Bildspecial: Markus Perssons lyxhus

Robot
Bildspecial: Markus Perssons lyxhus

För en dryg halv miljard får du en vägg med godisautomater, roterande garage med bar och mer!


Medlem
Bildspecial: Markus Perssons lyxhus

Rätt schysst liten lya.

Medlem

Jag har fått uppfattningen om att Markus Persson är en ganska skrytsam person...ganska så down to earth... men det här huset känns som ett stort skrytbygge?! Dessutom älskar han ju programmering, vart är hans programmeringshörna?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av undelete:

Jag har fått uppfattningen om att Markus Persson är en ganska skrytsam person...ganska så down to earth... men det här huset känns som ett stort skrytbygge?! Dessutom älskar han ju programmering, vart är hans programmeringshörna?

Biosalongen?


signatur
Medlem
Skrivet av undelete:

Jag har fått uppfattningen om att Markus Persson är en ganska skrytsam person...ganska så down to earth... men det här huset känns som ett stort skrytbygge?! Dessutom älskar han ju programmering, vart är hans programmeringshörna?

Programmera? Han har redan cashat in, nu är det kokain och horor som gäller resten av livet.

Medlem

Läser du detta Markus hade jag gärna kommit och provkört Bugattin

Medlem

Väldigt fint måste jag säga. Dock så när det blir så stort så blir det opersonligt imo! Föredrar min studenlya på 24.2 kvadrat! (inte alls avundsjuk...)


signatur

Submission is for the weak

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kleptomaniac:

Väldigt fint måste jag säga. Dock så när det blir så stort så blir det opersonligt imo! Föredrar min studenlya på 24.2 kvadrat! (inte alls avundsjuk...)

Jo, man skulle nog känna sig lite vilsen i början.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptomaniac:

Väldigt fint måste jag säga. Dock så när det blir så stort så blir det opersonligt imo! Föredrar min studenlya på 24.2 kvadrat! (inte alls avundsjuk...)

Jo, man skulle nog känna sig lite vilsen i början.

Jag menar: är inte lyxen att kunna sitta på toa, kolla på tv, samtidigt som man kan hålla koll på maten på spisen? Det det är inte bara praktiskt, det är även lyx för mig!


signatur

Submission is for the weak

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptomaniac:

Väldigt fint måste jag säga. Dock så när det blir så stort så blir det opersonligt imo! Föredrar min studenlya på 24.2 kvadrat! (inte alls avundsjuk...)

Jo, man skulle nog känna sig lite vilsen i början.

Jag menar: är inte lyxen att kunna sitta på toa, kolla på tv, samtidigt som man kan hålla koll på maten på spisen? Det det är inte bara praktiskt, det är även lyx för mig!

Man får vara glad åt det lilla


signatur
Medlem

Vad heter denna texture pack?????


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Har han köpt Tony Starks villa må tro?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joary639:

Vad heter denna texture pack?????

"Dollarmiljardär".


signatur
Medlem

Jag slår vad om att han inte ens har varit i alla rum än. Han fastnade vid godiset direkt.

Är det här som händer om man blir miljardär? Först flyttar man från hooden till östermalm, sen köper man hus i beverly hills? Pengar gör konstiga saker med folk - jag vill nog inte veta vad de skulle göra med mig.

Medlem

Man lever bara en gång, kör hårt Markus!

Quake-konnässsör

Hmm, det kommer enbart ta mig cirka 1500år att få ihop pengarna och köpa huset då. Mr Persson får hålla kvar i huset tills man har fått ihop pengarna...

Roligt att han har lyckats ändå. Får se vad han hittar på för djävulstyg nu

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zane86:

Har han köpt Tony Starks villa må tro?

Tydligen en annan kåk. Har ju bara hälften så många toaletter!


signatur
Medlem

Ja det var inte fint någonstans, vill inte bo där.


signatur

Meep!

Inaktiv

Vem blir först med att göra Notchs, förlåt, herr Perssons lyxvilla i Minecraft?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Zane86:

Har han köpt Tony Starks villa må tro?

Tydligen en annan kåk. Har ju bara hälften så många toaletter!

så mycket ytor!!! vart ska man ha alla grejer?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptomaniac:

Väldigt fint måste jag säga. Dock så när det blir så stort så blir det opersonligt imo! Föredrar min studenlya på 24.2 kvadrat! (inte alls avundsjuk...)

Jo, man skulle nog känna sig lite vilsen i början.

Äh, det är ju vad man har GPS till!

Medlem

Haha, sjukt, tyckte väl att det såg ut som en godisvägg på en av de andra bilderna
Någon annan än jag som ifrågasatte baren i garaget förresten? Känns bara så...fel.

twm
Medlem

Budade tydligen mot Jay-Z och Beyonce?

Medlem

godisautomater brevid gymmet? ajajaj

Medlem

Been there - done that - i TestDrive 2 Unlimited.

Skrivet av Ender:

Någon annan än jag som ifrågasatte baren i garaget förresten? Känns bara så...fel.

Det är ju uppenbart att bilarna ska tittas på, inte köras! Jag gissar att det finns ett "riktigt" garage för bruksbilar, med en tvätt där tjänstefolket kan polera bilarna innan de ställs tillbaka i baren. Lite grus i däckmönstret när man kör in så pajar man ju marmorgolvet.

Edit:
Eller inte, exteriörbilden visar tydligt att man kör rakt in på den där konstiga hissen med marmorgolv. Vad ska man med en hiss som inte gör att man kommer åt underredet btw?

Medlem

Osmakligt Amerikanskt, vad hände med lagom?

Medlem

när jag bli miljardär så köper jag solen och släcker lyset wahahaha

Medlem

haha jävlar vilken lya man kommer nog ej känna igen marcus heller sen då han säkert tränar nu

123
Skriv svar