skaffade på steam nu är gratis. Men det var mest lurendrejeri. Skivan jag köpte i affären var bara en dummy utan användbart innehåll.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Det säger en del att första spelet jag skaffade på steam nu är gratis. Men det var mest lurendrejeri. Skivan jag köpte i affären var bara en dummy utan användbart innehåll.

Jag tappade bort mig hela tiden när jag läste ditt inlägg, kan du ta om det där?

F.ö. så är gratis alltid gott.

Inaktiv

Jag svor att aldrig skaffa steam. Hade förbeställt en fysisk kopia Red Orchestra 2, men upptäckte att skivan jag fick var avsiktligt "tom" för att lura in mig på en digital download via just steam. Sedan dess har jag förstås varit en trogen steamkund på gott och ont. Fast hade jag inte glidit in då, hade det förmodligen ändå blivit via Arma 3.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Det säger en del att första spelet jag skaffade på steam nu är gratis. Men det var mest lurendrejeri. Skivan jag köpte i affären var bara en dummy utan användbart innehåll.

Var glad att du får mer fiender att skjuta och att du kan lura med dina vänner

Medlem

mitt favo ww2 spel efter day of defeat 2

Medlem

Är det nån som vet om det är mycket folk på multiplayern.

Geeks Gaming
Skrivet av dino_kov:

Är det nån som vet om det är mycket folk på multiplayern.

Min server har inte varit tom sedan igår ^^ och de har varit folk och spelat på den varje dag sedan spelet släpptes

Medlem

Haft fantastiskt kul idag men alla servrar (även de med låg ping i browsern) ger mig och mina polare 150+ i ping :/ Några tips?

Medlem

Skit då. Missar alltid sånahär saker
Hur är RO2 jämfört med 1an? Vad är bättre/sämre?

Många som spelar det eller är det massa servrar som bara står tomma?

edit: Nvm, köpte nå RO1+RO2+Expansion, får ta reda på't själv

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Katana:

Skit då. Missar alltid sånahär saker
Hur är RO2 jämfört med 1an? Vad är bättre/sämre?

Många som spelar det eller är det massa servrar som bara står tomma?

edit: Nvm, köpte nå RO1+RO2+Expansion, får ta reda på't själv

Läs min recension


signatur
Medlem

Men vafan, var inne igår vid 19.15 tiden och kollade om det var gratis, tji fick jag

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av UOme:

Men vafan, var inne igår vid 19.15 tiden och kollade om det var gratis, tji fick jag

Någon besöker inte Sveriges bästa spelsajt tillräckligt ofta!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av UOme:

Men vafan, var inne igår vid 19.15 tiden och kollade om det var gratis, tji fick jag

Någon besöker inte Sveriges bästa spelsajt tillräckligt ofta!

Jo, normalt flera gånger dagligen! Fast minnet är kort

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av dino_kov:

Är det nån som vet om det är mycket folk på multiplayern.

Min server har inte varit tom sedan igår ^^ och de har varit folk och spelat på den varje dag sedan spelet släpptes

Vad har du för server? Jag slutade spela efter ett tag men spelade stenhårt en liten period!
Ibland så funkar inte serverbläddraren på några veckor. Har hänt vid fleratalet tillfällen! Känns som att de underhåller spelet väldigt dåligt


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Geeks Gaming
Skrivet av dotque:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av dino_kov:

Är det nån som vet om det är mycket folk på multiplayern.

Min server har inte varit tom sedan igår ^^ och de har varit folk och spelat på den varje dag sedan spelet släpptes

Vad har du för server? Jag slutade spela efter ett tag men spelade stenhårt en liten period!
Ibland så funkar inte serverbläddraren på några veckor. Har hänt vid fleratalet tillfällen! Känns som att de underhåller spelet väldigt dåligt

Skyttegrav heter den. Behöver inte ens idla igång den nu xD

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av dino_kov:

Är det nån som vet om det är mycket folk på multiplayern.

Min server har inte varit tom sedan igår ^^ och de har varit folk och spelat på den varje dag sedan spelet släpptes

Vad har du för server? Jag slutade spela efter ett tag men spelade stenhårt en liten period!
Ibland så funkar inte serverbläddraren på några veckor. Har hänt vid fleratalet tillfällen! Känns som att de underhåller spelet väldigt dåligt

Skyttegrav heter den. Behöver inte ens idla igång den nu xD

Jaha men då har jag ju spelat där en hel del


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar