Nya Unreal Tournament – fan-tillverkat och gratis

Medlem

Förstår att de vill prova nåt nytt efter magplasket UT3, men... Blev rätt besviken faktiskt, känns som detta bara kommer bli ett oslipat hopkok.

Ase
Medlem

härligt positiva folk är handlar om att göra reklam för spelmotorn precis som det var med dom gamla ut också(fast då fick vi betala för det) trevligt tycker jag var kul med ut förr så varför inte

Medlem

Äntligen kommer man få studsa runt i korridorerna igen! Kanske med en kär Flak-Canon i näven. <3 Nostalgi-överdos atm *dregla friskt*


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
MEG
Medlem

Jag tror på det när jag ser det, när man lyssnar på företagen om deras kommande produkter (spel) låter det alltid som att det är guds gåva till mänskligheten


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av SoL:

Den där bilden högst upp känns inte riktigt unreal tournament

Du är för ung

Medlem

Känns mycket hoppfullt. Utvecklingen börjar idag så det känns kul att alla skeptiker redan börjat tvivla.

Personligen känner jag att det här kan bli bra. Det är så här det ska fungera. De utvecklar spelet ihop med fansen, ger bort det gratis och tar emot pengar från de som vill betala och stödja det Epic gjort. En omvänd kickstarter ungefär.

Skrivet av SoL:

Den där bilden högst upp känns inte riktigt unreal tournament

Den bilden högst upp känns väldigt mycket UT och ger en skön varm känsla i kroppen..

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Hur ska det finansieras?

Det står i länken "Hur Epic kommer att göra det läser du här".

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Theade:

Tack Walter! Fick man se något av motorn/ingame?

Nej, inte än. Spelet är inte färdigt än. Men eftersom de använder UE4 kommer det se grymt ut. Vad jag förstår kommer det mer eller mindre vara användar-designat, vilket är mycket smart av dem.

Det är ett alldeles utmärkt sätt för gamers att lära sig modda.

Jag fattade det som att dom inte ens hade börjat än... Och vi får nog se hur det blir med det. Snyggt brukar vara dyrt...

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Theade:

Tack Walter! Fick man se något av motorn/ingame?

Nej, inte än. Spelet är inte färdigt än. Men eftersom de använder UE4 kommer det se grymt ut. Vad jag förstår kommer det mer eller mindre vara användar-designat, vilket är mycket smart av dem.

Det är ett alldeles utmärkt sätt för gamers att lära sig modda.

Jag fattade det som att dom inte ens hade börjat än... Och vi får nog se hur det blir med det. Snyggt brukar vara dyrt...

Det behöver inte nödvändigtvis bli dyrt. Spelmotorn finns ju redan och om de tar hjälp av communityn, som de säger att de ska göra, så kan de säkert få en del av jobbet gjort gratis. Glöm inte att det finns väldigt många duktiga amatörer som gör både texturer, 3d-modeller och kartor till andra spel som säkert vill hjälpa till med det här. Det svåraste blir nog att styra upp projektet så att alla delar passar in i pusslet.

SoL
Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av SoL:

Den där bilden högst upp känns inte riktigt unreal tournament

Du är för ung

Hade ni två varit inne igår kväll hade ni sagt annorlunda , bilden som är uppe nu blir man ju något nostalgisk av

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av SoL:

Den där bilden högst upp känns inte riktigt unreal tournament

Du är för ung

Hade ni två varit inne igår kväll hade ni sagt annorlunda , bilden som är uppe nu blir man ju något nostalgisk av

Jaha sorry

Medlem

Fantastisk nyhet! Ser mycket fram emot det.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Känns mycket hoppfullt. Utvecklingen börjar idag så det känns kul att alla skeptiker redan börjat tvivla.

Personligen känner jag att det här kan bli bra. Det är så här det ska fungera. De utvecklar spelet ihop med fansen, ger bort det gratis och tar emot pengar från de som vill betala och stödja det Epic gjort. En omvänd kickstarter ungefär.

Skrivet av SoL:

Den där bilden högst upp känns inte riktigt unreal tournament

Den bilden högst upp känns väldigt mycket UT och ger en skön varm känsla i kroppen..

Var dock inte den bilden som var från början, bilden då var tagen från UE 4.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av SoL:

Den där bilden högst upp känns inte riktigt unreal tournament

För att nya Unreal Tournament inte finns än, däremot finns det teknikdemos för Unreal Engine.

Bättre val av bild=).

Medlem

först detta underbara spel, och sedan KF2! vi ÄKTA GAMERS som spelar DATORSPEL har en förjäkla bra och rolig tid framför oss, äntligen är det vi som är prio1.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Hur ska det finansieras?

Enligt dem själva så ska man skapa en market där folk kan sälja moddar och så tar Epic en % av försäljningen.

Medlem

Fasen, man kommer ju bli så jäkla ägd... Reflexerna är inte som när man var 15 bast längre.

Men en episk reinkarnation, och jag kommer joina slaktfesten! Instagib och Redeemer ftw!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

12
Skriv svar