Så låser du upp pilbågen i Battlefield 4

Robot
Så låser du upp pilbågen i Battlefield 4

Guide visar hur du låser upp den ljudlösa vapnet som många trånar efter.

#battlefield-4-final-stand, #dice


Medlem
Så låser du upp pilbågen i Battlefield 4

Det här var ju trevlig snabb genomgång av de tidigare phantom delarna , faaast han säger att det är något mer man ska göra i sista filmen...

Såg något klipp förut där det var tal om att man skulle leta efter speciella dogstags som finns på var och en av de nya banorna (gömda i form av en liten vit ask som man knivar sönder, slumpmässig spawn plats) och sedan att det krävs att man är fyra personer där var och en har olika av dessa fyra dogtags samt tidigare Phantom sakerna.
Först då så får man tillgång till bågen.

Men jag har inte ens testat nya DLC'n ännu så jag vet inte om det stämmer.

Det gick inte ens att ladda ned "The Last Stand", bara problem hela tiden. Skippar deras sista DLC med glädje.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Det här var ju trevlig snabb genomgång av de tidigare phantom delarna , faaast han säger att det är något mer man ska göra i sista filmen...

Såg något klipp förut där det var tal om att man skulle leta efter speciella dogstags som finns på var och en av de nya banorna (gömda i form av en liten vit ask som man knivar sönder, slumpmässig spawn plats) och sedan att det krävs att man är fyra personer där var och en har olika av dessa fyra dogtags samt tidigare Phantom sakerna.
Först då så får man tillgång till bågen.

Men jag har inte ens testat nya DLC'n ännu så jag vet inte om det stämmer.

Det är i stort sett helt korrekt, när man är 4 personer med varsin dogtag och phantom camo samt phantom suit så måste en och en gå in i en hiss i Hangar 21, då aktiveras den och man kommer ner till en Bas i underjorden där man måste slå in en lång kod för att öppna portalen som tar en in till pilbågen.

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Det här var ju trevlig snabb genomgång av de tidigare phantom delarna , faaast han säger att det är något mer man ska göra i sista filmen...

Såg något klipp förut där det var tal om att man skulle leta efter speciella dogstags som finns på var och en av de nya banorna (gömda i form av en liten vit ask som man knivar sönder, slumpmässig spawn plats) och sedan att det krävs att man är fyra personer där var och en har olika av dessa fyra dogtags samt tidigare Phantom sakerna.
Först då så får man tillgång till bågen.

Men jag har inte ens testat nya DLC'n ännu så jag vet inte om det stämmer.

Det är korrekt. JackFrags går igenom hur man går tillväga!


signatur
Medlem
Skrivet av Fuidama:

Det här var ju trevlig snabb genomgång av de tidigare phantom delarna , faaast han säger att det är något mer man ska göra i sista filmen...

Såg något klipp förut där det var tal om att man skulle leta efter speciella dogstags som finns på var och en av de nya banorna (gömda i form av en liten vit ask som man knivar sönder, slumpmässig spawn plats) och sedan att det krävs att man är fyra personer där var och en har olika av dessa fyra dogtags samt tidigare Phantom sakerna.
Först då så får man tillgång till bågen.

Men jag har inte ens testat nya DLC'n ännu så jag vet inte om det stämmer.

Han säger i princip vad det sista man ska göra är. Gå in i någon hiss på den banan han är på (med alla "phantom" -upplåsningar "equipped".


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Får ta och hitta några att spela med så jag kan låsa upp den.

Medlem

Låter inte genomtänkt detta
När man är in på en server så vill man ju spela som det ska spelas.
Inte att ett gäng sitter och leker wow å sysslar med quest serier.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Låter inte genomtänkt detta
När man är in på en server så vill man ju spela som det ska spelas.
Inte att ett gäng sitter och leker wow å sysslar med quest serier.

Jag håller med dig, men det här är typ enda upplåsningen som man måste iväg och hålla på och trixa.
Nästan alla andra Assignments låser man upp genom att använda ett visst vapen/fordon extra mycket bara.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

pallante köpa ännu en dlc, spec inte när dom ändrar 5% av spelet sen säljer det med ny titel för 700 igen sen, plus säkerligen ännu 5 dlc för allt mellan 300-1000 kr till. för mkt pengar, ej värt det.


signatur

//monster

Medlem

Eftersom det är nya Battlefield det handlar om så antar jag att man kan låsa upp den genom att slänga upp bankkortet, no? yes?

Medlem
Skrivet av s3ng:

Eftersom det är nya Battlefield det handlar om så antar jag att man kan låsa upp den genom att slänga upp bankkortet, no? yes?

Vad jag vet så går det inte att köpa upplåsningen.

Om någon behöver hjälp med att ta sig ner i hissen så kan jag hjälpa till när tillfälle ges. Hojta till Amelek på Battlelog. Resterande phantomuppdrag får ni fixa själva innan dock.

Inaktiv

Nyhetstorka


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Skrivet av Molotov:

Låter inte genomtänkt detta
När man är in på en server så vill man ju spela som det ska spelas.
Inte att ett gäng sitter och leker wow å sysslar med quest serier.

Då ska du inte spela Destiny.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Molotov:

Låter inte genomtänkt detta
När man är in på en server så vill man ju spela som det ska spelas.
Inte att ett gäng sitter och leker wow å sysslar med quest serier.

Då ska du inte spela Destiny.

Inte spelat destiny heller


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har gjort alla tidigare Phantom-assignments men detta är bara löjligt. Först ignorera matchen för att jaga en lite låda, sedan hitta tre andra som gjort detsamma på resterande kartor, sedan lämna matchen än en gång för att gå ner i något bergsrum och hämta ett vapen som inte ens är hälften så bra som motsvarande i BF3.. för mycket jobb och för dålig belöning. Hade hellre sett någon spelrelaterad utmaning.

Medlem

Shit va Dice och battlefield har tappat. Från BF1942 och BF2 till den är skiten där man springer o letar items under en jävla match.

Spelindustrin blir ju bara sämre och sämre för varje år.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det gick inte ens att ladda ned "The Last Stand", bara problem hela tiden. Skippar deras sista DLC med glädje.

Då missar du några av BF4s bästa banor.
MEN MEN. Bojkotta du

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av walter_iego:

Det gick inte ens att ladda ned "The Last Stand", bara problem hela tiden. Skippar deras sista DLC med glädje.

Då missar du några av BF4s bästa banor.
MEN MEN. Bojkotta du

+1!!
Gillar de nya kartorna starkt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av kebbe:

Har gjort alla tidigare Phantom-assignments men detta är bara löjligt. Först ignorera matchen för att jaga en lite låda, sedan hitta tre andra som gjort detsamma på resterande kartor, sedan lämna matchen än en gång för att gå ner i något bergsrum och hämta ett vapen som inte ens är hälften så bra som motsvarande i BF3.. för mycket jobb och för dålig belöning. Hade hellre sett någon spelrelaterad utmaning.

Det finns dedikerade servrar för att leta dogtags och låsa upp bågen.
Tog inte speciellt lång tid att hitta en dogtag för mig. Spendera lite mindre tid att gnälla och bara gör det istället. Själv tyckte jag det var en rolig assignment, "bow and knife" servrar är sjukt roliga, det blir väldigt mycket närstrider


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

ELF
Medlem

Om bågen är för bra så hoppas jag serveradmins inte tillåter den så som de ex. sätter cap på snipers.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av PsyX:
Skrivet av walter_iego:

Det gick inte ens att ladda ned "The Last Stand", bara problem hela tiden. Skippar deras sista DLC med glädje.

Då missar du några av BF4s bästa banor.
MEN MEN. Bojkotta du

Det gör ingen nytta, de har ju redan fått min "pängar". Testar igen om något år.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ELF:

Om bågen är för bra så hoppas jag serveradmins inte tillåter den så som de ex. sätter cap på snipers.

Kan inte påstå att den är direkt överdriven. Jag tycker det är sjukt svårt att träffa med den om man inte hittar en trafikerad dörröppning där folk inte kan gå två i bredd.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

pallante köpa ännu en dlc, spec inte när dom ändrar 5% av spelet sen säljer det med ny titel för 700 igen sen, plus säkerligen ännu 5 dlc för allt mellan 300-1000 kr till. för mkt pengar, ej värt det.

Förbokade mitt BF4 för 365:-, sedan så fick jag BF4 premium av sambon i julklapp, hade jag inte fått det så hade jag kunnat fått tag på premium för runt 200-250:-. I runda slängar 550-600:- (PC) Helt klart värt

1
Skriv svar