Samlares hämnd: köpte Nintendo-figurer för 32 000 kr

Inaktiv
Skrivet av Pjotor:
Citat:

Det är inte enda anledningen, kalla det en hämnd mot alla som förlöjligat mig, förolämpat mig och som gillar saker jag hatar. Jag uppskattar inte att Rosalina har dykt upp i nästan alla Mario-spel hittills, det gör mig förbannad.

Så han tänker alltså spendera 300 papp på en plastfigur som han hatar. Jag tror mobbarna vann.

Inte bara att de vann. De hade ju tydligen helt rätt.

Medlem
Medlem
Skrivet av bent toe:

alltså.... ja... nä.... vet ifan vad jag ska säga.... eller..jo...nä förresten... nä... jag är mållös.

----ja.

Medlem

Mycket som är tragiskt där

Medlem

verkligen, det e bara töntigt

Medlem

Heter väl Peach?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

MEG
Medlem

jag hoppas att det är ett dåligt skämt...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Vad är det för fel på hans hand?

Medlem

Jösses kan någon ge honom ett par xanax och en god psykolog?

Medlem

Förstår inte... kan dom inte bara producera nya plastfigurer?

Samt, kan inte Nintendo stämma snubben för att han inte är en "vald återförsäljare" eller vad det nu heter?

Medlem
Skrivet av melos555:

Förstår inte... kan dom inte bara producera nya plastfigurer?

Samt, kan inte Nintendo stämma snubben för att han inte är en "vald återförsäljare" eller vad det nu heter?

Vet inte, det kan röra sig om någon limited edition utgåva.

Medlem

"Jag uppskattar inte att Rosalina har dykt upp i nästan alla Mario-spel hittills, det gör mig förbannad."

Enligt Nintendo dök Rosalina upp i SMG till Wii...
Jag vill nästan påstå att SMG och spelen efter inte är klassiska spel, beror ju självklart hur gammal man är.
Hur många Mario-spel finns där inte till NES, SNES, N64, GC och dom bärbara? Wii kom ju bara för ett par år sedan...

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Heter väl Peach?

Nej?

Medlem

40 year old virgin??

Medlem

Kan någon förklara varför han hatar Rosalina? Jag kan inte komma på någon anledning.

Medlem
Skrivet av Satheus:

Kan någon förklara varför han hatar Rosalina? Jag kan inte komma på någon anledning.

Läste artikeln och det verkar lite som om att han slänger upp konstiga och spontana ord. Något om hentai? Jag tolkar det att kanske Nintendo säljer sig för "Sex sells" marknaden och att enligt honom så är Rosalina ett exempel på det, men helt ärligt....

Så är jag är lika förvirrad som du är, men det var den bästa förklaringen jag kunde komma på.

Medlem
Medlem

autism at its finest

12
Skriv svar