Battlefield Hardline försenas till 2015

Robot
Battlefield Hardline försenas till 2015

Den som vill leka tjuv och polis i Battlefield-skrud tvingas vänta till nästa år.

#nyhetstips, #visceral-games, #battlefield-hardline, #dice, #ea, #battlefield-4


Medlem
Battlefield Hardline försenas till 2015

Förbokningen verkar vara en besvikelse....
http://venturebeat.com/2014/06/27/preorder-analysis-suggests-...

Medlem

Känns ok. Mera BF4 och Titanfall. Sen ett bättre Hardline.

Medlem

Sunt förnuft

Medlem

Har dom jobbat med detta i två år så borde dom skämmas.

Känns som en copy paste av bf3 fast sämre.

Hur lyckas man med det?

Medlem

Jag blev inte ledsen.


signatur

Niet.

Geeks Gaming
Skrivet av Parabellum87:

Har dom jobbat med detta i två år så borde dom skämmas.

Känns som en copy paste av bf3 fast sämre.

Hur lyckas man med det?

Testa du ens beta?
Nu ska jag inte va ett fanboy här då jag verkligen hatar att dom inte har gjort ett nytt 1942 eller 2142 och avskedat alla deras kodare.

Men Hardline va sjukt mycket bättre än BF3. Ja dom ser väldigt lika ut men det är mycket som skiljer.
Bland annat ljudet, modeller, fysiken. Vapnens kändes tunga och inte som airsoft vapen.
Ska inte säga att det är de bästa jag har sätt men med tanke på att CoD har pungat ut samma spel de senaste 6 åren så ser jag inga problem med detta då man får så himla mycket mer än vad CoD någonsin erbjudit.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Parabellum87:

Har dom jobbat med detta i två år så borde dom skämmas.

Känns som en copy paste av bf3 fast sämre.

Hur lyckas man med det?

Testa du ens beta?
Nu ska jag inte va ett fanboy här då jag verkligen hatar att dom inte har gjort ett nytt 1942 eller 2142 och avskedat alla deras kodare.

Men Hardline va sjukt mycket bättre än BF3. Ja dom ser väldigt lika ut men det är mycket som skiljer.
Bland annat ljudet, modeller, fysiken. Vapnens kändes tunga och inte som airsoft vapen.
Ska inte säga att det är de bästa jag har sätt men med tanke på att CoD har pungat ut samma spel de senaste 6 åren så ser jag inga problem med detta då man får så himla mycket mer än vad CoD någonsin erbjudit.

Ja jag testade verkligen betan. Både på ps4 och datorn. Nu snackar jag inte om vapenkänslan utan hela spelet i sig.

Nya spel ska drivas framåt och inte gå bakåt som jag tyckte när jag körde betan. Det var helt enkelt för dåligt/tråkigt för att leva upp till sina föregångare. Och inte fanns där någon tjuv/polis känsla. Utan det hade lika bra kunnat va Finland mot Polen.

Dom misslyckades ju helt enkelt på hela konceptet.

Spelet suger som det är nu.

Medlem

Ska ej uttala mig om spelet då jag inte testat betan. Men tycka vad ni vill om det. Det är ändå bra att EA har insett att man kan flytta fram spel istället för att släppa ofärdiga spel.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Parabellum87:

Har dom jobbat med detta i två år så borde dom skämmas.

Känns som en copy paste av bf3 fast sämre.

Hur lyckas man med det?

Testa du ens beta?
Nu ska jag inte va ett fanboy här då jag verkligen hatar att dom inte har gjort ett nytt 1942 eller 2142 och avskedat alla deras kodare.

Men Hardline va sjukt mycket bättre än BF3. Ja dom ser väldigt lika ut men det är mycket som skiljer.
Bland annat ljudet, modeller, fysiken. Vapnens kändes tunga och inte som airsoft vapen.
Ska inte säga att det är de bästa jag har sätt men med tanke på att CoD har pungat ut samma spel de senaste 6 åren så ser jag inga problem med detta då man får så himla mycket mer än vad CoD någonsin erbjudit.

Ja jag testade verkligen betan. Både på ps4 och datorn. Nu snackar jag inte om vapenkänslan utan hela spelet i sig.

Nya spel ska drivas framåt och inte gå bakåt som jag tyckte när jag körde betan. Det var helt enkelt för dåligt/tråkigt för att leva upp till sina föregångare. Och inte fanns där någon tjuv/polis känsla. Utan det hade lika bra kunnat va Finland mot Polen.

Dom misslyckades ju helt enkelt på hela konceptet.

Spelet suger som det är nu.

Instämmer helt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Om jag ska vara polis, så vill jag ha min polismössa!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

En färdig produkt tjänar både spelare och aktieägare på. Problemet med EA är just anpassningen till kvartalsekonomin. Ägarna kräver avkastning på insatt kapital och snabbt ska det gå. Långsiktigheten är dessvärre borta.

Medlem

Hoppas på att spelet floppar


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Haha, jo, byt namn och låt det gå lite tid så kanske folk glömmer att det är en BF mod och köper det

Haha! Förlåt. Jag visste det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att spelet floppar

Varför då?

Skrivet av Syrfid:

Förbokningen verkar vara en besvikelse....
http://venturebeat.com/2014/06/27/preorder-analysis-suggests-...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Parabellum87:

Har dom jobbat med detta i två år så borde dom skämmas.

Känns som en copy paste av bf3 fast sämre.

Hur lyckas man med det?

Testa du ens beta?
Nu ska jag inte va ett fanboy här då jag verkligen hatar att dom inte har gjort ett nytt 1942 eller 2142 och avskedat alla deras kodare.

Men Hardline va sjukt mycket bättre än BF3. Ja dom ser väldigt lika ut men det är mycket som skiljer.
Bland annat ljudet, modeller, fysiken. Vapnens kändes tunga och inte som airsoft vapen.
Ska inte säga att det är de bästa jag har sätt men med tanke på att CoD har pungat ut samma spel de senaste 6 åren så ser jag inga problem med detta då man får så himla mycket mer än vad CoD någonsin erbjudit.

Måste va skönt o vara så enkelt tillfredställd av lite nya vapen och ljud. Det gör det inte till ett nytt spel, Det är bara tweaks, Sen att du använder Cod som är activision som är kanske det enda företaget vidrigare än EA, Både CoD och BF serierna har gått från fantastiska shooters till mjölknings produkter, o varje gång jag ser en artikel om ett BF spel på fz är det samma sak, "men de är ju bättre grafik, vapnen känns bättre"
BF serien kommer ju fortsätta att släppa nya titlar varje år med minimala ändringar, sen nån premium och skita ut DLC med 3 kartor, 5 vapen i varje. Och fyllon kommer köa för att få kasta sina pengar på skiten.

End of rant.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Parabellum87:

Har dom jobbat med detta i två år så borde dom skämmas.

Känns som en copy paste av bf3 fast sämre.

Hur lyckas man med det?

Testa du ens beta?
Nu ska jag inte va ett fanboy här då jag verkligen hatar att dom inte har gjort ett nytt 1942 eller 2142 och avskedat alla deras kodare.

Men Hardline va sjukt mycket bättre än BF3. Ja dom ser väldigt lika ut men det är mycket som skiljer.
Bland annat ljudet, modeller, fysiken. Vapnens kändes tunga och inte som airsoft vapen.
Ska inte säga att det är de bästa jag har sätt men med tanke på att CoD har pungat ut samma spel de senaste 6 åren så ser jag inga problem med detta då man får så himla mycket mer än vad CoD någonsin erbjudit.

Jaha så bara för att cod är dåligt så är det helt ok att alla andra utvecklare släpper dåliga spel?

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att spelet floppar

Varför då?

För att Hardline innehåller mindre nytt än vad vissa mods gör..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Gen
Medlem

Bäst vore om de lät bli att släppa det överhuvudtaget.

Medlem

Tack gode gud hoppas dom lyssnar på det många sagt en multiplayer payday gamemode a la bf style, man går runt pre phase hela laget alla votar vart man ska råna efter scoutat runt och föreberett, sen är det råna banken. ta gisslan, ta pengarna köra till hamnen(car chase) sedan komma på ett tåg/båt och fly.

Lyckas du med alla 3 faserna vinner man, banorna är bestämda men endå random generated så lite pseduo random generated maps. gamsen spelas inte i löjliga siffror al´la retard bf 46 vs 46 osv. utan max 20 vs 20.

Sen givetviss kan dom behålla modes som bloodmoney osv. men bara extra modes.

Medlem

försenat och skitdyrt? haha, vilket fiasko. nu när bf4 kostar 190kr bara


signatur

//monster

Medlem

Kan bara instämma med vissa skribenter här. BF för mig är krig och inget tjuv och polis. Tyckte hela konceptet kändes tamt och tråkigt. Nu är jag medveten att det är en beta jag lirat men får man ingen känsla för den så kommer man ju troligen inte köpa det heller. Hade förbeställt BF3 och BF4 men kan garantera att jag inte gör det misstaget igen med Hardline. Hade dom gjort någon smart marknadsundersökning så kan jag i stort sett garantera att Cops and Robbersfield INTE hade varit i topp! Ge oss vad vi VILL ha...BF i WW2-miljö

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att spelet floppar

Varför då?

Bränt barn skyr elden


signatur

Metal is best served heavy.

KoP
Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att spelet floppar

Varför då?

För att Hardline innehåller mindre nytt än vad vissa mods gör..

Fast.. spelet är ju inte klart än. -_-

Medlem

Skönt att man inte bokade Hardline, fast man var nära att göra efter test spelat Hardline!

Medlem
Skrivet av Styggve:

Kan bara instämma med vissa skribenter här. BF för mig är krig och inget tjuv och polis. Tyckte hela konceptet kändes tamt och tråkigt. Nu är jag medveten att det är en beta jag lirat men får man ingen känsla för den så kommer man ju troligen inte köpa det heller. Hade förbeställt BF3 och BF4 men kan garantera att jag inte gör det misstaget igen med Hardline. Hade dom gjort någon smart marknadsundersökning så kan jag i stort sett garantera att Cops and Robbersfield INTE hade varit i topp! Ge oss vad vi VILL ha...BF i WW2-miljö

Ja det vore nice BFF i WW2 i frostbite, det var tider när man spelade BF 1942 etc of man var så jäkla impade av dom som kunde flyga planen till fullo när man själv var kass på det!

Medlem

jag tyckte hardline var roligt, bra action. men långt för lite nytt innehåll för att dom ska få ut dom 700kr dom vill ha. bra spel, men inte nytt, och inte bättre än det som finns.


signatur

//monster

Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av Kleptoman:

Hoppas på att spelet floppar

Varför då?

För att man mjölkar ut Battlefield nu.
Snart släpps nyheten.

"Förboka Battlefield Hardline PREMIUM och få tillgång till exklusiv beta till Battlefield 5. Premium där med.

Dags att slakta kossan..

12
Skriv svar